Svadobný fotograf+kameraman Spišské Vlachy 4.6.2016

8. jan 201618

Hľadám svadobného fotografa a kameramana na 4.Júna 2016. Môže to byť aj fotograf+kameraman v 1 na odobierku,obrad a hostinu do polnoci. Pošlite ponuky 🙂

• Mila nevesta mate namysli 2+1 v jednej osobe, alebo jeden fotograf a jeden kameraman ?

• 😉 Zaslali sme Vam ponuku do IP.

• Dobrý deň v prípade záujmu ma môžete kontaktovať k dispozícii je aj kameraman s ktorým tvorime zohranú dvojicu pekný deň

• Sponzor fóra
  • @nika_23  Zdravim, Vas termin mam volny. Pokial Vas moja praca zaujme, rad poskytnem foto. S pozdravom

• Dobrý deň,
    sme tím ľudí a organizujeme svadby podľa požiadaviek klientov.
    Ak máte nejaké otázky rada Vám na ne odpoviem prostredníctvom IP. 🙂
    S pricestovaním nemáme problém pretože svadby realizujeme po celom Slovensku.
    Ďakujem
    S pozdravom

• Ponukol by som vam aj ja svoje sluzby ale bohuzial som len fotograf....kameru sucasne s fotakom si netrufam obsluhovat, ale pevne verim ze tu taky extrem najdete a ze po vasej svadbe budeme aspon my vsetci mat zasa co citat 🙂
    Ale vazne....ak ozaj hladate kameru a foto v jednej osobe tak sa na jedno z toho vyprdnite....dajte si len foto alebo len kameru. Myslim ze nikto nedokaze robit obe veci 100%tne....

ak by ste hladali len fotografa v jednej osobe tak moja praca a webstranka su vam k dispozicii a v pripade zaujmu staci napisat 🙂

• Dobrý deň.
    Ponúkam Vám moje služby. V prípade, že Vás moje portfólio a ceny zaujali, neváhajte ma kontaktovať. Rád poskytnem bližšie informácie.
    S pozdravom

• Moju prácu si môžete pozrieť na webe a tiež na odkazoch uvedených v profile.

• Rád Vám ponúknem svoje služby, v prípade otázok ma kontaktujte...

• ahoj , termín zatial volný, ak sa Vám moje fotky budú páčiť velmi rád Vám nafotím vašu svadbu.

• Ponúkam naše foto a video služby

• Dobrý deň, termín máme ešte voľný. Pokojne nás kontaktujte.