Reklamácia náušníc. Ako na to?
ahoj, ja pracujem v strieborníctve a máme aj takéto reklamácie. Ak máš blok, tak to tam určite zanes, minimálne ti to len opravia. Ale ak blok o nákupe nemáš, tak ti to určite nevezmú a daj si to niekde opraviť. Neviem teda čo stáli, ale v dnešnej dobe sú peniažky za hocičo vzácne, takže by som neváhala a ša tam kde si to kúpila.
23. jún 2009Ty pri reklamácii nemusíš povedať ako sa to stalo. Dva roky je zákonom stanovené, že ti musia reklamáciu prijať a vôbec ic nemusí zaujímať dôvod prečo sa pokazili. Na to majú tých reklamačných technikov, ktorí sa k tomu vyjadria. Nie tá predavačka to bude schvalovať, alebo riešiť, ale bude to posielať niekam, kde na to priamo majú ľudí. Ak aj zistia, že to bola tvoja chyba, minimálne ti to opravia. Ak zistia, že to bola skrytá výrobná vada, tak ti vrátia peniaze,a lebo si u nich budeš môcť vybrať niečo iné. Určite ti to za to stojí. Dokonca aj nám sa stáva, že tá tyčka čo sa dáva do ucha odpadne. Niekedy to zlomí zákazníčka a niekedy je to slebo priletované, ale vždy to naši technici opravia bez poplatku, lebo to je v reklamačnej lehote. Držím palce. A ozaj, aj keď sa ťa bude predavačka náhodou pýtať ako sa to stalo, tak povedz že ti to ostalo v ruke, alebo neviem. Neviem ako to riešia oni, ale my vyjadrenie zákazníčky, alebo dôvod pokazenia na reklamačný bloček nepíšeme. pa
23. jún 2009- Sponzor fóra
Ahojte, potrebujem poradit. Kupila som si tri rovnake strieborne nausnice, nafarbené na čierno ale chcela by som z nich dve reklamovat lebo z oboch nausnic mi vypadol jeden kamienok a na jednej z nich sa mi zlomila "tycka", ktora sa dava do dierky ucha, asi mi nie je sudene nosit nausnice
. Prosim vas poradte mi co mam robit, ako to mam reklamovat, oplati sa mi to vobec? Za odpoved vam vopred dakujem.