Jak posílit břicho? Poraďte

17. dec 20092390
  • kaculko krasny to tu je 🙂 romanticky taky, mame tu nadherny slunicko a proste jeste babi leto, jenze tak nejak se mi styska 😞 no jo, kazdy ma svoje 🙂

  • pida, aj ja ti prajem vela energie, nech mas coskoro dost sily na vsetky krasy zivota 🙂 Dobre, ze si si vobec uvedomila, ze sa ti to vymklo z ruk, je dost dievcat, ktore na to prisli, uz ked bolo neskoro....

  • no, tak ja k tomu taky nemela daleko...ale zas si rikam, ze kdyz se mnou muj pritel vydrzel tohle (a jako ze to pro nej musela byt docela drina 😃 ) tak ted uz vydrzime vsechno

    a dekuju 🙂🙂🙂

  • Sponzor fóra
  • Pido : stýská se Ti po Čechách ? To chápu. A na kdy plánuješ svatbu ? Počkej až začneš připravovat. To budeš mít v myšlenkách jen to 😃 😃

    Martiku: chi chi tak koukám, že jsi podobnej blázen jako jááááá ! 😃 Ale ty máš té sportovní aktivity ještě víc 😃 Já chodím 2x týdně na aqua a 3x týdně do posilovny. A je to super ! Škoda, že už zase musím čekat na pondělíííí 😃 Dneska Ti budu závidět.

  • Jkaculka...o,jo už se těším 😃 . Ale nejsem až takovej maniak jak to tady vypadá. Pravidelně chodím jen na aqua a na normální aerobic. Mám sedavý zaměstnání a tak pohyb optřebuji. Když jse mnastoupila a než jsem se zapracovala naměla jsem na nic čas 😠 a docela mě to poznamenalo 😐 . Mám s váhou trošku problém (teda spíš s ukládáním tuku - váhu mám podle výpočtů normální), ale podle zadku a stehen to není moc poznat 🙂 . A tak se snažím, abych to dala dohromady. Musím být přece aspoň trochu přitažlivá v té slavné svatební noci ... 😃 😃

  • Martiku : jo jo to mi povídej. ta svatba je takovou motivacíííí 😃 😃 Já mám také sedavé zaměstnání, takže kdybych nesportovala, tak jsem líná jako veš a vypadám jak metráček 😃 Já půjdu zítra do posilovny a tak zase přidám nějaké cvíčky na břicho a pas 😃
    A moje věrná kámoška celulitida nějak nechce opustit mojí osobu 😃 bestie jedna. Já jí ukážu. Ale fakt mám pocit, že jediné co na ní zabere je právě aqua. Vždy si pak zadek, nohy a břocho namažu special krémem a je to. 😃

  • Holky, o aquaaerobicu jsem slyšela, jak je to úažsný... jak to probíhá? poskakujete na hudbu v bazénu?
    já dělám břišní tance a to je taky parádička

  • kaculka...jo jo. Máme stejné kamarádky. A taky o ni nestojím (kdo by taky stál, že 😠 ). Taky se po aqua cítím hzčí. Dostane dávku spešl krému a hotovo. Já jí dám 😎 Jdeme na to stejně 😃

  • Martiku : super 😃 😃 😃 Já jsem jí vyhlásila totiž třetí světovou ! A to by bylo, abych to nevyhrála 😃 😃 ts ts ts ! Jen mi vadí, že do ní musím investovat tolik peněz ( kvůli těm krémům ) 😃 😃 Ale vždycky si říkám, že to musí fungovat jako jed na myši. Jen at se pořádně nacpe a pak praskne 😃 😃

    Danieloh : no u nás hudba bohužel není. Nevím proč. Klidně bych jí k tomu ještě šoupla. Jenže to už bychom tu instruktorku asi neslyšely vůbec. Tím jak každej cáká a šplouchá. 😃 Ale je to fakt úžasný. Nevím jak to popsat. Není to klasická choreografie jako u klasického aerobicu. Instruktorka Ti předcvičuje a ty to samé děláš ve vodě. Vodu máš cca po prsa. A je to fakt záběr. Musíš překonat odpor vody. Jak na ruce, tak nohy atd. Vřele doporučuju !!! 😉

    Tak holky... já pro dnešek končím. Ukážu se zase zítra ! Zatím se mějte všechny krásně a papa !
     😎

  • kaculka: díky, zkusím se po tom podívat...
    a ty krémy fungují?

  • danielah...my jedeme i na hudbu, ale ono se jde ve vodě do rytmu dost blbě, takže spíš fungujeme podle instriktorky, co hopká na břehu. Jsme ve vodě po ramena a je to fakt makačka. Ten odpor vody je docela výraznej. 30 minut máme aerobic a pak posilujeme s aqua činkama a aqua nudlama. To je sranda. Ono totiž když zabereš tak to nadnáší ... A pak 10 minut na vyplavání popř. výřivka. A krémy jak který. Myslím, že je to individuální... 🙂

  • No to je zajímavý, tak to zkusím fakt najít... děkuju
    to budu jak vodní slon 😃

  • ja by som ti na dolnu partiu bruska poradila tiaz sed lahy ale s tym ze lahni si pokrc nohy.chodidla nechaj pri sebe a kolena do stran na zem,su to tzv. motýlie sed lahy.a druhe lahni si nohy vstrete dvihni aby telo a nohy mali 90 stupnovy uhol a zacni ich dvihat aj so zadkom asi 5 az 10 cm nad zem a nepokladaj uplne dole.ja som isty cas robila aj nenapadny cvik ktory mozes robit kedykolvek aj v autobuse 🙂 iba sed a volou napinaj brucho akokeby si ho chcela zatlacit.vela zdaru

  • chcem vas upozornit, ze pri motylich sedoch-lahoch je vysoke riziko, ze prehnete dolny chrbat, t. j. ze medzi zemou a krizami bude volne miesto. Vtedy to je zle na chrbat a viac uskodi, ako pomoze, takze dajte si na to pozor 😠

  • ja teraz moje brusko prave naopak maximalizujem, uz sme na tom + 6 kg... a voooobec mi to nevadi 🙂)))))))))))

  • Sponzor fóra
  • ena: vidíš, to je paradox - většina holek chce mít krásné ploché bříško, a když se s nimi pak "stane" to co s tebou, tak jsou rády za každé kilčo navíc. 😃 Jestli to není moc soukromé, v kolikátém jsi měsíci?

  • ENA : tak to Ti moc gratuluju ! At pupík pořádně roste ! 😃 taky už se na to moooc těším. 😃

    A jinak klasické sedy lehy jsou vážně šílený záber na záda 😐 Lepší je si zajít do posilovny a tam si zacvičit na břicho na nějakých speciálních lavičkách !

    A jinak velmi účinné je PILATES, ale je to sakra záhul. Mám doma asi 4 DVD ! 😃

  • miky: som v 27 tt. takze este nejakych cca 94 dni 🙂) a potom sa vratim k tejto teme a mozno aj ja zacnem cvicit brusaky 🙂))

  • kaculka: dik 🙂

  • Pozitívnou správou pre všetky dámy, ktoré sa rozhodnú spevniť svoje bruško, je, že brušné svaly sa k našej snahe zoceliť ich stavajú pomerne ochotne. Dôležité je však neprestať, pretože aj keď naše úsilie naberie reálne tvary pomerne rýchlo, rovnako rýchlo ich aj stratí, ak budeme cvičenie zanedbávať.

    Brušné svaly môžeme posilniť rovnako rýchlo v posilňovni, ako aj doma, čo je akiste dobrá správa pre tých, ktorí sa z rôznych dôvodov fit centrám vyhýbajú.

    Svaly si môžeme spevniť aj dlhodobým a pravidelným plávaním, ak však hľadáte rýchlejší spôsob, vyskúšajte nasledovné cviky. Spolu s bruškom si vďaka nim vylepšíte aj chrbát a boky , pretože tieto partie spolu súvisia, a posilňovaním jedných automaticky spevňujeme aj iné. Stačí, ak ich budete s chuťou a radosťou cvičiť tri či štyrikrát denne, po pár týždňoch sa žiadaný efekt dostaví, to ale závisí aj od toho, ako veľmi je vaše bruško zanedbané.

    Najskôr musíte dostať panvu do správnej polohy . Sadnite si na zem, chrbtom sa oprite o stenu a nohy mierne pokrčte. Vo výdychu pritlačte bedrá k stene, ale nedvíhajte pritom ramená. Zostaňte v tejto polohe zhruba tridsať sekúnd a potom s nádychom uvoľnite. Zopakujte tri až päť krát.

    Teraz je čas na bruško.Odsuňte sa od steny, ale zostaňte sedieť na zemi. Narovnajte chrbátik, napnuté ruky oprite vzadu o zem a pokrčte nohy. Potom ich pomaly vo vzduchu naťahujte pred seba, držte ich nad zemou a roznožte. Pokiaľ je to možné, tento cvik robte čo najpomalšie. Potom dajte rovnako pomaly nohy k sebe a vráťte sa do východzej polohy. Cvik opakujte aspoň päťkrát, ak to zvládnete, kľudne aj viackrát, skúste však nepoložiť nohy na zem ani medzi jednotlivými opakovaniami. Nezabudnite pri cvičení zhlboka dýchať.

    Opäť sa chrbtom oprite o stenu , nohy pokrčte a mierne roztiahnite. Dajte ruky vbok, zhlboka sa nadýchnite a pomaly vydýchnite. Nádychy a výdychy by mali byť čo najhlbšie, správne to robíte vtedy, ak sa vám pod prstami tvorí priehlbina.

    Tak, a teraz sa postavíme rovno , s mierne pokrčenými nohami. Ľavú ruku spustite voľne pozdĺž tela a dlaň položte zo strany na stehno, pravú ruku vzpažte a mierne sa ukloňte doľava, aby ste mali rovnováhu. V tejto polohe vytáčajte bok asi o desať centimetrov doľava, vráťte sa do pôvodnej polohy a po tridsiatich kmitoch opakujte cvik aj na druhú stranu. Opäť nezabudnite pri cvičení zhlboka dýchať.

    Posledný cvik spevní šikmé brušné svaly . Ľahnite si na podložku a panvu pritlačte k podlahe. Nohy pokrčte v kolenách a chodidlami sa zaprite o zem. Členok pravej nohu potom položte na koleno ľavej, pravú ruku natiahnite na podlahu pozdĺž tela a ľavú ruku si dajte pod hlavu. Bradu držte v polohe, ako keby ste medzi ňou a hrudníkom mali tenisovú loptičku. Stiahnite brucho a začnite sa priťahovať k pravému kolenu. Priťahujte sa ale skutočne bruchom, nie lakťom, inak by cvičenie nemalo zmysel. Kolena sa nemusíte dotknúť, ide o to, namáhať brušné svaly. Pri dvíhaní sa nadýchnite, pri klesaní vydychujte. Cvik opakujte pätnásť krát na každú stranu.

    Ak chcete cvičiť efektívne, hoci len na brucho, pred tým by ste si mali precvičiť celé telo a trochu rozohriať svaly, rozprúdiť krv v žilách. Najskôr by ste mali posilňovať tie partie, ktoré chcete zoceliť, potom tie, z ktorých chcete zhodiť pár centimetrov . Pri cvičení nejde o rýchlosť, ale o to, aby ste jednotlivé cviky robili správne.

    😉

  • Obnovujem tuto staru temu, lebo som sa pozrela do zrkadla. 🙂 Neviete mi prosim poslat niejake stranky, kde su nazorne cviky na brucho, boky ale aj zadok? Resp. neviete, ci sa da niekde stiahnut z netu niejake video na tieto cviky? Dakujem. 😉

  • Přidávám se k tobě, Smejkaa..taky bych chtěla obrázky nebo i video..já už se na sebe nemůžu ani podívat 😠

  • TAKY se hlásím do klubu. Spíš než posilnit svaly, o kterých si už myslím že jsou zpevněné, tak potřebuju sundat tak 2 cm tuku. Nevíte jak na to?

  • čauko holky tak se k vám přidávám, taky hubnu ale jde to pomalu, začala jsem chodit na aerobik a obvod zadku se mi zmenšil o 5cm asi tak za měsíc a kousek, ale je třeba vydržet, ale ta kila ne a ne jít dolů 😐

  • Ahoj, já chodím cvičit 3x týdně - střídám tae-bo, spinning a posilovnu. Cvičím pravidelně a výsledky jsou super 😉 chce to jen výdrž a silnou vůli.

  • ahoj, nemam stranku, kt. by som ti mohla poslat; ale zacni s behanim 3x tyzdenne, staci na zaciatok len 10-15 min a to iste na bike, aby si telo zacalo zvykat a potom sed- lah, mozno by si mohal skocit do fitka a bud sa opytat instruktora na nejake zaklad cviky + ich zopar mozes obkukat od cviciacich; ale pozor na chrbat, cviky musi vzdy robit tak, aby ta "bolelo" len to co cvicis, teda pri brusku su to brusne svaly, chrbat by ta nemal boliet vobec, ak ta boli, cviky pravdopobne robis zle; skus fakt toho instruktora a potom uz budes vediet sama a mozes cvicit aj doma 😉

  • já cvičím břicháky, ale asi už neúčinkují. Jezdím na rotopedu, tak 10 km na střední zátěž. Běhat nesmím- páč jsem si zničila chrupavky na maratonu. Do fitka mě to netáhne, raději cvičím sama doma- pokud mě zrovna synátor nechá. Tak teď baby raďte 😃

  • a viete mi poradit pri spinningu nejaky casovy rozpis a rozpis cvikov, ja si chcem kupit rotoped ale chcem cvicit cielene

  • Ja se musim priznat, ze jsem celou diskusi necetla, tak nevim, jestli uz to tu nekdo psal, ale podelim se s vama o svuje zkusenosti. Mam velikost 42, takze zadny hubenour. Miluju sladky, takze to byl sice boj, ale s biochromem se to dalo nejak zvladnout a ted uz mi coko staci jednou za tyden (kdyz necekam MS, to bych snedla celou cukrarnu, to nepocitam 😃 ). Jsem hodne aktivni. V praci se docela nabeham, mam treninky 3x tydne (hraji zavodne badminton - pro neznalce, pise se, ze profi badminton je treti nejnarocnejsi sport), 1x tydne aerobic a 1x tydne squash. Co jsem prestala se sladkym a zacala jist zdraveji, tak jsem dala dolu 9kg. Do svat. satu jsem chtela jeste zhodit, ale uz to neslo, ale kamaradka me poradila zkusit myostimulator. Nevim, kdo na to ma jaky nazor, ale ja jsem max spokojena. Za 14 dni jsem byla v pase tenci o 5 cm, pres boky o 3 cm a pres stehna taky o 3 cm. A kazdy to na me videl, krasny pocit 🙂. A z puvodniho planu me svat. saty zvetsovat seslo 😃 .

  • handulka>
    a kolikrat jsi na tom myostimulatoru byla???

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém
    Články od našich partnerov
    Obálky na svadbe sú minulosťou – inovatívna svadobná aplikácia Modrá stužka
    Exfoliácia - všetky otázky zodpovedané
    Vyberte si snubný prsteň, na ktorý sa budete s láskou dívať do konca života
    Archív článkov od partnerov