Fotograf a kameraman 19.9.2015 Hlohovec

15. apr 201514

viete odporučiť nejakého sikovneho kameramana a fotografa za dobrú cenu?

• Tak ja by som jednoznačne odporučil seba. Som veľmi šikovný 😃 Na mojej stránke sa o tom môžete presvedčiť. Do IP som Vám poslal ponuku.

• @ajka1611  pekný sviatočný večer,poslal som Vám poštu s bližším info 😉

• Ahoj, skús pozrieť moje portfólio. Možno Ti môžem ponúknuť to, čo hľadáš. 🙂 Pre viac info kľudne píš.

• Sponzor fóra
  • Ahoj @ajka1611  mam volny termin 19.9 pre tvoju svadbu, som fotograf, pozri si moje portfolio, a ak sa ti zapaci, nevahaj ma kontaktovat.

Daniel

• Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.

• Dobrý deň,
    sme tím ľudí (viď fotografia) zo svadby na Červenom kameni. 🙂 Ponúkame Vám foto - video služby. Spolupracujeme aj s inými firmami a ľuďmi. Ak máte záujem o bližšie info rada Vám odpíšem. 🙂
    Ďakujem
    S pozdravom

• Rád Vám ponúknem svoje služby, v prípade otázok ma kontaktujte...

• @ajka1611  Dobrý deň Ajka a Daniel, neviem, či som šikovný fotograf a do akej miery mám dobré ceny. To necham posúdiť na Vás, nakoľko cenník mám transparentný priamo na svojich stránkach. V každom prípade hlásim sa do konkurzu nakoľko Váš termín mám zatiaľ voľný. Fotím po území celej republiky i za jej hranicami. S pozdravom pekných januárových dní a príjemných príprav, Ján Senčák

• @ajka1611  ahoj, pôsobím v TT a Váš termín mám volný, ak sa fotky budu pačiť velmi rad poslem viac info do mailu.

• Rad vam ponuknem moje sluzby 🙂

• Rád Vám ponúknem moje služby svadobnej fotografie.

• Dobrý deň. Pozrite moju prácu. Pokial Vás zaujme napíšte. Rád Vám urobím kvalitnú pamiatku na Vašu svadbu.
    Z úctou Peter Mrázik

• Dobrý večer, velmi radi Vám zdojuemntujeme Váš deň. Ako bonus ponúkame rande fotografovanie grátis.

• Ponúkam svoje služby 😉

• Dobrý deň váš termín mám zatiaľ voľný a rada by som vám ponúkla naše služby , Teraz svadobné fotenie aj s 30% zľavou

Pridaj príspevok