Jak posílit břicho? Poraďte

17. dec 20092390

Ahoj holky.
Mozna se to tu nekde uz resilo,ale ja nic nenasla... 😐
Nemate nekdo vyzkousenej trik, jak se zbavit mirne vystoupleho briska a faldiku na bocich? Uz me to fakt zere, jak ne mi pod pupkem nasklada panacek Mischelin,kdyz se ohnu. 😞 Nejim prilohy (cca 3 tydny), obcas se to ale neda, treba u babi na obede, a snazim se doma cvicit sed-lehy,ale to posiluju jen horni brisni svaly a ja bych potrebovala spis ty dolni. 😞 Na posilku zase nemam penize,takze cvicim jen doma.
Diky za kazdej tip. 😉

  • dolní se posilují tak, že lehneš na záda, zvedneš natažený nohy do pravýho úhlu, chodidla ke stropu a potom zvedáš nohy ke stropu (jen jakoby nadzvedáváš pánev). Doufám, že to z popisu pochopíš, ale líp už to vysvětlit neumím

  • luc: rozhodne brušáky.. veľa a poriadne... nielen klasické brušáky ale i:

    - ľahni si, chyť sa za hlavou postele a dvíhaj vystreté nohy spolu. Trkrát po 12 - 20 (koľko zvládneš)

    - sadni si na niečo mäkké. Nohy skrč k sebe, objími rukami. Ostaň sedieť iba na zadku, nohy dvihni od podlahy... začni sa vystrierať. v podstate akoby si si chcela ľahnúť a zase naspäť do polohy s objatými kolenami (nepokaldaj nohy na zem) Trikrát po 12 - 20

    ak toto vydržíš mesiac robiť ráno i večer, zaručene ti to helfne... mne to teda pomohlo spevniť.

    A tiež masírovanie kefou v sprche, alebo spevňujúcim gélom po nej... prekrvíš pokožku... to napomáha cirkulácii a odplavovaniu tukov...

  • a ešte jeden,.. ale to je dobrá drina... ľahni si na bok, vystri nohy a tak ako ich máš, ich obe dvíhaj bokom hore.... to je dobré na bočné svalstvo, často zabúdané a ochabnuté... ale po troch cvikoch som ja totálne hotová... 😃

  • Sponzor fóra
  • ahoj, u mna to vzdy zaberalo a myslim, ze je to aj lacna metoda - rychlejsia chodza pravidelne kazdy den - aspon pol hod., chodza po schodoch, plavanie (ale na plavarni zas platis hm), alebo bicyklovanie...no a dolezite popri tych brusakoch - a to zabera - od urcitej hodiny - od poobedia napr. 17.00 nejest, uz iba tekutiny. Uplne vyborny je beh aspon 2x do tyzdna! Spalovanie podporuje zeleny caj (a ten nie je taky drahy) a hlavne obmedzit sladke a mastne. Moze sa ti stat, ze brusaky budes cvicit jak blazon, a nic moc. Preto je popri nich dolezita aerobna aktivita (skratka byt aktivnejsi, pohnut zadkom 🙂), kt. podpori spalovanie aj z bruska 🙂

  • este ma napadlo-pit vela tekutin (samozrejme nesladenych) a ked sem tam zaradis diskosku-to je super spalovac 🙂

  • ahojky, já zkusila tuhle radu od Světlušky z Hubnutí:

    svetluskah 23. červen v 10:21 napsala |
    Ja muzu ze sve zkusenosti rict, ze hubnout se da nekolika zpusoby, ale mi se osvedcilo jen cvicit a jist jen zeleninu, ovoce a trohu masa k tomu - porad nejake salaty, zadne rohliky nebo chleba!
    Dobry tip na ploche bricho: trikrat denne na 10 minut tento cvik: lehnete si na bricho, zaprete se o lokty a o spicky nohou a drzite (na zemi jsou jen lokty a prsty na nohou). Da se to jeste ruzne modifikovat tim, ze budete nohama chodit do strany a zpet. Po 14ti dnech je vysledek tady!! Mozna je to pro nekoho zname, ale mela jsem potrebu to sem napsat

    a docela to pomohlo (to cvičení, s jídlem jsem nepoučitelná), dokonce se mi na břichu ani nekrčili šaty (dokonce ani po jídle, když jsme se fotili), jenom ted je to o to horší 😞 , necvičím.... ale to je asi jiný téma 😒

  • Diky za rady holciny, neco urcite vyzkousim, musim se sebou neco delat. 😉

  • srsnicka: to 10 minut "stojíš" jenom na loktech a prstech u nohou, nebo jsou mezi tím nějaké přstávky?

  • luccisek, podla tvojho opisu potrebujes z brucha zhodit tuk a tam ti pomoze iba aerobna aktivita. Ak uz nemas na bruchu vela tuku a chces si ho "vyrysovat", potom brusaky. Ako hovori cappy, bicykluj, behaj, chod rychlo a ak chces, potom si daj nejake tie brusaky. Ja som trenerkou, takze viem, o com hovorim 🙂

  • Holky neříkáte si někdy, jak bylo ženským před x lety krásně, když byly kypré tvary "in" a ten, kdo vypadal tak jak dnešní ideál krásy, byl považován skoro za nemocného? Ploché bříško je super, ale je to vůbec přirozené? No nic, nechám těch filosofických úvah 😉

  • No taky bych si přála narodit se v baroku 😃 😃 😃 To by byla pohodička. Teda pokud bych se při svým štestí nenarodila na "poli" a od malinka nemakala, to bych pak zase vypadala jak ideál dnešní krásy 😠

  • mai: aerobni aktivita, to je co? Jak poznam, ze uz sem v aerobni aktivite? Nekde sem cetla, ze je to, kdyz sem zadychana,ale este si muzu zpivat. Vim,ze to souvisi s tepovou frekvenci,ale pri cviceni nemam cas si pocitat tep. 😐 Jinak... mam tedy jezdit na kole, behat, chodit rychle a cvicit na bricho,ju? Plavani neni dobry? (pominu-li cenu) Ja potrebuju nejdriv trochu shodit tuk a pote vyrysovat, ale nevim, zda toho docilim. 😞

    teri: ploche bricho asi prirozene neni,ale je pekne. Bohuzel... 😐

  • Mě zase moje trenérka pořád říká, že cviky na břicho v každém případě ano, aby bylo hezky pevné, ale jinak břicho je hlavně o jídle. Takže upravit jídelníček, přidat pohyb a jde to dolů. A ten pohyb minimálně 30 minut, protože teprve po 20 minutách tělo začíná spalovat tuky. Mám to vyzkoušené.

  • lucisek:
    1. musíš vydržet deset minut v kuse (postupně, poprvé asi padneš po 10 vteřinách)
    2. aerobní pásmo se dá určit - je to myslím 220 - věk, ale tobě asi bude stačit info, že tuk se začíná spalovat zhruba po 30 minutách aerobní činnosti - to je činnost, u které jsi lehce zpocená (tj žádná pohoda a ani nervák)
    3. je fakt, že pokud máš trošku tuku na bříšku (jako já 🙂 a jako každý normální tvor), budou svaly pod ním k ničemu a naopak jak se napnou, tak to bříško ještě vyšpulí. Takže bez aerobní aktivity je skoro lepší ty cviky necvičit.
    a ještě jedna rada, kterou neumím dodržet - omezit sladký 😐

    na štíhlý pas jsou prý dobré metronomy - ale mě u toho bolí záda - lehnete si na záda, nohy napnout nahoru a pokládat ze strany na stranu.

  • luccisku, mai ti dobre radi...najprv vydavat energiu-chapes-robit naplno nejaky druh sportu, nejaku aktivitu, ked sa zadychas a spotis 🙂 Nemusis si merat tep ani nic ine, zacni nieco robit a ked budes dodrziavat urcite zasady, vysledok sa urcite dostavi. Len necakaj, ze to bude hned...ak si nabrala nejake tie kila a tuk za nejake obdobie napr. mesiace alebo roky, tak aby si dala dolu ten tuk, to si vyzaduje nevzdat sa po par dnoch-skus sa v tom trochu najst a mozno sama zistis, ze tuk ide dolu a este mas aj lepsiu naladu, lebo sa ti budu uvolnovat hormony stastia 😃
    Plavanie by som zaradila ako doplnok k inym aktivitam...plavanie vyborne formuje postavu (ale tiez nie len take lazo plazo-daj si ciel-napr. ja ked idem plavat, tak si poviem, ze za 3/4 hod. spravim 10bazenov-10x50m) ...a kludne mozes ist aj do prirody-napr. na dlhsiu prechadzku alebo na turu-podla toho aku narocnost zvladas. Alebo ak mas kolieskove korcule-tiez vyborne.
    Skratka vyber si, co ti vyhovuje, ale nezabudni ani na oddych...mozno budes mat spociatku svalovku, tak si medzi aktivitami daj vzdy 1den prestavocku, a zataz zvysuj radsej postupne, pomaly. Vykony sa urcite dostavia!
    A nezabudni potom na tie brusaky... 😃

  • Sponzor fóra
  • jestě jsem k tomu plavání chtěla dodat - vzhledem k tomu, že se plave v chladnější vodě, při dlouhodobějším provozování plavání se hromadí podkožní tuk (z důvodu zateplení organizmu) z toho důvodu to není ideální sport na hubnutí, ale jako relax a na protažení zad je to fajn.

  • Neviem, ci to plavanie v studenej vode nemam vyskusat 🙂
    Bola som na lieceni - 6tyzdnov 2x za den bazen...voda sa mi zdala primerana...a urcite sa mi podkozny tuk nehromadil. Ale je to zaujimava pripomienka 🙂

  • a ešte jedna úplne tajomná zbraň.... rovno sedieť rovno chodiť... ak držíme vystreté telo, automaticky sa napína brucho... 😉 to mám od rehabilitačnej sestry, čo ma týrala v nemocnici... 😃

  • ano, a este mozes hocikedy - x-krat za den - ked stojis - stahovat brusne svalstvo 🙂

  • vo vsetkom suhlasim s cappy
    220-vek je uz zastarale pravidlo, ale nezaoberajte sa tym, lebo vas to odradi vobec nieco robit 🙂
    a nezabudnite si stanovit ciel, ale nech to nie su kila, tie nie su spravnym ukazovatelom, ale napr. zhodit na stehne 1 cm, mat biceps ako Madonna, zmestit sa do urcitych nohavic.... Ja som mala na svadbe saty velkosti 34 a 2 mesiace pred svadbou som si dala ciel, ze mi nad nimi na chrbte nemoze previsat ani centimeter nicoho, tak som usilovne trenovala, cim lepsie vysledky som badala, tym viac ma to bavilo a na fotkach je vidiet, ze tam ozaj nic neprevisalo 😉 😃

  • Vsem vam moc dekuju, zacnu se proste vic hybat, vidim to na cviceni doma u hudby. Jen doufam,ze vydrzim tech 30 min, docela mi pak dochazi napady,co este cvicit. Na kolo zacne byt za chvili zima, behat muzu, to je fakt (bohuzel me behani nebavi,ale zkusim to prekousnout) a teda zacnu jist do pul sedmy (driv nemuzu, dostavam se domu kolem sesty). No zkusim vam za mesic napsat, jaxem na tom. Zmerim si pupek a budu sledovat mizejici cemtimetry. Doufam. 🙂
    Jeste jednou dik.

  • ahoj luccisku, jen jeste k tomu cviceni, jestli cvicis doma sama, tak si kup nejakou kazetu, je to lepsi, protoze tam vetsi nou i vysvetli jak mas dychat, to je celkem podstatne. Pokud si nikdy nic nedelala nebo jen malo a budes spatne drzet telo, nebo spatne dychat, nebude to moc k uzitku. Drzim palce 😉

  • luccisek, pavla ma pravdu, ja ti mozem odporucit Olgu Sipkovu, ta ma tak namotivovala, ze som najprv doma s nou trenovala podla kaziet a potom som si spravila trenersky kurz, tak strasne ma "nakazila" 😉

  • Olga Šípková je fajn, příjemná je i kalanetika nebo Claudia SAchiffer - ale je to makačka, i když se to v té televizi nezdá 🙂 Teď jsem sehnala pilates, tak jsem zvědavá, jestli to zvládnu 😉

  • Ahojte holky,

    tak já zase můžu vřele doporučit aquaaerobic !!!! je to bomba pohyb !!!! A výsledek je vážně zaručený. Doktor mi zakázal klasický aerobic kvůli otřesům na páteř 😞 Moc mi to začalo chybět, tak jsem začla se cvičením vodního aerobicu a je to fakt super ! Žádné otřesy na klouby, páteř kosti atd. A pokud cvičíte správně, tak je Vám za chvilku pěkný vedro. Chodím 2x týdně a k tomu ještě 3x týdně do posilovny. Nemůžu si pomoct, ale bez sportu a pobyhu bych asi umřela 😃 😃 Jo a ještě něco. Naučila jsem se jíst 5x denně menší porce. Snídani mám pořádnou, pak sváču třeba jablíčko, mrkev nebo tak. pak nějaký lehký obídek, odpolední sváču mám většinou pomeranč a k véče už třeba jen jogurt nebo si dám mořskou štiku se zeleninou.
    Dřív jsem se vždy přes oběd narvala, že jsem už zbytek dne nic nejedla a to je špatně.
    Zkuste to. Pomáhá to.
    Já osobně si myslím, že hladovění nic neřeší.

    Jo a souhlasím s MAI , protože cvičit jsem také začínala s Olgou Šípkovou ! Je báječnáááá ! 🙂
    Páčko

  • tak takhle jsem taky zacala, jenze se to pozdeji nejak zvrtlo...jedla jsem sice stale 5xdenne, ale porce uz byly tak maly (typu dve spagety a tri hrasky k obedu 🙂, ze to proste dlouhodobe stacit nemohlo..za chvili jsem mela podvahu, problemy a tak tak jsem se z toho vyhrabala, teda jeste ne uplne, ale v ramci moznosti po roce snad jakz takz...takze jen maly varovani - pozor pozor 🙂

  • Pido,

    no to musíš jíst víc než dvě špagety 😃 😃 Já jsem fakt žrout a navíc díky tomu sportu pocituju hlad skoro furt. 😃 😃 Já vím, že spousta holek to pak začne lákat, že hubnou a tak hubnou víc a víc. Což není můj případ. Sportuji celý život a nechci nijak hubnout. Ale rozdělení jídla mi připadá správný. A když vidí můj přítel jak se cpu, tak jen kouká, že jsem furt taková jaká jsem 😃 😃 Nejvíc si zakládám na snídani ! Což si myslím, že je důležité. Je sposta holek, které si myslí, že tím, že nebudou snídat, tak že zhubnou.Není to pravda. Vrátí se příšernej JOJO efekt. 😠
    A navíc já bych mohla sladký na tuny 😃 Třeba čokoládky hmmmm.

    Takže koukej baštit víííííííc ! 😉 A moc Ti držím palce, aby jsi byla brzo ok !!!!!!!

    K.

  • to ja hubnout taky ani nechtela, ale nejak se to zvrhlo a pak uz nad tim nejak vazne nemas moc... a sport jsem taky zboznovala, ale postupne uz jsem pak na nej ani nemela silu a spis se z toho stal nepritel...no ted si dopravam zatim hooodne dlouhy prochazky - jsem ted ve francii, tak se prochazim kazdy den tak hodku nebo i cely odpoledne po nabrezi. k aerobiku se ted vracet nechci, az zas po case. a fakt jsem neplanovala takhle dopadnout, ale jaksi se "zadarilo" 😐

    z toho tvyho jidelnicku moc poznat tvoje mlsani poznat nebylo 😉 ja uz se k nemu pomalu zacinam taky vracet, ale porad to mam vsechno v hlave - i kdyz ted nastanou jiny starosti, prijemnejsi, tak se to treba vypari samo 🙂

  • uvidíš, že jo. U všeho je lepší na to nemyslet a ono to pak jde samo 😉

    To musí být příjemné. Francie je krásná a procházky po nábřeží musí být i romantické 😉 Já jsem v Praze a momentálně tady máme kosu, zamračeno. Jo holt zima se už blíží. Jen doufám, že příští rok v červnu bude krásně 😃 😃

    Posílám Ti hromadu energie !!!! 🙂

  • kaculko ... aquaaerobic je super 😃 !! Začala jsem chodit letos 1x týdně a vždycky se už těším na čtvrtek až se zase vyblbnu 😎 . Zrovna dneska jdu. Prokládám to normálním aerobicem, posilkou, cvičením doma, plavání, procházkama, ale aqua je nejlepšíííí... 😃 😃

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém