Exotická dovolenka do 2000 € pre 2 osoby - tipy

Profilova fotka
Ahojte, vedeli by sme mi odporucit nejaku dovolenku, ktora by vysla do 2000€ pre 2 osoby? Budem rada za kazdu skúsenost alebo odporucanie (najlepšie azurove more a niečo zaujímavé k videniu) Ďakujem :) :-)
Odpovedať
Profilova fotka
@romana94 nemám osobnú skúsenosť, ale do tejto sumy by ste sa podľa vedeli zmestiť s Thajskom :) Najdrahšia je vlastne letenka, ubytovanie si viete poriešiť lacno a na vysokej úrovni a strava je tam tiež na naše pomery lacná :) Uvažujeme o Thajsku ako o mieste na svadobnú cestu (ostrov Koh Samui), takže dosť veľa k tomu študujem :) A napríklad ten ostrov Koh Samui, tam je čo pozerať aj na dva týždne :)
Odpovedať
Profilova fotka
@icka_lubicka to mas pravdu. kamoska sa odtial teraz vratila a tie fotky :D proste krasa. ani by som nepovedala, ze je na jednom ostrove toho tolko k videniu. a to sa bala, ze sa tam budu po 3 dnoch nudit
Odpovedať
@icka_lubicka tam su asi najdrahsie letenky a potom uz ubytovanie a strava ani tak nie, ze?
Odpovedať
Profilova fotka
@totiena Presne tak :)
Odpovedať
@icka_lubicka snad sa tam aj ja raz dostanem, je to moj sen ;-) :-)
Odpovedať
Profilova fotka
To je lákavé ale my jedine s delegátom, keďže máme slabú angličtinu :D
Odpovedať
Romanka, o to by som sa vážne nestrachovala. Aj ja s nastávajúcim cestujeme kade tade a to naša angličtina je na mizernej urovni. Len sa netreba báť. Ono si to len vyžaduje dobrú prípravu na cestu. P.S naši boli 2 roky vzad v Thajsku a to ocino nevie ani po anglicky ceknut :)
Odpovedať
A ted už necestujeme na vlastnú päsť, skús isť cez Rakúšanov...my sme s nimi spokojní. Nikdy neboli problémy, nedorozumenia...a aj ceny sú super oproti našim CK ako je Hydrotour, Kartago a pod :) https://www.airstop.sk/dovolenka/thaj... - napr :)
Odpovedať