Poraďte fotografa na 6.9.2014 z Pezinku a okolia

13. jan 2014150

Poradite nejakého dobreho fotografa v okoli PK s dostupnymi cenami? ako sa pohybuju ceny za fotografa? chcela by som fotografa cca od rana, potom fotenie s buducim manzelom, obrad, a hostina cca do odcepcenia, cize este nejake aj fotografie s rodinkou a zabava trosku a tak 🙂

• Fotolienka

• @rrianna  pozri moje portfolio a ak ta zaujme, kludne ma kontaktuj, posobim teraz v BA, ale do PK nie je problem.

Daniel

• Dobrý deň, rád Vám ponúknem moje služby aj v tejto lokalite. Neváhajte si pozrieť ponuku na mojej stranke.
    Príjemný deň prajem, Luboš.

• Sponzor fóra
  • Dobrý deň, ponúkam svoje služby.

• @rrianna  dany termin mam volny a vieme sa dohodnut - pozrite si moj cennik a hlavne svadobne fotografie na mojej webstranke 🙂

• som fotograf zo svateho jura pri bratislave, ale fotim svadby po celom slovensku - pozyvam vas na moje stranky 😉

• Dobrý deň, pôsobím po celej SR, ceny su primerané, rád Vás uvítam na mojom webe

• Vas termin mam uz bohuzial obsadeny, ale ak by ste mali zaujem fotit svadobne portrety v iny den, som vam k dispozicii 🙂

• @rrianna  Dobrý deň, Váš termín mám zatiaľ voľný a ponuku Vám posielam do IP. 😉

• @zuzu_31   Dakujeme Zuzi za odporúčanie 🙂

• 🙂 Dobrý večer,
    Rád Vám ponúkam naše kompletné služby na Váš svadobný deň.
    S pozdravom 🙂

• Rad vam ponuknem moje sluzby pozrite profil.

• Dobrý deň,
    rada Vám ponúknem naše foto a video služby. V prípade záujmu Vám odpoviem na akékoľvek otázky. Taktiež nemáme problém za Vami pricestovať. Spolupracujeme s viacerými ľuďmi a firmami 🙂
    S pozdravom
    Lucia Laczová

• V prípade, že Vás moje portfólio zaujalo, neváhajte ma kontaktovať.
    Rád poskytnem bližšie informácie.

• Dobrý deň,