ZAJAZDY.SK-skúsenosť

s manželkou sme si kúpili od portalu ZAJAZDY dovolenku a podotýkam našu svadobnú cestu, cez nemeckú cest.kanceláriu 5 vor flug,do letoviska Tenerife,odlet z Viedne. Rezervačné číslo xxxxx Odlet mal byť podľa pokynov z CK 24.9.2016 o 14:35,na letisku vo Viedni sme boli od 12:30.Let HG2600 mal meškanie,a nakoniec nám zamietli nástup do lietadla.To už sme samozrejme čakali v odletovom termináli. Poskytli nám náhradný let do Tenerife cez Austrian , z Viedne do Bruselu (let SN2908) odlet 21:40 !! , takže sme trávili čas na letisku vo Viedni od 12:30 do 21:40 (9h) Prílet do Bruselu z Viedne 23:28, tam sme čakali na ďalší let z Bruselu do Tenerife (let SN3781) odlet 6:00 , prílet 9:50, takže na letisku v Bruseli sme čakali od 23:28 do 6 :00 (6,5h) ! Po neúspešnom odlete sme sa vrátili späť do odletovej haly a vyhľadali sme informačnú kanceláriu spoločnosti 5vor flug ako aj Airberlin. Od leteckej spoločnosti sme nedostali žiadnu odpoveď,prečo vyradili práve nás,aj keď sme absolvovali Check -in 2hodiny pred odletom.Vyradili hlavne občanov Slovenska,Česka a Maďarska.Od leteckej spoločnosti sme dostali voucher na let v hodnote 600€ na osobu,načo som reagoval.že nepotrebujeme voucher na let,nech nám dajú hotovosť,alebo nech nás v určenom čase prepravia do destinácie.Ich odpoveď,že si máme zavolať na CUSTOMER SERVICE 0820737800 , 00493034343333 ak sa nám nepáči. Jedna slovenka s priateľom,ktorá vedela veľmi dobre po nemecky im nadala a dostala voucher v hodnote 750€ a ešte kupóny v hodnote 10€ na stravu ! Žiadali sme informácie ,aké máme práva,pretože sme si boli vedomí toho,že budeme čakať 9 hodín na letisku vo Viedni a 6,5 hodiny v Bruseli,načo mladá pracovníčka 5 vor flug neodpovedala,mykla plecami.Pritom sme mali nárok na občerstvenie, min. 2 telefonické hovory/ emailové alebo faxové spravy, ubytovanie (v prípade dlhého čakania cez noc), prepravu z letiska do hotela a na letisko. Nám neboli tieto informácie úmyselne povedané !!! Som hlboko sklamaný z takéhoto správania. Žiadali sme pracovníčku ,aby nám v preloženom čase zabezpečila transfer z letiska na Tenerife do hotela Playa de la Arena. Ani ten transfer nezabezpečila, museli sme si ho sami na druhý deň v Tenerife vybavovať.A to sme ešte 1,5hodiny čakali ,kým autobus vyrazil na cestu dlhú 1,5 hodiny ! Takže do hotela sme pricestovali 25.9.2016 o 13:00 ,na letisku vo Viedni sme boli od 12:30 24.9.2016 a zo Žiliny odkiaľ sme cestovali sme vyrazili 24.9.2016 o 9:45 ! Čiže SME CESTOVALI celých 27 HODÍN ! Tak asi chápete,že nie sme nadšený,keď sme cestovali o 15,5 hodiny viac. Na letisku v Bruseli v príletovej hale od 00:00 do 4:00 sme si nemali ani kde sadnúť ! Ľudia tam spali na lavičkách,sme 2 hodiny stáli na nohách kým sme si našli miesto na sadnutie!! Bolo tam chladno a naša batožina bola už na ceste do Tenerife ! Všetky reštaurácie boli zatvorené ! Jedniné čo išlo boli automaty na fľaškovú vodu . A asi v 10minútových intervaloch pochodovali vojaci so samopalmi okolo,veď tam boli teroristické útoky ... Absolútna katastrofa, som zhrozený,keď o tom musím znova písať. Aj spiatočný let číslo HG2601 mal znova meškanie 1 hodinu. Hotline ,5 vor flug ktorá bola uvedená na vouchery od Vás bola nedostupná ! Ako môže byť Hotline NEDOSTUPNÁ ?! Takisto sme sa v deň odletu pri vzniknutí tejto nepríjemnej situácie snažili skontaktovať s Vami,ale úplne bezúspešne ! Načo tam máte telefóny,keď ich nedvíhate ???Ešte si pozrite čo ste napísali v pokynoch pre platbu a vybavenie zájazdu, príloha img007.pdf ! Jediný,kto zdvihol a komunikoval s nami bola p. Rxxxx CK Neckermann. Čo sa týka delegáta 5 vor flug (Marc) v hoteli Playa Arena sa ani nenachádzal, museli sme ho vyhľadať sami,nebol absolútne nápomocný,jeho reakcia bola, že môžeme byť radi,že sme dostali aspoň voucher. Povedal nám pár viet o tom,kedy tam vychádza slnko,absolútne od veci...Neinformoval nás,kam môžme ísť,aké atrakcie sa dajú vidieť,kde sa dá požičať auto,absolútne žiadne informácie. Absolútne nevhodná osoba na prácu delegáta.Prácu delegáta som si predstavoval úplne inak,najlepšie tú prácu demonštrovali delegátky z poľských cestovných kancelárii,ktoré okolo hostí doslova lietali, a práca ich bavila.Ak sa dá podať sťažnosť aj na neho,tak ju podávam,taký,človek tam nemá čo hľadať.Viac informácií ako náš delegát nám podala recepčná v hoteli Playa de la Arena p.Zxxxx, ktorá nám pobyt na Tenerife uľahčila,odviedla viac práce,ako náš delegát,mali by ste sa jej poďakovať,viete,kde pracuje. Ospravedlňujem sa,ale zákazník by nemal byť len prostriedok na získanie kapitálu.Vy predávate zážitok ľuďom,ktorý celý rok pracujú,a chcú si ísť oddýchnuť od každodenného stresu. Ľudia nechcú zažívať stres aj pri dovolenke, to potom nikam nemusia cestovať. Keď už predáte ľuďom zájazd a zážitok,mali by ste mali prebrať zodpovednosť, a poskytovať kompletný servis,aj v takomto prípade ako je zrušenie letu,alebo dlhé meškanie.Každý normálny človek pochopí,keď sa niečo pokazí,ale v takom prípade,by mal byť niekto na HOTLINE a mal by komunikovať s ľuďmi.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?