Kameraman 23.9.2017, Nitra

Pekny den prajem, hladame si kameramana na nasu svadbu, ktora sa uskutocni 23.9.2017 v NR. Najde sa niekto? Za kazdu ponuku dakujem.
Odpovedať
Profilova fotka
tento inzerat patri do inej kategorie
Odpovedať
Profilova fotka
Ja budem mat Karola Rujdera na svojej svadbe.Je to profesionalny kameraman,odporucam.Je priamo z Nr.
Odpovedať
Ospravedlnujem sa, nevsiomol som si ze som bol vo fotografiach. Da sa to zmazat?
Odpovedať
@kaviska aspoň si si pozrela web stránku keď niekoho odporúčaš? Lebo osobnú skúsenosť ešte nemáš. Fakt sa ti to páči alebo ide len o cenu? Som z tvojho odporúčania po pozretí webu zdesený :-D
Odpovedať
@kaviska mozem sa opytat, kolko stoji take video? Pred 20 rokmi to bolo celkom "in" ale teraz? Taketo niekto este chce? Prepac ale je to otrasne, gycove, amaterske, des :-(
Odpovedať
Profilova fotka
je to des-bes. ale clovek sa aspon pobavi. ale to je ako s novym casom. tiez sa to neda citat a predava sa to ako teple rozky :D
Odpovedať
Profilova fotka
suhlasim s @realista. a musim sa spytat to iste - @kaviska videli ste vobec jeho web a jeho tvorbu??? nedava zmysel, aby ste ho odporucali na zaklade toho, ze bude robit vasu svadbu. tie videa su naozaj zle. je to iba zostrihany zaznam zo svadobneho dna, navyse natoceny bez fantazie, bez akehokolvek osobneho umeleckeho vkladu kameramana a s technickymi nedostatkami. okrem toho, ze to musi byt velmi lacne, nie je ziadny dovod, aby take nieco niekto chcel. a uz vobec nedava zmysel odporucanie na zaklade buducej skusenosti.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, ponúkam Vám naše foto a video služby. V prípade, že máte nejaké otázky odpoviem Vám prostredníctvom IP alebo emailu. :-) Ďakujem S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
@photostancik To nie je buduca skusenost....uz mi robil jednu svadbu a som velmi spokojna s jeho sluzbami.
Odpovedať
Profilova fotka