Predávajúci nereaguje na moju objednávku

5. feb 2013100

Baby u jedného dodávateľa som si objednala tovar aj na svadbu ale aj na valentína ako darček pre drahého ale už sa mi viac ako tyzden neozyva? Mam tovar zrušit alebo čo mam robit. Další mail som mu písala a nic. Dakujem za radu.

  • @nikinka43  a neskusala si telefonicky?

  • bohuzial mam len internetovi kontakt

  • @nikinka43  pokial nereaguje a este si neplatila, tak jedine co mozes urobit je mailom ju informativne zrusit, a ked ti to pride, tak neprevezmi balik...pokial si uz platila, tak nemas sancu.....mozes len cakat.... 🙂

  • Sponzor fóra
  • no asi to zrusim a vymyslim druhe

  • @nikinka43  presne tak, zrus to, ked to posle nepreber balik

  • ja mám trošku iný problém. sa mi neozývajú dievčatá, ktorým som písala ohľadom topánok tu na bazári. Funguje tu bazár ako klasický? či?

  • @mariana225  ano, mozno len nemaju cas kuk na mojasvadba

  • @lucia134   diky za odpoveď

  • @mariana225  dufam ze sa nehnevas 🙂

  • @lucia134  ale kdeby som sa hnevala 🙂 , mna to tiez napadlo, ze su asi mimo mojasvadba. trochu mi je to luto, ze sa neozyvaju, lebo som si nasla fajn topanky za super cenu, inac ked pozeram na internete tie ceny topanok, tak sa mi az v hlave toci 😒

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém