Som prekvapený koľko fotografov ponúka fotenie a zhotovenie krátkeho videa. Pri tom, že sa prezentujú ako profesionáli mi to príde ako ťažko splniteľné. Krátke video neznamená krátke natáčanie.
@tonobalucha presne tak. robia to, pretoze to zvysuje ich "predajnost". prirodzene, je to ciry nezmysel - jeden clovek nemoze profesionalne robit foto a video naraz. avsak vysvetlit to nevestam je marny boj s veternymi mlynmi....
@luzy36
Pekný deň, rád Vám ponúknem kameramana i fotografa zvlášť alebo i v jednom výhodnom balíčku
Viac info o jednotlivých balíčkoch i na mojom webe , v prípade záujmu ma prosím kontaktujte .
Určite toto neriešte jedným človekom,nebudete mať totiž najpodstatnejšie chvíle svadby
buď na Foto,alebo na Videu 8-) Minimálne na odobierku,obrad ,gratulácie a úvod zábavy sú nutní obaja! Pozdravujem - Milan
@tonobalucha Prečo, hodí si gopročku na statív a nechá to bežať celý čas, ba aj na hostine. :-D
To čo z toho vyprodukuje by som si pozrel :-D :-D Hlavne, že nevesta bude mať aj foto aj video a to najhlavnejšie, za rozumnú cenu . :-D :-D :-D :-D
Nie je tak dávno čo boli kameramani ponúkajúci video aj foto v jednom, tzv multiumelci "2v1" kritizovaní za nekvalitu, amatérčinu a neprofesionalitu. A ajhľa, karta sa otočila. Teraz budú 2v1 pre zmenu fotografi.
Musia prejsť zasa aspoň 2-3 roky aby nevesty zistili že ani tadiaľ cesta nevedie a kto šetrí nemá za tri ale získa akurát tak odpadové amatérske produkty.
Dobry den, odporucam upresnit presny termin svadby, pomoze to vsetkym stranam a tiez pojem "kratke video". Moze to byt kratke video z fotiek z hudobnym podmazom. To si urobite pri minimalnej sikovnosti svojpomocne. Ked budu fotky podpriemerne tam uz nic nepomoze ani vlastna sikovnost. Ak si pod pojmom kratne video predstavujete video zaznam v trvani XY minut je to dobre napisat (upresnit). Samozrejme vela "dobrodruhov" hlavne neoficialne PRO Vam ponuknu aj modre z nema a tak to bude aj vyzerat aj 10v1 ... :-(
Prajem prijemne svadobne planovanie
Marek