chcela by som sa opytat: ak ste mali civilny obrad mimo vasho trvaleho bydliska na inej matrike a mimo nej, ako ste potom riesili dokumenty. ak vam po svadbe trebalo nejaky dokument ohladom sobasa, museli ste ist na matriku v mieste kde ste sa brali? alebo sa to da vsetko vybavit na matrike kde mate trvaly pobyt? rozmyslame ci nebude po svadbe komplikovane chodit v pripade potreby dokumentov na matriku v inom meste ktore je dost vzdialene od nasho trvaleho bydliska.
Ahoj,my sme si mali ist v pondelok po svadbe po sobasny list,ale pani matrikarka ochorela,tak nam zavolala a poslala to postou.Kedze sme mali vsetky poplatky zaplatene dopredu nebol to problem.Svadbu sme mali vyse 200km od bydliska,len sme boli v okoli este 4dni po svadbe,preto sme si po sobasny chceli ist osobne:) Nic ine sme odtial nepotrebovali
kamoske to tiez poslali postou. ono fakt su to niekedy take dialky, ze by to bolo dost komplikovane a pokial si vsetko vyplatis, tak sa s nimi dohodnes, aby ti to poslali