Hľadáme fotografa na 6.9.2014 do Prešova

31. jan 2014150

sme z Prešova

• @nikussa  skuste pozriet nasu tvorbu,ak sa vam zapaci nevahajte nas kontaktovat,datum mame este zatial volny 😉 Najdete nas aj na fb: Ivana a Peter Miller-Photography pripadne tu na mojejsvadbe medzi profesionalmi 😉 Pekny vecer. Ivka a Peter
     🙂

• 😉

• Zdravím, Váš termín mam voľný. Pokiaľ Vás moja práca zaujme, rád poskytnem viac informácii. S pozdravom, J.D.

• Sponzor fóra
  • @nikussa  Dobrý deň, som fotograf z Košíc, Váš termín mám voľný a ponúkam Vám svoje služby. Kompletné info nájdete na mojej webstránke.

• @nikussa  ahoj, skús Mišku Demočkovú - VlnkaFoto. Je z KE.

• @nikussa  Dobry den mila nevesta, ponukam Vam svoje sluzby, Vas termin mam zatial volny. Portretne fotenie mozete mat uz od 150,-Eur. Kompletny cennik i galeriu mojej prace najdete na mojej web-stranke. V pripade otazok ma nevahajte kontaktovat.

• Dobry den, mozno Vas oslovi nasa prezentacia 😉

• Dobry den, mozno Vas oslovi nasa prezentacia 😉

• je to voľné,pokiaľ Vás moja práca zaujme som k dispozicii

• skuste pozriet nase weby a rozhodnite sa...

• Dobrý večer,
    rada Vám ponúknem naše foto a video služby. V prípade záujmu Vám odpoviem na akékoľvek otázky. Taktiež nemáme problém za Vami pricestovať. Spolupracujeme s viacerými ľuďmi a firmami. 🙂
    S pozdravom
    Lucia Laczová

• Našou hlavnou oblasťou je svadobná fotografia, v ktorej sme za netradičné miesta na fotenie a za bláznivé nápady.
    Pozrite si naše fotogalérie na a ak sa Vám bude páčiť naša práca a budete mať záujem o naše služby, tak nám napíšte alebo zavolajte a my Vám vypracujeme cenovú ponuku podľa Vašich požiadaviek.

• ok

• Sponzor fóra
  • Dobrý deň!

Na mojom webe nájdete galériu spolu s cenníkom 🙂
    Budem sa tešiť na vašu odozvu!

• skus Foto Perháč 🙂

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia