Fotograf na svadbu, 07.9.2019, Bošany

Ahojte, hľadám fotografa/ku, ktorý ma volný termín 07.09.2019 a mohol by fotiť svadbu v okolí TO ( Bošany). Ďakujem za ponuky
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý večer, pozrite si našu webovú stránku, kde nájdete cenník aj portfólio :-) V cene sú dvaja fotografi ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry vecer. Termin by bol zatial volny. Budem rad ak nahliadnete do mojho portfolia. V pripade zaujmu poslem cenovu ponuku :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý večer, poteší ma ak nahliadnete aj na môj web, kde nájdete všetky potrebné informácie. V prípade záujmu, alebo akýchkoľvek otázok ma neváhajte kontaktovať telefonicky, alebo cez kontaktný formulár na mojej web stránke. Som Vám k dispozícii. S prianím pekného večera skolnikphotography.
Odpovedať
Profilova fotka
@nadezzzda Dobry den, som fotograf z Bánoviec, termin mam volny, pozrite si aj moje svadobne fotografie, cennik mam na stranke
Odpovedať
Profilova fotka

Odpovedať
Profilova fotka
@nadezzzda ahoj, pozrite si moje fotky na webe, ak sa budú páčiť, budem rád ak ma kontaktujete. Tomas .
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, termín mám voľný :-) Skúste pozrieť na môj web a v prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať. Lucia
Odpovedať
Profilova fotka
@nadezzzda Pekný deň, Váš termín mám momentálne voľný,tak Vám rád ponúknem svoje služby. Viac info i na mojej web stránke - viaceré výhodné balíčky , pozdravujem, Milan
Odpovedať
Profilova fotka
@nadezzzda
Odpovedať
Profilova fotka
Martin Novotka je top😉👌za málo peňazí,vie spraviť veľa muziky, ako sa hovorí 😉👌👍
Odpovedať
Profilova fotka
Balík KOMPLET 499€, doprava 40€
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Profilova fotka
@viki935 dtto ,šme še pobavili...a čo na to admin ?
Odpovedať
Profilova fotka
Svadobný fotograf Topoľčany
Odpovedať
Profilova fotka