Nájdem fotografa na 20. 9. 2014 z Popradu a okolia?

Dobrý deň, doteraz sme si neboli istí, či chceme mať na svadbe profesionálneho fotografa alebo to budeme riešiť len cez našich známych. Nájde sa ešte nejaký na vyššie uvedený termín?
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, ponúkam moje služby. ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry den, som fotograf zo Spisskej Novej Vsi, Vas termin mam este volny a ponukam Vam svoje sluzby. Kompletne info o mne najdete na mojej webstranke:)
Odpovedať
Profilova fotka
rád prídem do Popradu fotit Vasu svadbu :-) pozrite si aj moje svadobné fotografie na webe, na facebooku ...
Odpovedať
Profilova fotka
...rada nafotím Vašu svadbu.. s citom a kreatívne, pozrite si aj moju stránku ;-)
Odpovedať
Profilova fotka

Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň. Ponúkam Vám moje služby. V prípade, že Vás moje portfólio a ceny zaujali, neváhajte ma kontaktovať.Rád poskytnem bližšie informácie. S pozdravom
Odpovedať
Dovolujem si ponuknut svoje sluzby na tento termin, budem rad, ak si pozriete portfolio na mojej stranke - viac info v IP
Odpovedať
Profilova fotka
Krásne Vás pozdravujem, som zo Zlatých Moraviec, ale pôsobím na celom Slovensku. Myslím, že snáď jediné okrem živých spomienok, čo zostáva po svadbe sú fotografie. A preto, ak túžite po fotografiách, ktoré vyjadrujú Vašu osobnosť, krásu a vzájomnú lásku a emócie, potom si pri mojom štýle fotografovania zaiste prídete na svoje. Som si istá, že aj po rokoch rovnako zacítite z mojich fotografií atmosféru zo svadobného fotografovania. Preto ak hľadáte fotografie plné ducha, neváhajte ma kontaktovať. Váš termín mám zatiaľ voľný. Ak sa vám moja práca páči, už teraz sa teším na fotografovanie Vášho svadobného dňa, ako i na spoločné prípravy na fotenie. Zatiaľ Vám zo srdca prajem pokojné a radostné dni svadobných príprav.
Odpovedať
Profilova fotka