Hľadám fotografku na svadbu, 31.8.2019, Nitra

Dobrý den .Hladam fotografku na svadbu ktora sa bude konat 31.8.2019 v okrese Nitra .nepotrebujem na celu noc ale Uplne by mi stacilo od 15:00 do 19:00..to najhlavnejsie fotenie :) Tak tiez by som mala zaujem o fotenie po svadbe (svadobne portrety)Vsetko zavisi aj od ceny .Dakujem
Odpovedať
Profilova fotka
@vieroslava1987 Pekný deň,termín ešte voľný,v ponuke viaceré výhodné balíčky, Viac i na mojej web stránke,pozdravujem, Milan
Odpovedať
Profilova fotka
@vieroslava1987 som fotografka :) skuste pozriet web
Odpovedať
Profilova fotka
Príjemný dobrý deň ... termín mám voľný ... posielam fotky do IP
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry den, Vas termin mam este volny, ak Vas moja tvorba zaujme nevahajte ma kontaktovat. Pripadne dalsie, fotky a informacie najdete aj na mojich strankach. Taktiez nie je problem svadobne portretove fotenie v iny ako svadobny den. Dakujem :-)
Odpovedať
Profilova fotka
@miqocash :) fotografka :) :) :)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň prajem, termín vašej svadby mám voľný. Pozrite si moju web alebo fb stránku. Ak vás zaujme moja foto tvorba, neváhajte ma kontaktovať :-)
Odpovedať
Profilova fotka
@vieroslava1987 skúste nahliadnuť na môj web
Odpovedať
Profilova fotka
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Profilova fotka
@vieroslava1987 ahoj, pozrite si moje portfolio na webe, ak sa Vám moja práca bude páčiť, budem rád ak ma kontaktujete. Tomas
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, termín mám zatiaľ voľný môžete si pozrieť aj moju tvorbu tu alebo na fb stránke Michelle D. Photography kde toho nájdete viac. Cenu viem prispôsobiť. :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, termín Vášho svadobného dňa mám voľný. Ak Vás moje fotky zaujali, prosím, prečítajte si moju ponuku vo Vašej pošte :)
Odpovedať
Profilova fotka
@tina_botkova
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
Ak náhodou ste si ešte nevybrali :)
Odpovedať
Profilova fotka