Fotograf Košice na 5.9.2015

25. feb 201513

Ahojte,
viete mi prosím poradiť alebo odporučiť nejakého fotografa z KE alebo takého, ktorý bol do KE ochotný prísť ? Tých ktorých som oslovila, tak sa nejako neozývajú, čomu sa dosť čudujem, však im ide o kšeft. Ďakujem veľmi pekne.

• Dobrý deň, nemám problém pricestovať hocikam na Slovensku. Na stránke nájdete informácie a portfólio. Ak by ste mala akékoľvek otázky rád Vám na ne odpoviem 🙂

• mat viac ako peknu svadbu, je volba u nas. Poponahlajte sa s terminom,je to uz o chvilu

• Sme tu pre Vás! 😉

• Sponzor fóra
  • Ahoj, možno by si mohla skúsiť pozrieť aj moje portfólio 🙂 Pre viac info píš!

• Dobrý deň.
    Ponúkam Vám moje služby. V prípade, že Vás moje portfólio a ceny zaujali, neváhajte ma kontaktovať.Rád poskytnem bližšie informácie.
    S pozdravom

• Dobrý deň, som svadobná fotografka z Košíc a Váš termín mám predbežne voľný. Portrétne svadobné fotenie môžete mať v cene už od 250,- Eur. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.

• Ponúkam Vám svoje služby a v prípade otázok ma kontaktujte...

• @piskotka128  Dobrý deň milá nevesta, skúste daných fotografov osloviť ešte raz, trebárs v predvianočnom zhone a počas sviatkov nemali jednoducho čas sa dostať na net (na email). V prípade, že Vás osloví moja práca, rád ponúknem svoje služby. V košiciach fotím rád a Váš termín mám voľný. S pozdravom, Ján Senčák

PS. Uvedené fotky boli fotené ešte na film v júni 2006.

• my sme mali fotografa Vladimira Droblienku. mozes kuk nas album. bol paradny a vsetci chvalia fotky. cena oproti Kosickym fotografom je ovela lepsia. 🙂

• termín ešte voľný

• Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.

• nevahajte sa ozvat, termin mam zatial volny 🙂

• Dobry den.Vas termin mam zatial volny. V pripade viac informacii kontaktujte ma.

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Celá SR..
    Svadobné foto - video
    Rodinné foto - video