Fotograf a kameraman na svadbu v Trenčíne, 9.8.2018

2. jan 201921

Hľadám fotografa a kameramana na svadbu v Trenčíne 9.8.2018

• @katka9191  Skúste si pozrieť viac z mojej práce, ak Vás zaujme rád doplním bližšie info

• Dobrý deň, termín mám voľný, prosím popozerajte moju webstránku, nájdete tam ukážky mojej práce a aj kontaktný formulár 🙂

• @katka9191  Dobrý deň Vám želám. Tento termín Vašej svadby mám voľný. Nech sa páči, viac info a fotiek si môžete pozrieť na mojom webe uvedenom nižšie.

• Sponzor fóra
  • @katka9191  pozrite si aj moje svadobne fotografie, som fotograf z Bánoviec, viac info na webe alebo osobne

• Dobrý deň, ako fotograf som tiež voľný!

• @cepec  myslim ze tato nevesta uz svadbu mala 😂😀😀

• @katka9191  dobrý deň,moju ponuku nájdete v správe 🙂

• @katka9191  Všetky info na mojej stránke.

• Pekný deň, rád Vám ponúknem služby kameramana i fotografa v jednom výhodnom balíčku
    Teda na termín 9.8.2019 🙂 Posielam Vám správu .Viac info i na webe , Pozdravujem, Milan

• Dobrý deň, ponúkam Vám profesionálne služby. NA BALÍK FOTO + VIDEO môžete využiť zvýhodnenú časovo obmedzenú ponuku. Kontaktujte ma prosím v prípade, že Vás zaujala moja tvorba 🙂

• @fintafn 😃 😃 a ozaj, takto to vyzerá keď si ráno neumyjem oči 😃

• @cepec  lenze ona to pomylila a je to fakt 2019, zmiatla aj mna 🙂

• Pekného Silvestra prajem 🙂 🙂 🙂

• @katka9191  Pekný večer prajem, tento termín mám voľný, pokiaľ Vás moja práca zaujme, rád poskytnem viac info. S pozdravom

• Sponzor fóra
  • Dobrý deň, termín mám zatiaľ voľný, viac informácií vám posielam do správy, prípadne si môžete pozrieť na mojom webe 🙂

• Ahojte kočky, pekný Nový rok. Môžete mi doporučit nejakého dobrého fotografa, celkom sa mi páči mbstudio, pán Baricik, ale počula som dobre referencie aj na Koreňa. Doporučte mi niekoho fajn aj čo sa týka spolupráce.

• Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.