Antikoncepcia Jeanine. Máte s ňou skúsenosti?

20. aug 20131380
  • herminka, bohuzial.. som jedna a ta ista osoba.. riesila som s adminkami moje nicky, bo sa vyskytli problemy,
    ale odteraz uz len mariynka 😉

    ja som sa vcera vazila, beriem druhy plat jeanine, ale zatial som nepribrala..
    ale citim,ze mam spuchnute brusko 😠
    ze by sa vo mne zadrziavala len voda???
    sice mam chut na sladke-voac ako dakedy, ale snazim sa to brzdit..

  • mariynka:No s tym bruchom mam aj ja stale problem...ruky,nohy celkom chude a brucho vypukle ako mravec,ze by to bolo tymi tabletkami? 😐

  • Mariynka, OK 😉
    Brala jsem Jeanine asi půl roku a nepozorovala jsem nějaké větší břicho, vždycky jsem ho měla spíš propadlé 😃

  • Sponzor fóra
  • to je indi-vindi hmmm, u kazdeho inak 😐

  • ja som ju brala pol roka a stále som špinila, doktor mi stále hovoril, že to prejde, aby som vydržala, ale keď som dostala menzes počas brania tabl. tak som to vzdala a nechcem to. Nedalo sa chodiť stále s vložkou, otravnéééé

  • mata35: můj doktor mi taky stále říkal: ještě vydržte, ty problémy přejdou, jen co si tělo zvykne.... a.... nezvyklo. 😃 😃 😃

  • ahojte,

    a ma niektora z vas skusenosti, ze jej pri uzivani HAK opuchali nohy, alebo ju boleli v oblasti lytok a paty???

    niekde som to davnejsie nasla, a teraz to neviem najst..

  • ano,to byva casto pri uzivani HAK-ona zadrziava vodu v organizme.

  • princez, ale mne neopuchaju, mna bolia v oblasti lytok, ako keby som tam mala svalovicu,alebo nieco podobne 😦

  • Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.

  • Aha,len ty si pisala,ze ci ma niektora skusenosti ze jej pri HAK opuchali nohy,alebo boleli v oblasti lytok.Tak ja som reagovala na to opuchanie,viem,ze je to jeden sprievodny znak pri uzivani HAK,a je to viac-menej normalne.S tou bolestou je to uz komplikovanejsie,neviem sice o aku bolest ide,ci je to pri chodzi,ci sa casom zhorsuje,alebo je pritomna vzdy aj v pokoji,atd.Bolest v tejto oblasti byva pri tromboze,ktora je najvaznejsou komplikaciou uzivania HAK,aj ked je velmi zriedkava.Vtedy ide o velmi prudku,casto vystrelujucu bolest v lytkach,alebo v jednom,ktora sa zvyraznuje hlavne pri chodzi.Vtedy treba vyhladat lekara.

  • ahoj, ja som brala jeanine 5 rokov. Vysadila som, lebo chceme s manzelom babo. Pocas uzivania som nemala ziadne problemy. Cyklus bol stale rovnaky a nacas. Ziadne bolesti a nic...vajecniky v poriadku. Teraz sa vsak citim hrozne, mam podozrenie, ze nebudem moct otehotniet. Aj vysledky su zle.....Nechcem vas vyplasit, ale uz by som nikdy neberala HAK...

  • kočky, ktoré beriete túto HAK. mám takú otázku. Jeanine užívam už niekoško rokov, poctivo, za celé roky sa mi iba raz stalo, že som zabudla. A tento mesiac sa mi nejako podarilo popliesť dni, a tak som bola v tom že som jeden deň zabudla užiť tabletku a tak som si v pauze 2 hodiny šupla dve a potom som zistila že som vobec nezabudla, len sa mi dni splietli a tak som jeden deň nevzala. Včera som dobrala poslednú pre tento mesiac a má nasledovať po dvoch dňoch mrcha. A dnes mám také špinenie ako v deň mrchy 🤔 čo to je? môže to byť následok toho že som jeden deň vzala 2 tabletky a jeden deň som vynechala, alebo je to niečo iné? 🤔 mršku som očakávala v piatok, tak pochybujem že teraz dorazila ona. 😐 nestretli ste sa s tým?

  • nemala si tabletku vynechavat........normalne si mala pokracovat a stalo by sa len to, ze by si MS dostala o den skor (lebo by si aj tabletky dobrala o den skor).
    ja som ju tiez uzivala dost dlho a stalo sa mi to.....no pekne som pokracovala v uzivani a vlastne som si posunula cyklus o den skor

  • uzivaj pekne tak, ako mas.......len ak nechces othotniet, najblizsi tyzden-dva by som pouzila asi aj inu ochranu, alebo si davala sakra pozor

  • Sponzor fóra
  • bože, akoby som to brala prvý mesiac 😃 normal som sa vyplašila, že by to mohlo byť aj nepodarené tehotenstvo, lebo ako naschvál akurát vtedy som zabudla aj na to že treba aj inú ochranu 😕 za celé roky raz zabudnem na všetko 😃

  • hlavne klud.......netreba hned stresovat
    ked zabudnes, stale pokracuj vo svojom rezime a par dni si davaj pozor potom s priatelom (tot vsio)

    je to pekne popisane aj v pribalovom letaku (ten som mala po ruke vzdy v kabelke......pre istotu) 😉

  • liana: Zavolej svému gynekologovi a uvidíš, co ti poradí, ale já osobně bych to vůbec neřešila. Pokud přišlo špinění, udělej 7denní pauzu, aby se dostavila MS (nebo kolikadenní si děláš) a pak začni normálka brát nové platíčko.

  • no ono to nie je tak jednoduche. zalezi od toho ci mala pred vynechanim tabletky styk alebo nie. a zalezi aj od toho v ktorom tyzdni vynechala.....

  • Mě se nikdy nestalo, že bych vynechala, tak jen vím, co říkají holky, co se jim to stalo. Ale vlastní zkušenost nemám.

  • Baby,tie co beriete jeanine...stava sa vam,ze nemate takmer ziadnu menstruaciu?len take spinenie?niekedy mi to nepride normalne... 😐

  • ja som mala slabucku menstruaciu a kratucku --- 3-4 dni max a uz ani stopy....ale doslova len spinenie nie

  • ahojte začala som brať novynette a chcem sa spytať či cez tie sedem dni čo ich vysadim si s priateľom nemusime davať pozor či som chranena dakujem

  • Ahoj,
    já beru Jeanine už skoro rok a v pohodě.. Předtím jsem brala Lindynette a měla jsem zanedlouho 10 kg nahoře.. Teď si váhu držím a dokonce i trochu hubnu 🙂

  • Adeli, ja mam to iste.Som zacala brat JEanine pred 3 dnami po pol rocnej pauze a vzdy som mala silny menzes a teraz skoro nic, vobec iba slabe spinenie, sa bojim ci sa neco neporuchalo, ci ako pises..je to normalne..ma s tym niekto skusenoti ked ju zacal brat???DAKUJEEEM

  • buba23: ano, mám zkušenosti, s Jeanine pouze slabá men., max. 3 dny skoro ani ne, a asi jenom jeden den trošku silnější, jinak skoro nic... takže je to v normě... si myslím

  • Já mám s Jeanine MS jako předtím, když jsem HA nebrala, takže dost silná, dlouhá (někdy i 7 dní 😠 ), bolestivá, je mi celkově zle, mám křeče, apod. Jen výjimečně dělám po každém platíčku pauzu, většinou beru více platíček v kuse.

  • Já brala Jeanine půl roku. Měla jsem super slabou ms absolutně bez bolestnou a taky dobrou pleť.
    Pak mi ale začla bolet hlava - nikdy jsem na to "netrpěla" a tak mi jí MUDr. změnila....jestli to bylo Jeanine nevím, ale je fakt, že už se mi to nikdy nevrátilo.

    Kdyby se mi to nestalo, tak jí beru dodneška, protože ta třídenní menstruace byla jak sen 😃 😃 😃

  • No já nevim, po jaké HA bych měla 3 denní menstruaci 😐 Beru už třetí značku a u všech nic moc, Tri-regol cca 6 dní, u Minisistonu cca 5 dní a u Jeanine těch 7 dní 😐

  • Ahoj holky, já brala Jeanine asi 2 roky a byla jsem spokojená v tom, že mě téměř nebolelo břicho během menzes a bylo v malé míře cca 4 dny a měla jsem pěknou pleť. Ale zase jsem měla problémy s častými záněty, takže mi ji doktorka změnila na Minisiston, jenže po něm mám menstruaci 6 dní, bolestnou už předem a silnou a velmi špatnou pleť.

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém