Chudnete niekto podľa seba?

4. máj 2013140

ahojte.. dala som sa na chudnutie a vytvorila som si tak povediac svoje pravidla.. zaklad su ranajky.. nejaky ten celozrnny rohlik alebo cierne pecivo syr alebo sunka .. alebo jogurt.. a cez den jem všetko ibaže v malyych davkach a viac krat. pijem iba vodu a po 17:00 už nekonzumujem nič.. maximalne niekedyy ked mam stres alebo ma boli hlava tak pomaranč... pravidelne každy den 40 minut cvičievam . sladke som vynechala.. sem tam musli tycinka myslite že kila pojdu dolee?? Ako ste n na tom vyy?? 🙂)) podelte sa🙂

  • @moncacko123  skús večer skôr bielkoviny,ovocie len doobeda..má veľa cukru..a ked ješ rozumné veci...tak nevadí,ked ich zješ aj o ôsmej večer,držím palce..hlavne,aby si nebola hladná,treba udržiavať metabolizmus v obrátkach

  • ano ano 🙂) aj ty cvicievass?.. neviem citam tu o roznych dietach .. rozmyslam ci sa predsa len na niektoru dat alebo pokracovat v tomto .. ja mam dost slabu trpezlivost stale by som potrebovala niekoho kto mi bude hovorit ako schudol 😃😃😃

  • ja som si pred rokom povedala že celý pôst (40 dní) nedám do ust ani kusok čokolády.. vydržala som.. prvé kilá išli dole, neskôr som k tomu pridala beh, pravidelný pitný režim, pravidelnú stravu.. Nepohrdnem nijakým jedlom, po 18:00 sa snažím nejesť, víkendy sú výnimka 😉 a podarilo sa 🙂

  • Sponzor fóra
  • @moncacko123  ja som od mája na dukanovej..osobne si neviem vynachváliť

  • Mňa veľmi v chudnutí inšpirovala kniha od Edity Sipeky - Vysoká škola chudnutia. Píše tam o tom ako diéty zle vplývajú na zdravie, tiež že pri diétovaní schudneme zo svalov. Že ak chce niekto schudnúť mal by sa zamerať na zníženie stresu a zbytočne si nevyvolávať stres negatívnymi myšlienkami o svojej postave. Že sa treba riadiť podľa seba, spomenúť si ako sme sa stravovali keď sme boli mladé a chudé a tiež ako sme rozmýšlali o sebe a svojej postave. A tiež sa treba zamyslieť nad tým, že nie je zdravé schudnúť rýchlo, napr 16kg za mesiac (ako píšu niektoré diéty) ale s ohľadom na zdravie napr 1-2kg za mesiac. A že schudnúť znamená zmeniť životný štýl (lebo pokiaľ sa potom vrátime do starých kolají, tak zas priberieme naspäť.)

    Tak ja to skúšam tak, myslieť pozitívne, mať sa rada taká aká som a zdravo sa stravovať a športovať. Zatiaľ mi to nejde, lebo som stále chorá a už mám aj depresie 😃 Ale snáď sa to polepší.

  • @katarinanr  áno,Sipeky má niečo do seba a takisto sa dá schudnúť podľa mčingovej..a tam nie je problém s tým,že chýba sladké..niektoré jedlá sú až presladené..hlavne raňajky...ka som chudla milion krát ,ale mne osobne najviac vyhovuje dukanová.

  • @satanka1  Ako ja neviem, som sa tešila z tej Mačingovej, že to nie je diéta ale očistná kúra a keď som potom čítala ten jedálniček typu "Na raňajky mrkva a oriešky, na obed brokolica s nízkotučným syrom, na večeru cvikla s nastrúhaným syrom" tak neviem, zdá sa mi to ako diéta.

  • Ale cez deň namiesto sladkostí jem biely jogurt s lanovým olejom a medom a večer namiesto čokolády mrkvu alebo cviklu 😃

  • @katarinanr  ja som s mačingovou dala dolu 4 kilá..ale s dukanovou 13 daľších

  • @evkano  parada od stredy je post 🙂 a kolko si dala dole ak možem vedieťť?? za tých 40 dni ?? 🙂


    @satanka1   s dukanovou ?? .. tu som skušala.. ale potom mi kamaratka povedala že ju držala asi 2 mesiace a tak si poondila organizmus že sa dktory snou vadili čo vymyšľala že sa mala radšej poriadne ale menej najesť ako davať si " oddelene " dni .. 🙂 tak neviem no ..

  • ja som s dukanovou maximálne spokojná,,,treba variť rôznorodé jedlá..by ste neverili,čo všetko sa dá navariť..palacinky,koláče,zákusky,sendvič....na fb je jedna skupina s vyše 700 členmi...mne sa veľmi zlepšil krvný obraz..prestali mi závrate,ďaľším babám ustúpili choroby a bolesti klbov atď.
    ja na DD nedám dopustiť
    ale určite môžu byť ľudia,ktorým nesedí,al. dokonca vadí..ja som jednou z tých x tisíc ľudí na svete,ktorým doslova pomohla.

  • @moncatko123  Ahoj myslím, že treba robiť tak aby si sa cítila ty dobre. Neodporúčam žiadne diéty typu xy... mám to odpozorované na mojej mamine aj tak vždy keď prestane je tam kde bola+nejaké kilo navyše 😐 Ja som začala piť vodu, obmedzila kávu, lebo som pila aj 5xdenne, tiež som vynechala sladké, na raňajky som si dala pravidlo pravidlo: zjedz koľko vládzeš 😃 chodím 2x do týždňa na kardio a jem aj o 20- lebo beriem antik. a nechcem na prázdny žalúdok a 4 cm z brucha za mesiac sú dole. takže rob ako je tebe dobre a kľudne aj po 17.00 keď cvičíš každý deň. Prajem veľa úspech 😉

  • Ahojte pridávam sa k téme svadbu máme až 21.9. ale naordinovala som si delenú stravu a posilňovňu od októbra som zhodila dve konfekčné veľkosti. Predtým som nosila veľkosť 42 a dostávam sa na veľkosť 38 čo je pre mňa veľký úspech 🙂 čo sa týka jedálnička snažím sa 5 dní do týždňa jesť delenú stravu podľa Kořinkovej a cez víkend si doprajem aj niečo sladké. Posilňovňa 3 krát do týždňa mi ale asi najviac pomohla nakoľko sa mi spevnila postava a problémové partie ako mám brucho a stehná mi najviac schudli, čo som rada. Hlavné je jesť pravidelne a malé porcie a na obed napríklad k mäsku si dať veľkú porciu zeleniny. tak veľa šťastia pri chudnutí prajem 🙂

  • @moncacko123  
    @satanka1  
    @evkano  
    @satanka1  
    @moncacko123  
    @misulik15  
    @hawanka  
    Včera som pozerala dobrú prednášku, je síce dlhá a nudná, ale ak máte čas tak odporúčam 🙂
    http://www.videobash.com/video_show/ako-viac-jes-a-menej-va-i-mudr-igor-bukovske-phd-2-463373

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém