Hľadám profesionálneho fotografa a kameramana na 6.7.2013

22. apr 2013130

🙂

• Dobrý deň! Ponúkame Vám naše služby. Skúste si pozrieť našu prácu! 😉

• s braskom tvorime zohranu dvojicu. moju pracu najdete na mojej stranke, v pripade videa, ma kludne kontaktujte.
    pekny den

• @triple  Dobry Den, Sme zohraty manzelsky par fotografka a kameraman. Tvorime vzdy spolu, urcite si pozrite nasu pracu, a istotne by sme sa vedeli dohodnut aj na zvyhodnenej cene.

Zatial prajeme vela stastia so svadobnymi pripravami

Andrea & Tomas Suchalovci
    duckling production

• Sponzor fóra
  • Dobrý deň ponúkame vám aj naše služby, v prípade záujmu nás kontaktuje 🙂

• V prípade záujmu Vám vieme ponúknuť aj fotografické aj video služby v jednom balíku. Stačí nás kontaktovať mailom pre podrobnosti. Prajem pekný deň.

• Aj ja som tu ako fotograf. 😉 Ak by ste chceli "ušiť" fotky a miesto priamo na Vašu povahu a vkus a zároveň mať všetky dôležité okamihy a emócie zdokumentované, tak píšte volajte a dohodneme sa. 🙂

• @triple   Dobrý deň, ak ste si ešte nevybrali , dovoľte aby som svojou troškou do mlyna prispel aj ja 🙂
    - ponúkam kvalitné služby za prijateľné ceny. - portfólio si môžete pozrieť na mojasvadba , alebo na súkromnom webe.

ostávam s pozdravom
    g.

• Zdravím, ak by sa Vám páčili moje foto, tak termín 06.07.13 mám zatiaľ volný.
    V prípade bližších info mi napíšte na mail. 😉

• @triple  Dobry den prajem, som svadobný a portrétny fotograf z Košíc a Váš termín mám zatiaľ voľný. Moju prácu nájdete na www stránke. V prípade záujmu ma môžete kontaktovať.

• Dobrý deň rada vám ponúknem moje služby ak máte radi niečo odviazané a nie zaužívané pózy tak som mladý človek plný nápadov a rada vám v prípade záujmu odpoviem na všetky vaše otázky

• Fotografi vyššie už asi povedali všetko... tak za mňa nech hovorí moja práca 🙂

• ahoj, skus mna, kludne pricestujem 🙂

• Nech sa páči tu je malá ukážky mojej tvorby. Daný termín mám zatial voľný, stačí sa len ozvať 🙂

Pridaj príspevok