Výslužka farárovi, peniaze na kostol a organistovi

25. aug 2011190

Kočky, zopár detailov:

Kedy dať výslužku p.farárovi: deň pred sobášom alebo tesne po sobáši?

Dávate aj nejaké peniaze na kostol? Lebo v kostole zostanú po výzdobe kvety na oltároch za 50 eur, tak neviem, šupnúť ešte 20 eur?

Organistovi a speváčke chcem dať spoločnú výslužku plus každému po 5 eur, myslím že to im stačí.

Zatiaľ všetko, čo mi napadlo 😃

  • a este mi napadlo, fotograf bude so mnou od 8:00 az do 16:00, co mu ponuknut na jedenie? chlebicky, ci radsej len slane pecivo co bude aj na hostine? takisto sofer bude s nami od 11:00 do 16:00....neviem si prestavit, ako to zmanazovat, lebo pripravy budu u kadernicky, obliekanie v penzione....potom sa pojdeme fotit....jajha...

  • @poisonblu  my sme davali fararovi myslim vsetko v piatok a aj kostolnickam a organistke...dali sme 3l vina, kolace a 30e alebo 40e...potom vyzdoba na obetnom stole ostala, a este sme im v nedelu priniesli kvety zo svadby a nejake kolace....

  • @poisonblu  my sme dali 70 e na kvety, ktoré tam ostali, potom ludia dali do kasicky dokopy 20 e co nam povedal kostolník, a my sme dali este 30 e, v pondelok sme doniesli zakusky a vino.

  • Sponzor fóra
  • ja davam to co sme sa dohodli - honorar djovi, honorar fotografovi atd. uplatky a tringeld nedavam - odmietam. nepodporujem. co davam su este vysluzky. na hostine bude za stolom aj fotograf, aj dj a vsetci kt tam budu budu ucast hostiny a zabavy. myslim ze je to az az 🙂 na matrike davam max vysluzky - sak poplatky som predsa platila az az 😛

  • mne fotograf ani sofer na hostinu nepojdu, tak cely den nemozu byt hladni...😃

  • Ja mam fotografa do prveho tanca, a kedze bude musiet cvakat fotky ozivot, tak predpokladam ze by ho ani nenapadlo jest 🙂 Na hostine bude za stolom iba kameraman a DJ. Sofer bude na telefone. Kostolu davame potom do mesteka, a ostavaju tiez kvety na hlavnom oltari. Organistu mam zaplateneho z toho co sa platilo fare, ale dam mu vysluzku, a asi este nejak 10-20 eur, ale to preto ze chcem aby mi hral este aj po obrade, ked budeme vonku a budu mi ludia gratulovat. Spevacku mi zohnal organista, tej davam 20 eur, a vysluzku. Vysluzky im dam v piatok, a asi aj fararovi.

  • @puffu  to s tymi kvetami ste mali dobry napad ze to aj nas nenapadlo... ked som ich chudatka videla vcera ako sme sa vratili z dovolenky domou....

  • @andrea9999  a to mi chces povedat, ze toho fotografa chudaka nechas cely den hladneho? 😃

  • Hm to som tak nad tym nerozmyslala, v podstate ho budeme mat od 12tej do cca 19tej, to mi nepride dlha doba, na odobierke, ktora je v hoteli, sa bude moct najest, a kedze ho prave objednavame, aby fotil do prveho tanca, tak cez hlavne jedlo musi fotit, inak by som ho nechala po obrade ist domov.

  • tak, nakoniec som to poriesila tak, ze fotografa som zajednala na cely den 😃 a ked pojdeme na fotenie, tak supnem do auta krabicu so slanym a nejake mineralky....

    na kostol som sa rozhodla dat 30 eur, ministrantom po 2 eura a organistovi a spevacke po 5..samozrejme plus kolaciky 🙂

  • chcem sa akurat opytat, kam usadzate personal? Teda DJ, kameramana...ja mam gulate stoly a u jedneho stolu mi vychadza 6 ludi pricom kapacita je 9 ludi, ja by som ich tam usadila...ale u toho stolu je moja babka a moja mamina by to asi neprezila..., potom jedine ze ich potrham, DJ dam ku kamaratom, kameramana k druzickam a fotografa (aj ked si stale myslim ze ma fotit a nie jest ked po hlavnej veceri ide domov.. 🙂 ) toho neviem, ked tak k bratrancom.
    Da sa ich dat aj na okraj miestnosti do kuta k stolu, ale to mi pokazi dojem miestnosti, neznasam nesymetriu a neporiadok 🙂

  • adrea999
    ako svadobna organizatorka ti doporucujem nedavaj ich k svadobnych hosti daj im zaobstarat mali stolik niekde kde nebudu ani vidiet najlepsie v inej miestnosti a hlavne pokial fotograf odchadza dohodni sa snim aj z obsluhou nech mu jedlo odlozia a daju az ked skonci. Oni si totiz myslia ze su dolezity. urcite ich nedaj k ostatnym

  • normalne sa v kostole dava 100 eur ( iba kostol) organistke a spevokolu - kolace. Lenze moj drahy chce dat na kostol 200 eur 😮 zda sa mi to privela............ jednoznacne kameraman, dj, fotograf mali by sediet spolu prip. v inej miestnosti nie so svadobcanmi. Bola som na x svadbach ale fotografa som ani nezaznamenala a dj alebo ziva hudba sedeli vedla parketu..........

  • @andrea9999  mame tiez gulate stoly a fotograf a dj budu mat miesto pri hostoch. nechcem ich odseparovat, to mi pride take divne. nech sa kludne najedia normalne pri stole s hostami.

  • @irin12  aj tych 100 eur je vela, u nas sa dava vacsinou 20 fararovi + zakusky.
    co sa tyka usadenia DJa, fotografa atd..., k hostom by som ich neusadzala, ale ani do vedlajsej miestnosti, kameraman a fotograf musia predsa vidiet, co sa v sale deje, aby to mohli zaznamenat 🙂 vacsinou co som videla na svadbach, sedeli osobitne pri stole niekde v blizkosti parketu, my sme mali v sale po stranach boxy, tak sme ich usadili tam, sedelo sa tam pohodlne a mali odtial vyhlad na vsetko 😉

  • Sponzor fóra
  • dat fotografa a kameramana do inej miestnosti je hlupost, ako maju zachytit tu atmosferu a momentky ked tam nebudu sediet pri vas?? my mame len fotografku a ta bude sediet s chalanmi (13 - 19 rocnymi) za kruhovym stolom

  • ja si osobne myslim ze im platite dost na to aby si oni plnili svoju pracu a davat ich hostom je trochu vela oni su tam na to aby pracovali a oni si za tu pracu vypitaju dost preto by som si stym hlavu moc nelamala moj osobny nazor

  • Diky, ja som rozhodnuta po tych radach, idu preec fuc daleko 🙂 Ja som sa inak aj pytala DJa ked som s nim bola, ze kam ho ludia usadzaju a povedal ze som mila ze sa staram, ze kam ho dam tam bude, ze on nic nepotrebuje. Dnes som riesila dalsi detail, ohladne torty svadobnej. Chcem aby uz pri prichode hosti bola v sale vystavena, hotel mi ju ponukol dat na stolik na koleckach, to je ako ok, lebo bude mat 15kg...a po dokrajani ju odnesu, no ale ked som videla ze ten stolik vobec nemaju vplane uclovecit, ach, a take krasne dekorovanie existuje, tak som zapriahla dekoraterku a uz sa to riesi 🙂 Inak krajame tortu po prvom tanecnom kole...Pridavam krasnu fotku na inspiraciu ako to asi ma vypadat 🙂

  • @bambi29  to sa mysli to, ze aby mali nejake miesto to je jedno kde 😉 napr. v inej miestnosti by sa chodili napit a najest 😃 😃 nie sediet len proste musia mat nejake miesto 🙂 aj tak kameraman nenakruca v kuse 12 hodin 😃 😃 aj ked svadobcania jedia o 12 veceru a rano o 5 😉 ked uz vsetci su spolocensky unaveni

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    WDay
    Žilina
    Ponúkame top výzdoby pre svadobné a iné spoločenské podujatia.Individuálny prístup so zreteľom na detail. Kontaktujte nás plníme sny z radosti 🙂
    Ponúkame organizovanie svadobných a iných spoločenských udalostí
    Obchodné podmienky: http://brilliantagency.sk/obchodné-podmienky
    Balloon Business
    Vranov nad Topľou
    Technické a personálne zabezpečenie spoločenských podujatí.
    Články od našich partnerov
    Bojnice: Dokonalé miesto pre romantické medové týždne
    Obálky na svadbe sú minulosťou – inovatívna svadobná aplikácia Modrá stužka
    Exfoliácia - všetky otázky zodpovedané
    Archív článkov od partnerov