Recenzie na stránku moje-šaty.sk

10 min620

Ahojte baby, chcem sa spýtať či ste náhodou niektorá neobjednávali svadobné šaty z tejto stranky,pretoze sa mi zdá pofiderná..a aj tie ceny https://www.moje-saty.sk/Angela-1774-d17084.htm#detail-anchor-description , alebo či neviete v ktorom salone,alebo kde by som zohnala tieto šaty.Ďakujem 🙂

  • ahoj, šaty som nenašla, ale na tejto stránke som nakúpila už 3x a bola som veľmi spokojná. perfektne mi poradili veľkosť. šaty mi sadli a bola som veľmi spokojná. určite u nich budem znova nakupovať.

  • ahoj, nieco obdobne maju aj v salone - 'Svadobné centrum DANKA' na FB

  • @niki353  ahoj a nebojíš sa objednať si takto šaty bez skúšania? Lebo takéto šaty isto majú aj v svadobných salónoch.

  • Sponzor fóra
  • @alimraja  ďakujem 🙂 ale žiaľ tento salon mám ďaleko 😞

  • @hluzina  práveže sa bojim, určite je najlepšie vyskúšať si šaty, ale vzhľadom k situacii svazujem všetky možnosti.Tieto šaty som žiaľ nikde nenašla...ale snáď niečo podobne zoženiem 🙂

  • Prosím davájte si pozor na túto stránku. Pokiaľ Vám šaty nesadnú pani nevracia peniaze

  • vážené zákazníčky, ak by vám šaty nesadli, radi vám ich vymeníme za inú veľkosť alebo za iný model, prípadne aj za iný tovar ktorý nájdete v našej ponuke. budeme veľmi radi ak budete len a len spokojné. všetko máme uvedené v obchodných podmienkach. žiaľ v niektorých krajinách ako je napr. Slovensko sa stalo národným športom, že zákazníčky si šaty oblečú na svadbu alebo inú príležitosť a potom chcú šaty vrátiť s tým, že vráťte peniaze. je nám to ľúto, ale takto určite fungovať nebudeme a môže sa tu ktokoľvek rozčuľovať koľko chce. je veľmi neseriózne vrátiť použitý tovar ktorý je doslova špinavý, prepotený alebo dokonca roztrhaný a potom žiadať vrátenie peňazí. ak nemáte záujem o kúpu, ale len o požičanie je potrebné navštíviť ktorúkoľvek požičovňu. my nie sme požičovňa zadarmo, ani neslúžime na to aby si zákazníčky tovar len skúšali a vracali. ale ako vidíme, nájdu sa aj takéto podvodníčky a žiaľ je ich veľmi veľa. máme za sebou tisíce a tisíce objednávok a sme veľmi radi ked sú zákazníčky spokojné. na našej stránke nájdete aj hodnotenie od našich zákazničiek s fotkami : https://www.moletkashop.sk/HODNOTENIE-ZAKAZNIKOV-a10_0.htm  budeme veľmi radi ked nám napíšete alebo priamo zavoláte a radi vám poradíme. ide nám hlavne o spokojnosť, ale žiaľ ako platí nemôžeme uspokojiť každé, najmä nie zákazničky ktoré už dopredu vedeli, že z ich strany pôjde o podvod voči nám. želáme príjemné nakupovanie

  • Objednajte si radšej šaty tam, kde vám vrátia peniaze v prípade, že vám šaty nesadnú a iné vám nestihnú prísť alebo sa vám žiadne iné na stránke nepáčia.
    V každom inom e-shope vám peniaze vrátia.
    Je mi skutočne ľúto, že sú ženy, ktoré to zneužívajú ale to je už potom na vás riešiť to so zákazníčkou.
    Ja som si šaty skutočne len raz vyskúšala a nesadli mi, strihovo, ani veľkostne. Z troch fotiek sa predsa nedá poznať či mne šaty budú sedieť aj v kamennom obchode by som si ich vyskúšala a keby mi nesadli ich nekupovala. Je absurdné tvrdiť niečo také ako popisujete hore, keď moje šaty k vám ani nedorazili.
    Ste e-shop s týmto musíte počítať. Keď máte problém treba e-shop zrušiť a mať kamennú predajňu.
    Ak ma skúšate nazvať podvodníčkou je to teda nemiestne. Od začiatku som s vami jednali maximálne slušne čo sa o vás povedať ani z ďaleka nedá.
    Ja len upozorňujem ďalšie zákazníčky nech si radšej prečítajú recenzie na internete ako na vašej stránke, kde si môžete vyberať aké sa vám páčia a tie negatívne vymazať.
    Je vás vlastne plný internet. Netreba ďaleko hľadať. Ak niekto bude potrebovať linky na dané stránky rada ich prezdielam.
    A nech si každý urobí svoj názor sám. Ale nikomu by sme toto nemali tolerovať a nikomu by toto nemalo prechádzať toľké roky.

  • @natyzdenko  prepáčte, ale my nemáme problém, to zákazníčky ako vy majú problém. myslela ste si, že nás využijete a bude vymaľované. a kamennú predajňu nepotrebujeme, načo. takže nech sa páči, môžete si aj naďalej utierať o nás hubu ak vám to pomôže a zvýši vám to IQ. neurobili sme nič začo by sme sa mali hanbiť. asi len toľko že zákazníčkam doručujeme tovar na základe objednávok a ak vznikne problém tak sme ochotní ho riešiť. pekný deň

  • Ahojte 🤗 uprimne tiez som sa bala nakupovat saty bez skusania a hned posielat peniaze s dlhou cakacou dobou. Riskla som to a vobec nelutujem. Mam svoje vysnivane saty, ktore mi krasne sadli a nelutujem nakup. Pani mi cely cas bola ochotna pomoct, snazila sa ako mohla, pekne vystupovala a bola so mnou v kontakte za co som jej velmi vdacna. Idem o stranku https://www.moje-saty.sk/N-O-V-I-N-K-Y-c158_0_1.htm . Este raz velke dakujem za vsetko a mozem sa vydavat 🤩🥰 Miska

  • Zo zákona musí každý eshop vrátiť peniaze ak zákazník vráti nepoužitý a nepoškodený tovar do 14 dní od zakúpenia. V tomto prípade by som sa ja určite obrátila na SOI kebyže mi eshop nechce vrátiť peniaze aby to posúdili oni.

  • Ano musi kazdy eshop, ktory ale ma sidlo na SK, ak je to zahranicna zlozka nasa SOI nespravi nic. A tieto firmy to dobre vedia. Ja som tiez zvazovala takuto kupu ale ako sa vravi ked vtaka chytaju pekne mu spievaju.. Ked som sa zacala pytat na konkretne pripady co ak mi realne saty budu zle, a nebudem mat cas napriklad 5tyzdnov na cakanie na nove, co v takom pripade atd... Pani bola neochotna, drza a este sa mi vysmiala ze sa kludne mozem ist stazovat kde chcem zena nich urady dosah nemaju... Tak som ju pocuvla a isla si kupit saty do kamennej predajne... Radsej zaplatit o 100 viac a mat saty ktore aj realne vyuzijem nez saty ktore vysia v skrini a starost z nejakou zenskou ktorej spravanie hovori zavsetkl... Vid hore, no ved uzajte ktory predavac povie zakaznikovi ze ma hubu? Len za to ze povie svoj nazor. K tomu nie je co dodat.

  • @kris_tin257  dobrý deň, ja som to samozrejme riešila touto cestou. Pani právnička bola veľmi zlatá, podala mi informácie o tejto pani a povedala, že sa s ňou už veľmi dlho zaoberajú aj so spoluprácou s kolegami z Veľkej Británie. No žiaľ pani s nimi nekomunikuje. Je drzá a vie v tom chodiť. Ja som len chcela upozorniť, že každému sa môže stať, že saty nesadnu a nemá čas na to objednať si ďalšie. Dodanie je veľmi dlhé. Pretože saty sú z Aliexpress a podobne. Preto taká dlhá doba. Ja mám aj fotky mojich šiat že sú totalne nedotknuté. Poslala som jej ich naspäť zatiaľ ich absolútne neprehrala ani nereaguje na mail. Som zvedavá čo bude ďalej. Lebo aj keby som ich chcela vymeniť alebo využiť tu slávnu poukážku nič. Ona ich proste neprevezme.

  • Važené zákazníčky, budeme reagovať na sprosté ohováranie od podvodníčiek takto rovno verejne. Našou firmou sa nikto, ale vôbec nikto nezaoberá vo VB. Máme tam právne zastúpenie a to nám potvrdilo, že nikdy nás nikto nevyzval aby sme obhajovali naše kroky. Takže to čo tu píše táto milá pani ktorej sa evidentne nepodarilo opäť s nikým vybabrať je lož. Toto je ukážkové správanie podvodníkov ked firma neskáče ako oni pískajú tak si na internete takto o firmy zvyknú podvodníci utierať hubu ( prepáčte za výraz ale inak to nejde ). Na stránke máme uvedený aj telefonický kontakt. Ak by bola zákazníčka naozaj seriózna, stačí ked zavolá a my radi po riešime vrátenie tovaru, alebo reklamáciu. Za roky podnikania vidíme čoho sú schopné niektoré podvodníčky a verte, že sa neštítia ničoho. Ak je niekto nespokojný s dodaným tovarom určite ho nebude zasielať späť presne po 14 dňoch, to musí uznať každý slušný človek. Máme zásadu pri vybavovaní reklamácií a máme pocit, že vybavenie 3mi spôsobmi je až veľmi ústretové jednanie z našej strany. Našim zákazníčkam šaty radi vymeníme za inú veľkosť, za iný model alebo dostanú peňažnú poukážku a majú 2 roky na to aby si vybrali iný tovar na výmenu. Radi by sme upozornili, že touto podvodníčkou, ktorá sa tu sťažuje aký sme na ňu zlý sa naozaj zaoberať nebudeme. Toto jednanie nie je jednanie slušného človeka. Vybavili sme tisíce reklamácií a je zaujímavé, že zákazníčky ktoré nenakupovali už s cieľom využiť náš internetový obchod na svoje nekalé praktiky nemali problém s obchodnými podmienkami. Na margo dlhej dodacej lehoty - šaty objednávame u výrobcov z Talianska, Holandska a pod. a šaty idú najprv do výroby ( mnohé zákazníčky si nechajú šaty ušiť priamo na mieru podľa svojich rozmerov postavy, nakoľko je to ZADARMO ), potom musia prísť napr. na Slovensko a kým sa všetko vybaví na colnici tak to chvíľu trvá. Konkrétne tejto zákazníčke natyzdenko čo sa tu chúdatko sťažuje sme poslali krásne šaty, originál nové a navyše tieto šaty si u nás objednávajú aj požičovne a predajne ktoré od nás cez veľkoobchodnú ponuku nakupujú tovar. Takže je na zvážení každej slušnej zákazníčky či si ohováranie ktoré tu prebieha vezmú k srdcu. Z našej strany nedochádza k žiadnemu podvodu a ak má táto pani pocit že áno, tak nech sa páči môže to riešiť súdnou cestou. Naozaj stačilo podvodníkov ktorí zneužívajú internetové obchody, potom vracajú znehodnotený použitý tovar a oháňajú sa tým, že vráťte nám peniaze. Naozaj si nevieme vôbec predstaviť ako by sme mali ďalej postupovať v takýchto prípadoch, či majú tieto podvodníčky pocit že ich použitý tovar jednoducho predáme ďalšej zákazníčke ??? Z našej strany je to všetko. Veríme, že si každý vytvorí svoj názor a aj na túto akože zákazníčku ktorá si myslela že nás využije, zneužije a odkopne. Pekný deň

  • áno je to tak každý zákazník aj každý kto toto číta si môže spraviť vlastný názor na všetko. Aj na to, že zákon vraví jasne 14 dní na vrátenie tovaru. Nie 3 ani 10 ale 14. To, že či zákazník vráti tovar na 14 alebo na 3 deň neznamená že je resp. nie je podvodník. Lebo je jasne napísané v zákone (nie v obchodných podmienkach firmy) že DO 14 dní.... hocikedy do 14 dní.
    Môže mať firma aj 100 spôsobov riešenia takýchto situácii, ale pokiaľ nemá medzi tými 100 aj spôsob vrátiť peniaze za tovar pri odstúpení od zmluvy porušuje zákon a firma ktorá ma sídlo na SK za to platí pokutu.
    Zákazník na základe toho, že uplatňuje zákonom stanovené právo nie je podvodník. Takým detailom je, že presne toto vrátenie tovaru nie je reklamácia, ale odstúpenie od zmluvy o kúpe.
    Iste že niektoré zákazníčky nemajú problém a šaty im sadnú a potom sú tu také, ktoré problém majú lebo im šaty nesadli, tak to riešia aj takto verejne. Nie preto že sú podvodníčky, ale pre to že nemajú peniaze a nemajú ani šaty ktoré vedia použiť.
    Tovar ma predajca prevziať skontrolovať či je v poriadku a peniaze vrátiť ak tovar v poriadku nie je môže vrátiť časť peňazí alebo nič s odôvodnením. Nikdy však nemôže vrátený tovar neprevziať.

  • Sponzor fóra
  • A ešte niečo firma vôbec nemusí skákať ako zákazníci pískajú. Ale mala by skákať v rámci platných zákonov v danom štáte v ktorom podniká...

  • @jajanka30  mýlite si dojmy s pojmami. Naša spoločnosť nie je členom EU a je na našom rozhodnutí či budeme uznávať reklamácie podľa zákonov EU alebo nie. Internet ako taký je medzinárodný priestor, nepodnikáme len na Slovensku, ale v rámci celého sveta. Máme nastavené obchodné podmienky tak aby nás nemohli podvodníčky zneužívať a okrádať. Pretože žiaľ na Slovensku sa stalo národným športom, že si zákazníčky šaty objednajú, oblečú napr. na svadbu a bez akejkoľvek hanby ich vrátia späť a žiadajú vrátiť peniaze, čo znamená že z ich strany ide o priamy podvod voči internetovému obchodu. Upozorňujeme, že pár zákazníčiek sme takto už riešili aj cez políciu. Vrátený tovar doslova smrdel od potu, bol poškodený a v jednom prípade dokonca aj ovracaný a zákazníčka bez akejkoľvek hanby žiadala vrátenie platby a už sa len vyhrážala. Tak sme jednoducho podali trestné oznámenie. Ako by sa vám páčilo, keby sa k vám zákazníčky takto správali ???? Robili si z vás požičovňu zadarmo ???? Bolo by to OK ???? Nemáme problém riešiť reklamácie a vrátený tovar, ale odtiaľ potiaľ. Vždy počítame s tým, že zákazníčke šaty nemusia sadnúť či už veľkostne alebo aj ako model. Takže, ak si plánujete naše šaty len vyskúšať a vrátiť, alebo dokonca použiť na nejakú akciu a následne vrátiť, tak vás požiadame aby ste skutočne nakupovali niekde inde. My nenakupujeme šaty za 5 euro. Na mnohých šatách je zisk až 15 euro, inak by boli ceny úplne iné. Ale chceme aby si šaty u nás mohli dovoliť kúpiť všetky zákazníčky. Naozaj nevidíme nič zlé na tom, keď požadujeme slušné a inteligentné správanie. Alebo to sa už nenosí ???? Byť slušný a nie len niekoho využiť a odkopnúť ???? Ak vás to nezaujíma, v poriadku, my budeme aj naďalej podnikať týmto štýlom. Denne vybavujeme kopec objednávok, radi zákazníčkam cez telefón poradíme, ale odmietame byť POŽIČOVŇA ZADAMO. Možno by sa mali zákazníčky zamyslieť nad svojim správaním. Ak máte záujem môžeme aj naďalej rozoberať túto tému, ale my náš postoj nezmeníme. Stačilo podvodov zo strany niektorých zákazníkov, lebo takéto správanie sa inak ako podvodom nazvať nedá. Pekný deň

  • Ono je to vždy individuálna skúsenosť...s každým eshopom má niekto skvelú skúsenosť a niekto veľmi zlú. Aj na Ali môžete naraziť na skvelý, kvalitný produkt a aj na totálny prepadák. Každopádne som nad touto stránkou uvažovala aj ja, lebo tam majú prekrásne šaty ale ja si zvyknem veľmi dobre preverovať pre mňa neznámy obchod a hľadám, či má už niekto s nimi skúsenosť. Bohužiaľ som toho veľa nenašla, na svojej stránke si recenzie zverejňujú sami a mimo toho som našla aj dobré aj dosť zlé recenzie. No a nakoniec keď som googlila konkrétnu firmu, osobu, adresu a podobne, tak mi našlo, že často menia obchodný názov a tie predchádzajúce názvy mi našlo aj v správach zo SOI, kde ich riešili pre nevracanie peňazí za vrátení tovar. Mňa osobne to odradilo, lebo viem, že nie vždy mi všetko sadne na moju postavu a nechcela som to potom prípadne riešiť a nasilu hľadať iné šaty ak by sa mi už iné nepáčili. Ale to neznamená, že niekto iný si nevyberie perfektne a sadnú mu ako uliate a bude spokojný 😉

  • @jankaadanka777  ani náhodou si nemýlim pojmy s dojmami. Ani náhodou žiadna spoločnosť nemôže byť členom EU, to by musela byť ta spoločnosť štátom. Ani náhodou si žiadna spoločnosť nerozhoduje ako bude na Slovensku podnikať. A ani náhodou nemôžu byť všelijaké obchodné podmienky, vymyslené od stola, po celom svete nad zákony. Ak nie ste Slovenskou spoločnosťou a nemáte tu ani organizačnú zložku, tak sa tak netvárte. A podnikajte v rámci medzinárodného práva, ktoré mimochodom tiež rieši takéto prípady a aj podnikanie iných zahraničných spoločností v tom ktorom štáte. Podľa vašich slov nedávate asi ani daňový doklad, veď načo, nie? Vy ste sa rozhodli že nemusíte veď nie ste podnikateľom na Slovensku, ale vo virtuálnom svete.
    Fakt toto je na zvážení každého zákazníka komu a za čo dá svoje zarobené peniaze. No predpokladám že každý si chce kúpiť šaty nie poukážku na šaty, čo ked zákazníčke nebudú sedieť ani druhé ani tretie?
    PS: každý slovensky eshop ma odstúpenie od zmluvy do 14 dní nie pre to, že chce ale pre to, že mu to prikazuje zákon. Nikto sa tak nerozhodol dobrovoľne.

  • @jajanka30  náš názor sme napísali a nebudeme ho meniť. ak si chcete tovar len skúšať tak nie u nás. je zaujímavé, že len niekoľko zákazníčiek má problém, ostatné nemali problém. internetové obchody neslúžia na to aby ste si niečo vyskúšali a vrátili. napadlo vás, že tovar ktorý vrátite internetový obchod už nemá komu vrátiť, lebo dodávatelia ani výrobcovia tovar späť neberú ??? z toho vyplýva, že ked takto bude uvažovať každý a každý si len tovar vyskúša a vráti, tak sa každý internetový obchod dostane do bodu kedy už nebude z čoho vrátiť peniaze, firma pôjde do krachu a bude vymaľované. samozrejme vás zákazníčky to nezaujíma, ale nás čo internetový obchod prevádzkujeme roky rokúce to zaujíma. a vám dakujeme, že ste si u nás nič neobjednali. keby sme vopred vedeli ktoré objednávky sú len o tom že si chcú zákazníčky tovar len vyskúšať alebo ešte lepšie použiť na príležitosť a vrátiť, tak by sme takúto objednávku zrušili hned na začiatku. nepotrebujeme sa tu naťahovať s nikým. máme pocit, že sme túto tému už dostatočne vyčerpali a nemá zmysel sa k nej dalej vracať. pekný deň

  • Každý jeden zákazník si chce tovar vyskúšať. Oblečenie 100%. Ja som tiež šťastná že som si od vás nič neobjednala a neposlala peniaze do iného štátu. Je otázne koľko zákazníkov bolo skutočne spokojných s tovarom (šaty), ktorý im prišiel, či im skutočne sedel a či to potom aj mali reálne oblečené, alebo to len posunuli ďalej.
    áno vy podnikate nie na základe zákona, ale na základe názoru. zákon tuším 89 z roku 2012 platí a fungujú na ňom všetky internetové obchody. Fungujú k spokojnosti každého zákazníka.

  • @jajanka30  áno máte pravdu, fungujú až kým neskrachujú. pamätáte si ešte firmu Quelle ???? určite. začínali ako katalógový predaj, potom prešli na internetový obchod a po 90 rokoch existencie firmy ich zlikvidovali Slováci a Česi. ako ???? veľmi jednoducho. v roku 2008 vyhlásila firma bankrot, lepšie povedané ukončila internetový predaj, lebo mala naskladnený vrátený a neprevzatý tovar za viac ako 2 miliardy korún. pekne. nemáte ani predstavu ako fungujú internetové obchody a čo za tým stojí. odporúčame vám jeden si otvoriť, skákať ako si zákazníci zmyslia - hlavne podvodníci ktorých je neúrekom a potom ked po roku skončíte s tým, že sa vám len naskladňuje vrátený tovar a vy idete do krachu tak sme veľmi zvedaví ako sa budete tváriť !!! my sme chceli zákazníčkam priniesť krásne a kvalitné šaty, ale žiaľ niektoré si myslia že môžu všetko. naozaj sme na túto tému už vyčerpali všetky argumenty. vy máte svoju pravdu, my svoju a budeme sa svojej aj nadalej držať. nemáme problém riešiť reklamácie, chceme aby zákazníčky boli spokojné a šaty využili na príležitosť na ktorú si ich kúpili. ale ako sme už napísali, odmietame byť POŽIČOVŇA ZADARMO. pekný deň

  • Ja nemám pravdu. Existuje zákon. Riešte si podľa zákona reklamácie a tiež si riešte podľa zákona odstúpenie od zmluvy a nikdy viac nebudete musieť toto riešiť.
    Pekný deň

  • No mne uplne staci citat tuto agresivnu 'obhajobu' a nekupila by som si tam totalne nic 😃.
    Btw to je ta ista kravovina ako luxie?

  • Zdravím 😊chcela by som veľmi poďakovať za nádherné šaty ktore mi dnes došli... oplatilo sa čakať 🙏🙏🙏som milo prekvapená...tak tiež za príjemné jednanie,pani je milá, ochrana pomôcť, vysvetliť.. určite budem odporúčať ďalej túto stránku 🙏😉😊

  • Takže tak... Ja pracujem ako vedúca v obchode kde máme okrem iného aj elegantné a spoločenské šaty od XY výrobcov, áno je pravda že sa nájdu ženy čo špekulujú kúpia si šaty dajú na jednu udalosť a prídu vrátiť ako nenosené, avšak keď vidíme že tovar bol noseny aj keď zákaznícka tvrdí opak posielame tovar na posúdenie znalcom, ktorý hneď zisti kto má pravdu. So znaleckým posudkom potom nie je čo diskutovať, ak je zákaznícka v práve vrátime peniaze ak nie vrátime jej tovar. Najjednoduchší spôsob a najferovejsi. Každopádne nikdy by som na komunikáciu so zákazníkom nezvolila vám podobný štýl ako tu čítam...

  • @kris_tin257  vy pracujete v obchode, kamennom obchode a to je iné. zriaďte si internetový obchod a uvidíte čo sa začne diať. poznáme najmenej 5 dalších majiteľov internetových obchodov ktorí skončili s podnikaním, v podstate skrachovali a ostali im dlžoby napr. vo výške 50 000 euro. nemusí sa vám páčiť čo tu píšeme, ale žiaľ je to čistá pravda. aj tento týždeň sme riešili 2 prípady, kedy sa zákazníčky ozvali po cca 8 dňoch od kedy prevzali balíky. šaty sú krásne, ale nesedia im, chcú ich vrátiť. ked sme ich upozornili, že šaty musia mať originál visačky, nesmú byť použité a peniaze im vrátené nebudú, ale šaty radi vymeníme, tak sa už viac neozvali. žiaľ ako sme napísali, národný šport Slovákov, šaty sa vracajú bez visačiek, dokonca sú odstrihnuté aj visačky vo vnútri ktoré sú všité, je z nich cítiť parfém a mnohokrát aj pot. treba si to vyskúšať na vlastnej koži a uvidíte výsledok. ak im šaty nesedeli a boli v poriadku, prečo ich neposlali späť na výmenu ??? odpoved je jednoduchá, šaty boli použité a tým pádom im došlo že chýbajú visačky ktoré sú umiestnené aj z vonku. pekný deň

  • @jankaadanka777  nevidím dôvod zriaďovať si eshop, hovorím že robím v kamennom obchode. Myslela som že sa bavíme o šatách ktoré vysacky a etikety majú, my zákazníčky na to pri predaji upozorňujeme a máme to aj v obchodných podmienkach. Ja som písala že sú aj také čo etikety vysacky nechajú pritom ich mali raz na sebe a použite prídu vrátiť, také šaty posielame k znalcovi.

  • @kris_tin257  u nás je v tip práve v tom, že výrobcovia od ktorých berieme šaty my zvyknú umiestňovať visačky aj z vonku a tie na 1000% chýbajú. žiaľ vidíme to na objednávkach úplne jasne, ak si zákazníčka naozaj chcela šaty kúpiť, nemala potom problém ked prišlo na reklamáciu a na šaty na výmenu si rada počkala. zákazníčka ktorá si chcela šaty len vyskúšať, alebo dokonca použiť na nejakú príležitosť a vrátiť s úmyslom ved mi vrátia peniaze a ja ich budem mať požičané zadarmo vystrája presne týmto štýlom aký tu čítate. nevidíme nič zlé na tom ak zákazníčkam ponúkame výmenu za inú veľkosť, za iný model alebo peňažnú poukážku na nákup tovaru neskôr. týmto štýlom dúfame, že si u nás nebudú objednávať zákazníčky - podvodníčky, lebo je to podvod voči nám. alebo máte pocit, že je to správne ????? že nás zákazníčky zneužívajú ako požičovňu zadarmo ???? pekný deň prajeme

  • @niki353  Dobrý deň,
      vybraný model Vám rady naceníme a ušijeme na mieru.
    Pre viac informácií nám neváhajte napísať správu.
    Kolekciu našich prác si môžete prezrieť aj tu na našom profile alebo aj na našej webovej stránke www.anelli.sk
    S pozdravom
    Tím Anelli

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Exkluzívnu a svetovo populárnu značku svadobných šiat MAGGIE SOTTERO a SOTTERO&MIDGLEY prináša svadobný salón DIAMOND už aj do Žiliny.
    Milé nevesty,
    čaká na Vás veľký výpredaj svadobných šiat ! Ceny od 80€
    Svadobný salón Michaela sa zaoberá svadobnou a spoločenskou módou vo velkostiach 34-56.
    V salóne nájdete aj oddelenie pánskej módy.
    Články od našich partnerov
    Vyberáš svadobné oznámenia? Tieto trendy si zamiluješ!
    Bojnice: Dokonalé miesto pre romantické medové týždne
    Obálky na svadbe sú minulosťou – inovatívna svadobná aplikácia Modrá stužka
    Archív článkov od partnerov