Svadba 18.8.2012. Pridajte sa

Kto chysta svadbu v tento den??? Mate uz nieco rezervovane????
Odpovedať
Ahoj, my by sme radi v tento den, nemame este zhola nic, iba sme urobili prieskum trhu, tak vieme, kde by sme chceli salu, ake chceme foto a pod. ... az oznamime novinu nasim, zacneme naplno chystat. :-)
Odpovedať
Ahoj, tento dátum sa nám páči, ale rezervované nemáme ešte nič :-D
Odpovedať
Profilova fotka
aj my máme tento termín zatial len surfujeme po internete a hladáme miesto kde by sme to mohli mat.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 5 mesiacoch
Profilova fotka
Dievcata aj my uz mame tento termin a chvalabohu uz aj rezervovany som si tak vydychla a teraz sup zohnat fotografa, kameramana a plno inych veci...
Odpovedať
Profilova fotka
Pozdravujem,som fotograf, tento termin sa mi uvolnil, ak by ste mali zaujem pokojne ma kontaktujte, dakujem. http://www.mojasvadba.sk/katalog/firm...
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Ahojte, tiez sme si vybrali tento termin, este nam chyba kameraman
Odpovedať
@ramarkn Ahoj. Tip na kameramana poslaný na IP.
Odpovedať
Profilova fotka
aj ja sa pridavam k datumu ;)
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Profilova fotka
Ahojte babenky..aj my sme si vybrali tento termín a našťastie už máme skoro všetko zarezervované..akurát mi robí dosť veľký problém líčenie, nepoznám žiadnu dobrú vizážistku z okolia Nitry alebo Topoľčian. Nepoznáte nikoho? :-)
Odpovedať
caute, zeny ;-) nj, aj my mame tento termin a okrem zenicha, nevesty a miesta, este nic iste, ale easy 8-) co sa da, riesime svojpomocne a cez znamich a navyse zo zahranicia x-) ale ziadne stresy a hadky, len velka radost :-D
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
nebude moc teplo??? :D
Odpovedať