Hlavné body harmonogramu svadobného dňa

6. júl 2017160

Ahoj nevestičky, nejaké inšpirácie na časový harmonogram pre hostí...ako je spoločné fotenie, hádzanie kytice, krájanie torty a pod. 🙂

  • @26ivka12  je to uplne zbytocne....

  • Aj ja si myslym ze harmonogram nieje potrebny... vsetko pojde samo ako ty chces.
    Ja som si to sama regulovala za chodu...isla som za fotografom a fotky boli na svete. Tie fotky su krasne a vesele

  • My budeme mat obrad o 16:00, civilny, cize takych 20 minut, potom budu gratulacie a zopar fotiek sa porobi. O 17:00 - 17:15 by sme uz chceli byt v sale, kde bude hostina (obrad bude v parku kastiela, kde bude aj hostina). Ked prideme, bude pripitok a zacne sa vecerat, asi hodinku pocitam, cize do 18:00 - 18:15. Potom bude prve tanecne kolo, cize prvy tanec novomalnzelov, tanec s rodicmi atd. Ked sa toto skonci, budeme hned krajat svadobnu tortu, okolo 18:30 - 18:45, aby sa podavala s kavickou. Okolo 22:00 bude druha vecera (svedske stoly). Cepcenie nebudeme mat, tak asi 23:30 sa zacne redovy, ked vsetci odtancuju tak hodim kyticu a pojdeme sa prezliect. Ked sa vratime prezleceni, tak bude znovu tanec nas dvoch uz ako manzela a manzelky. Medzitym, ako sa budeme prezliekat prinesu kapustnicu, aby sa ludia nenudili, kym sa budeme prec. 🙂 Snad pomohlo ako inspiracia.

  • Sponzor fóra
  • @katarina757  nemyslim si, ze to je uplne zbytocne, minuly rok som bola na svadbe, kde nebol absolutne ziaden harmonogram, ani koordinatorka, ani starejsi, nikto, kto by to trochu korigoval a tak to aj vyzeralo. Svadobnu tortu ani nekrajali, lebo na nu zabudli. Cepcenie bolo az po polnoci, lebo zabudli, ze uz sa maju ist prezliekat a trvalo to hrozne dlho. Potom este bol redovy a uz prezleceni do popolnocnych siat prisli az okolo druhej. Ja osobne nie som za takyto "hura system", ale kazdemu ako vyhovuje.

  • @katy987 tak takto ano, ty si napisala celkom dobre časový harmonogram

  • Harmonogram je fajn vec, ja mam rada ked je vo veciach system a tiez som bola na svadbe, kde ani neoznamili ze sa fotia tak sme to omylom cele presvihli alebo to stale striehnutie kedy sa budu odovzdavat dary a podobne. My budeme mat harmonogram napisany na karticke spolu so svadobnym menu co bude na stole, ale budu tam len najhlavnejsie veci ako to ze cca o 21.hod bude fotenie ze o cca 22. sa budu odvzdavat svadobne dary ze o polnoci bude cepcenie a redovy tanec a casy kedy asi sa bude podavat aka vecera.

  • my sme nemali žiaden harmonogram a viac menej všetko plynulo tak nejak postupne
    nechceli sme sa stresovať, kedy presne čo má nasledovať....
    tortu sme krájali, keď za nami prišla naša naj tanečníčka (2 ročná) a povedala mi, že jej sa ta torta páči, a rada by si ju dala 😃
    a ostatné ... viac menej nám to tak trochu korigoval DJ, keď uznal za vhodné, dohodli sme sa a išli sa diať veci...
    približné časy sú fajn vedieť pre Vás a DJ ale nedávala by som to na papier ako harmonogram nejakej schôdze... vyrobíte si tak zbytočné stresy

  • ja si tiez myslim, ze je to v celku zbytocne a ak mate starejsieho tak to uz duplom, on si to bude vsetko organizovat sam. ale ak aj nemate tak je to jedno, lebo aj tak to budete musiet vsetko organizovat, lebo nebudete vsetkym hostom davat papier s tym kde, kedy a s kym maju stat. ale ono to aj tak podla mna vsetko vyplynie tak prirodzene 🙂

  • Ahoj, zo skúseností si myslím, že je fajn mať aspoň hrubú predstavu, čo chceš kedy mať, aj preto, aby hostia vedeli, že o polnoci je redový a nezdúchli ti skor, alebo aby vedeli, že ked nie si dlho na parkete, že je to tým, že sa vonku fotíš. Ale je to len pre tvoj dobrý pocit a orientáciu, nedržala by som sa toho úplne striktne, lebo nie vždy sa to dá na 100% dodržať, tak aby ti nevznikali zbytočné stresy. My sme mali približný harmonogram celého dňa/večera napísaný na svadobnom webe, ale v skutočnosti sme to posúvali operatívne tak, ako bolo treba 🙂 Presne sme dodržali snáď len čas odobierky (cca 14.00, trochu sme meškali), obradu (15.00) a príchodu do penziónu na hostinu (16.00). Fotenie nám trvalo dlhšie, než sme si mysleli, švédske stoly sme posunuli o hodinu, lebo hostia boli prejedení, na čo nás upozornili až časníci (z 20.30 na 21.30) takisto aj krájanie torty (okolo 23.00, kvoli súťažiam, lebo ľudia sa bavili, tak bola blbosť to stopnúť). Súbor na čepčenie polhodinu meškal, takže sa nám tým automaticky posunul aj redový a následné púšťanie lampiónov. Ale nič sa nestalo, hostia si ani nevšimli, že by šlo niečo mimo plán, resp. im to bolo jedno. Veď na svadbe nikdo nestojí so stopakmi a nekontroluje, či sa torta krája o 22.00 alebo 23.00 🙂

  • podľa mňa ti úplne postačí, ak si naplánuješ čas obradu, vášho fotenia a príchod na hostinu, potom to už pôjde tak povediac samo. budeš maž na obrade aj starejšieho? a hej, tak on by sa mal o túto otázku postarať. hostia sa isto nebudú nudiť a je lepšie ak je to všetko také uvoľnené bez zbytočného škatuľkovania

  • @katy987 ja som zase skôr za "hurá systém" ako si to nazvala 😃 boli sme na viacerych svadbach a najhorsie je, ked je to koordinovane nasilu - teda je presny harmonogram, ktoreho sa starejsi/koordinator/ktokolvek chce drzat ako kliest... potom to dopadne tak, ze bez ohladu napr. na to, ze ludia tancuju a bavia sa, starejsi povie DJ nech vypne hudbu, lebo na programe je nejaka svadobna hra... ked to spravil asi 3krat tak Ti poviem, ze uz sme nemali ani naladu sa bavit... takze ramcovy program ano, ale vsetko s mierou 🙂

  • a @26ivka12  velmi Ti nepomozu programy inych ludi - ten program je naozaj pomerne individualny a len Ty vies, co mas na plane tam zaradit 😉 my napr. mame 16:00 obrad, 16:20 - 17:00 gratulacie, fotenie, 17:30 - 18:30 vecera, 19:00 prvy tanec 19:15 krajanie torty, 19:15 - 20:00 kapela 1.blok, 21:00 - 21:45 kapela 2. blok, 22:00 - 0:00 fotobudka... predpokladm, ze nas Ti napr. vobec nepomoze, kedze nemame nic tradicne 😃

  • @26ivka12 časový harmonogram ti príliš nepomôže, skôr ťa môže len stresovať, spíš si radšej, čo ako pôjde za sebou - obrad, gratulácie, fotenie, príp. fotenie pred obradom, presun na hostinu, hostina - ale nemusí to byť s presnými časmi, aj tak to nevyjde 🙂 nám napr. gratulácie trvali ooveľa dlhšie, než som si myslela, hostinu sme začali pár min. neskôr ale už na nej nebolo časovo naplánoavné nič, lebo sa to ani nedá... nemôžeš poháňať napr. ľudí, aby rýchlejšie jedli, lebo ty máš na 20:00 nejaú aktivitu.... nechala by som tomu voľný priebeh, my sme ani starejšieho nemali a predsa sme nezabudli na nič... a zabudnúť na tortu, tak to akože nechápem, veď to je niečo ako hlavný bod večere ... v pohode sa to dá, len radšej nič striktné, aby ste neprerušovali zábavu, lebo v tú hodinu máte niečo naplánované

  • zuzuliennka ma pravdu, casovy harmonogram by ta zbytocne stresoval, svadba je z velkej casti aj spotanna a staci napriklad, ze vam len budu dlhsie gratulovat alebo vam bude dlhsie trvat cesta do priestorov kde bude hostina, bude sa vecerat dlhsie alebo kratsie, jednoducho hocico ho moze narusit a uz budes v strese, ze ti to nevychadza, nezatazuj sa tym zbytocne a sprav si len take body ako ti uz poradili aby si vedela co ide za sebou ale nevymedzuj na to konkretny cas 🙂

  • Je pravda, ze to moze nevestu dostat do stresu ale ja som zase taka perfekcionistka, ze ked si uz konecne vyberieme datum a budeme vsetko pripravovat tak ja sa bez takeho harmonogramu nezaobidem. Vsetko potrebujem mat nalinkovane, od minuty po minutu. Ja by som podla mna bola v strese skor keby ten harmonogram nemam ako keby ho mam. Plus by som chcela aby ho mali vsetci ludia, ktori sa na svadbe budu podielat nejako organizacne, napriklad starejsi a tak.

  • O tomto teda predstavu mam jasnu a necham to na starejsieho. Nechcem to maj nejak strojene a presne do minutky naplanovane. Skor by som chcela bay to proste nejak slo. Ked bude vhodna chvila na to, budeme robit to a ked zas bud vhodna chvila na nieco ine, povenujeme sa zas tomu.

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Večernica
    Pezinok
    Predaj svadobných doplnkov
    Vitajte na našej stránke! Naša agentúra sa zaoberá kompletnou organizáciou svadieb. Chcete, aby vaša svadba bola výnimočná? Radi vám pomôžeme 🙂
    Vezmite sa inak! Nechajte sa uniesť a prežite svoj svadobný deň, na ktorý sa nezabúda. Povedzte nám vašu predstavu alebo sa nechajte inšpirovať našimi nápadmi. Radi všetko zabezpečíme, zbalíme a...