Fotograf+kameraman na 6.6.2015 - svadba v Žiline?

28. okt 201420

Prosím nájde sa fotograf a kameraman za dobrú cenu na svadbu 6.6.2015 v Žiline? 😉

• Dobry den, som fotograf zo SNV a ponukam svoje sluzby🙂

• Dobrý deň, termín mam zatiaľ volný, som priamo zo Žiliny. Teším sa na prípadnú spoluprácu.

• Sme k dispozicii 🙂

• Sponzor fóra
  • Dobrý deň, termín mám zatiaľ voľný. Som priamo zo Žiliny. Pozrite si moje portfólio.

• @niki415   Dobrý deň, som vám plne k dispozícii 🙂

• Hodte info o dobrej cene..nech nas to nasmeruje.

• Ahoj @niki415 , sme dve fotografky zo Žiliny, myslím že by sme mohli spĺňať tvoje požiadavky. Uvedený termín máme zatiaľ voľný. Našu prácu si môžeš pozrieť na našej stránke alebo na Facebooku. Podrobnosti ti rady pošleme do IP

• Dobrý deň prajem,
    ponúkam Vám moje služby. V mojom profile a takisto v nižšie uvedených odkazoch si môžete pozrieť moju prácu.
    V prípade, že sa Vám moja tvorba páči, neváhajte ma kontaktovať.

S pozdravom
    Tomáš Pavčo
    fb: Svadobné fotografie - Tomáš Pavčo

• Dobrý deň! Naše služby sú tu pre Vás! 😉

• @niki415  Dobry den, skuste u nas 🙂

• Dobry den, pozrite si naj profil, verime ze Vas zaujem 🙂

• Dobrý deň Žanett, hlásim sa tiež do konkurzu. Váš termín mám zatiaľ voľný, kompletný cenník vo formáte pdf na stránkach. Prajem príjemné svadobné prípravy. S pozdravom, Ján Senčák

• Termín máme voľný, viac info emailom alebo na stránkach...

• Dobrý deň,
    ponúkam Vám moje služby.
    V prípade, že Vás moja tvorba zaujala, neváhajte ma kontaktovať. Rád odpoviem na otázky.

S pozdravom
    Tomáš Pavčo

• Sponzor fóra
  • Žilina moja rodná 🙂 Termín mám ešte voľný. Nech sa páči, pozrite si môj profil.

• Ahojte, ja budem mať svadbu taktiež tento dátum ale v KNM viete mi prosím poslať aj vaše cenníky? ďakujem 🙂

• Mam volny termin 🙂

• Dobrý deň,
    napísala som Vám IP s informáciami o našej ponuke. 🙂
    Ďakujem
    S pozdravom
    Lucia Laczová