Skúsenosti s iZlato

27. feb 2021610
  • Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.

  • zlodej krici chytte zlodeja @lacea , registracia december 2017 doposial 3 prispevky aka nahoda ze rovno tu su 3 prispevky...

  • Sponzor fóra
  • Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.

  • Neodporucam izlato, mne zo snubneho prstena cernie prst, dala som ho pozriet zlatnikovi, vraj zrejme polsky punc. Obrucky sme riesili od kamenneho zlatnika, cez izlato rovnaka gramaz rovnaky typ o 200 eur drahsie ako u kamenneho zlatnika. To je na zvazenie ci uprednostnite nas statny opuncovany original vyrobok alebo Pl...

  • My sa ideme brat teraz 7.8. Obrucky u nich kupovala aj sestra, preto sme sa pre nich rozhodli. Mali sme zlavu, pomerali nam prsty zdarma a obrucky vyrobili krasne. Som stastna ze to vyslo a uz sa neviem dockat kedy ich budeme nosit 🤗

  • Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.

  • Z iZlato mám niekoľko šperkov a sú kvalitné. Ak vám prídu drahé pozrite si zľavu - https://www.kodino.com/sk/obchod/izlato/

  • Izlato je super,pokial sa nieco nepokazi..Mam od nich 3 prstene a na tom najnovsom po mesiaci vyletel kamen.Vyletel pri umyvani ruk,ale manzel rozobral umyvadlo a podarilo sa nam ho vybrat.Prsten sme poslali na reklamaciu.Trvala mesiac/ celu dobu vobec nekomunikovali,ani ci prsten dorazil,ani ci reklamaciu uznavaju,ledva odpovedali na mail co im poslal manzel.Jedneho pekneho dna volal kurier a prsten doniesol opraveny.Ale co sa nestalo ani nie za 3 tyzdne rovnaky kamen vypadol znova.Avsak vonku,a tsk sa mi ho nepodarilo najst.Prsten sme znova zbalili a poslali.Komunikacia obchodu 0.Dnes vola kurier a priniesol to,co prikladam na foto.Reklamacia neuznana,vraj je to mechanicke poskodenie..Zaujimave,ze prvy krat to mechanicke poskodenie nebolo..Anilen sa neozvali,ze ci teda nechcem prsten opravit na vlastne naklady.Prsten som dostala 25.7 a dnes 3.11 ho mozem akurat tak smarit do kosa.

  • @sweetluska  no tak to je úžasný prístup fakt... Takýto prsteň sa naozaj nedá nosiť. A čo teraz spravíte? Inak obzerala som u nich na stránke jedny zlaté náušnice, na každej sú tri zirkóny, tak teraz neviem či objednať, keď by mi náhodou neskôr nejaký zirkón vypadol 😐

  • @beatricek  Mam odtial ja aj nausnice,aj snubak(brilianty a rubin),a aj dalsi prsten so zirkonom,uplne tip top su nic im nieje,ale toto je ocividne nepodarok po mesiaci sa pokazil.Neudrzali kamen tie uchytky zlate.Komunikacia pri reklamacii je proste katastrofalna.Teda nieje ziadna.Nakoniec si ale mozem vybrat novy prsten bud v rovnakej cene alebo teda drahsi,a ked ho zaplatim,tak mam poslat cislo uctu a oni vratia sumu za tento.

  • NEODPORÚČAM izlato. Nikdy
    Prečo?
    Kúpil som prsteň na zásnuby. Po troch dňoch nosenia prsteňa mojou snúbenicou, jej vypadol DIAMANT!!! z prsteňa. Pri obyčajnom nosení. V septembri sme ho dali reklamovať.
    Po 30 dňoch prsteň neprišiel, tak som zavolal na info centrum. Tam my povedali, že prsteň som už prevzal. Nakoniec zistili, že ho poslali inej osobe. Od vtedy sa vykrúcali a hádzali vinu na koho im hádam napadlo: zamestnancov, kuriérov, poštu... Vraj ma budú informovať, na emaily my odpovedali po 2 týždňoch ak nie viac, komunikácia veľmi slabá, telefón na inf centre my časom prestali dvíhať(neviem či si už číslo uložili). V januári som im napísal, že idem na políciu následne my nato napísali, že chybu uznala Slovenská pošta. Mám si vybrať prsteň v cene môjho alebo doplatiť za drahší. Vybral som, súhlasil som s do platením, prsteň mi mal prísť do 6 týždňov. Vraj ma budú informovať. PO 7 TÝŽDŇOCH NIČ. Na info centrum sa dovolať nemožné. Na email zareagovali po 10 dňoch. A napísali mi iba že sa ospravedlňuju čakajú na tovar.
    Takže po 5 mesiacoch reklamácie stále nemá moja snúbenica to čo jej patrí a začo som zaplatil

  • NEODPORÚČAM izlato. Nikdy
    Prečo?
    Kúpil som prsteň na zásnuby. Po troch dňoch nosenia prsteňa mojou snúbenicou, jej vypadol DIAMANT!!! z prsteňa. Pri obyčajnom nosení. V septembri sme ho dali reklamovať.
    Po 30 dňoch prsteň neprišiel, tak som zavolal na info centrum. Tam my povedali, že prsteň som už prevzal. Nakoniec zistili, že ho poslali inej osobe. Od vtedy sa vykrúcali a hádzali vinu na koho im hádam napadlo: zamestnancov, kuriérov, poštu... Vraj ma budú informovať, na emaily my odpovedali po 2 týždňoch ak nie viac, komunikácia veľmi slabá, telefón na inf centre my časom prestali dvíhať(neviem či si už číslo uložili). V januári som im napísal, že idem na políciu následne my nato napísali, že chybu uznala Slovenská pošta. Mám si vybrať prsteň v cene môjho alebo doplatiť za drahší. Vybral som, súhlasil som s do platením, prsteň mi mal prísť do 6 týždňov. Vraj ma budú informovať. PO 7 TÝŽDŇOCH NIČ. Na info centrum sa dovolať nemožné. Na email zareagovali po 10 dňoch. A napísali mi iba že sa ospravedlňuju čakajú na tovar.
    Takže po 5 mesiacoch reklamácie stále nemá moja snúbenica to čo jej patrí a začo som zaplatil

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Ak hľadáte veľký výber, profesionálny prístup a kvalitné služby, ste na správnom mieste. Viac ako 1500 modelov a najväčší showroom len pre Vás.
    Snubné prstene v tradičných i netradičných dizajnoch. Šperky vyrába skúsený tím zlatníkov priamo v Prahe. Gravírovanie na prsteň a doprava zadarmo.
    KIM GOLD s.r.o.
    Piešťany
     Od roku 1993 vyrábame pre Vás svadobné obrúčky a zásnubné prstene. Veľký výber , individuálne úpravy a profesionálny prístup je u nás samozrejmosť.
    Články od našich partnerov
    Vyberáš svadobné oznámenia? Tieto trendy si zamiluješ!
    Bojnice: Dokonalé miesto pre romantické medové týždne
    Obálky na svadbe sú minulosťou – inovatívna svadobná aplikácia Modrá stužka
    Archív článkov od partnerov