Ahojte baby, chcem sa spýtať či ste náhodou niektorá neobjednávali svadobné šaty z tejto stranky,pretoze sa mi zdá pofiderná..a aj tie ceny https://www.moje-saty.sk/Angela-1774-... , alebo či neviete v ktorom salone,alebo kde by som zohnala tieto šaty.Ďakujem 🙂
@hluzina ale ked som im pisala, ze take a take saty si chcem objednat, tak ochotne mi poradili aj s vyberom velkosti siat. Tak sa zdalo, ze ten eshop je ferovy, ale ako vidim, tak asi nie. 😠
@hluzina ved toto ta komunikacia sa mi nepaci. Jeden email som poslala asi 2 tyzdne dozadu - odpoved ziadna a pred 2 dnami som napisala do "komunikacie s obchodom" a moja otazka zahadne zmizla.
@hirosina pockam este chvilu a potom asi zacnem konat. Je tam sice na ich stranke napisane "dodanie 4-5 tyzdnov", ale aj tak. Nepaci sa mi to, ako postupuju. Cely cas je objednavka ako "nova objednavka" a ja nechapem preco. 😠
@marianka_pis ja som zvedava ci sa vobec dockam nejakej odpovede. Ked nie, tak to budem musiet riesit trochu inac. Zaplatila som 240€ a to nie je zanedbatelna suma.
@moletkashop mam problem s objednavkou siat z vasej stranky. Mohli by ste mi pomoc ? Na email som odpoved nedostala, komunikacia s obchodom - moja otazka bola zmazana a odpoved ziadna. Saty mi este nedosli a to uz preslo 5 tyzdnov od objednavky. Takze moja otazka znie: Kedy dostanem tie saty ? Zaplatila som za ne nemalu sumu.
Pani Ing. Jana Cifrová je majiteľka internetovej stránka Moje šaty sk.
výstupe tu pod menom jankaadanka777
Baby chcem Vás upozorniť na ňu už ju rieši
Slovenská obchodná inšpekcia a Európske spotrebiteľské centrum !
Baby ruky preč!
sposob komunikacie tohto cloveka hovori za vsetko 😄 a po zadani jej mena do googlu mi vybehli aj tieto recenzie na viacero jej eshopov..
https://www.bazar.sk/inzerent/875844-...
myslim, ze pani podvodnicka sa uz nemusi dalej obhajovat a este viac sa strapnovat...
Dievčatá nech sa páči
Realita svadobnych šiat od pani
Ing Jana Cifrakova
moje-šaty.sk
Veľmi rada zverejním celú emailovú komunikáciu s touto pani
jankaadanka777
je smutne, ze ak chce nieto poradit alebo si povie svoj nazor, neakceptuje nazor inych, potom ako nechapem, preco tu niektore pisete, ked nechcete pocut / citat aj nazor inych
@sonka_fordinalova zbytočne sa tu naťahujete a vysvetľujete, stačí si prečítať správy a každému je jasné 😊 spôsob akým pani odpovedá a komunikuje hovorí za všetko...
@sonka_fordinalova ako sme už napísali, robte si čo chcete, vôbec nás to netrápi ani nezaujíma. a bulvárne predajné defky sú naozaj veľmi dôveryhodný zdroj informácií a hlavne na skorumpovanom Slovensku. napísali by čokoľvek, len keby to niekto čítal. naozaj nezáujem z našej strany o bulvár. ale sme radi, že tu píšu aj podvodníčky, ked si to prečítajú ostatné podvodníčky tak sa nám vyhnú. myslíme si, že z našej strany stačilo. nemienime sa zaoberať blbosťami. toto je pre nám neproduktívne a hlavne nie vtedy ked vybavujeme okolo 50 objednávok denne. a vopred dakujeme každej podvodníčke, že sa vyhne nášmu internetovému obchodu. pekný deň
Ano, zaujali. Kedze sprava eshopov a nefer praktiky pri eshopoch je moja kazdodenna praca🙂
Bohuzial historia internetu hovori ine, ze vas riesila napriklad SOIka, ci priamo policia. Mozem dodat linky, napriklad na tu reportaz na RTVS.
Ano, aj velke eshopy maju problemy ako vy, ale neutekaju do zahranicia aby sa vyhli zakonom, velke eshopy ich riesia. Pri velkom eshope nie je problem vratit oblecenie, tam sa nestretnete s tym, ze by povedali, ze tovar je upraveny na mieru a teda neakceptuju vratenie a nevratia vam peniaze. Eshopy to akceptuju a pocitaju s tym, MUSIA. Na SR je vela firiem, ktore sa venuju legal zalezitostiam pri elektronickom predaji a nastaveniu procesov, vyskusajte ich.
@sonka_fordinalova vážená naozaj sa pozastavujeme nad tým ako veľmi sme vás zaujali. nevadí, my budeme pokračovať tak ako podnikáme teraz a už dlhých 10 rokov. a je naozaj zaujímavé že podnikáme a nikdy nás za žiadne podvody nikto nemal prečo žalovať. takže ak to je podvod, že nedovolíme podvodníkom aby si z nás robili požičovňu zadarmo, tak nech. poznáme žiaľ viacero internetových obchodov ktoré skončili vďaka podvodom voči nim. žiaľ aj veľké internetové obchody majú tieto problémy ako my. a nie dakujeme, vaše rady nepotrebujeme. na to máme firemných právnikov. také ako vy sa vedia len do niekoho navážať. my si za našou prácou stojíme. dodávame zákazníčkam kvalitný tovar za veľmi dobrú cenu a nie sme odkázaní na to aby sme si písali recenzie sami. aj tu sa vyjadrili niektoré zákazníčky v náš prospech, skúste ich kontaktovať. nemáme záujem si písať recenzie sami. a ako my zvykneme hovoriť, trafená hus zagága, tak aj podvodníčky ktoré nás chceli využiť a odkopnúť sa tu pekne prezentujú. pekný deň
@jankaadanka777
Nikto od vas nechce, aby ste boli pozicovnou zadarmo, ale je tu proste zakon o ochrane spotrebitela, ktory treba dodrziavat. A ten zakon hovori, ze spotrebitel je opravneny odstupit od zmluvy bez udania dovodu do 14 dni od prevzatia tovaru, uzatvorenia zmluvy. Rovnaky zakon maju aj v UK kde mate sidlo spolocnosti. Ochrana spotrebitela totiz funguje v krajinach EU a zaroven aj v UK podobne.
A mozte sa na mna hnevat kolko chcete, ale ak si bezdovodne date sidlo do UK pricom tam nemate ani trvaly pobyt, ani nie ste obcanom, je podozrive. Nehovoriac o tom, ze UK je uz mimo EU a teda aj pravidla na spracovanie osobnych udajov su komplikovanejsie a je na ne davany vacsi doraz, lebo osobne udaje idu mimo EU. Nehovoriac o tom, ze ak si vas clovek googli je o vas reportaz ako o podvodnickej, ktorej sud zrusil nejaku tu spolocnost kvoli podvodom. S takymito referencia moze byt hocikomu ukradnute, ze u vas nakupuju sudkyne alebo zamestnanyke ministerstva, to nikoho nezaujima. Ani 2000 pozitivnych emailov, bohuzial taketo referencie si vacsinou eshopy pisu same.
Ak mate nejaky problem alebo chcete poradit, kludne mi napiste mimo forum. Myslim, ze kazdy si urobi svoj nazor nielen z tejto diskusie. BTW ak hovorite ze MS je priestor na ohovaranie dodavatelov, co je podla vas Heureka? Aj tam sa o vas hovori.
@kralovicka15 dobrý deň, áno dá sa to riešiť, aj to riešime a je nám to naozaj veľmi nepríjemné ked musíme takéto veci riešiť. nezaložili sme internetový obchod nato aby sme riešili podvody zo strany niektorých neserióznych zákazníčiek. a pritom si od nás objednávajú zákazníčky ktoré sú na vysokých postoch ako sudkyne, z ministerstva a pod. a ako sme už písali, fungujeme roky aj ako veľkoobchod, doteraz máme 24 zákazníkov ktorý nakupujú šaty do svadobných salónov, požičovní a predajní a je skutočne veľmi zaujímavé, že oni sú na 1000% spokojní vždy a len niektoré dámy si myslia, že môžu s každým vybabrať. je to naozaj veľmi smutné. práve tu sa jasne ukazuje ako sú schopní sa k sebe ľudia správať. a pritom my sa vždy veľmi potešíme, ked nám zákazníčka napíše, že bola veľmi spokojná, šaty sú ešte krajšie ako na fotke a určite u nás nakúpi znova. takýchto mailov máme odložených naozaj aj cca 2000. skutočne nemáme záujem niekomu škodiť, ale odmietame byť požičovňa zadarmo. želám pekný deň
@dasulinka32 žiaľ je to tak. tiež by nás nikdy nenapadlo, že ľudia budú vymýšľať takéto veci. a čo je horšie, aj na polícii nám potvrdili, že nie sme jediný prípad. problém je v zákonoch.
@jankaadanka777 hmmm cloveku niekedy ani nepride co moze vymysliet samotna zakaznicka a ze aj firma, ktora predava, moze byt zo stany zakaznika takto kvazy podvedena
@danaracko dobrý deň, nejde o žiadnu frustráciu, ale ked si všimnete tak ide o jasné ohováranie hlavne tých čo nemajú s našim internetovým obchodom nič spoločné. ale absolútne nič. takže prepáčte, ale skutočne mi táto stránka príde ako miesto kde akože zákazníčky ktoré nič nenakúpili ohovárajú a vyjadrujú svoj názor ktorý je absolútne neodôvodnený. už sme si zvykli, že podvodníci vykrikujú svoje názory. žiaľ za 10 rokov fungovania sme riešili také nechutné podvody zo strany niektorých zákazníčiek až je to neuveriteľné. žiaľ toto riešime len v rámci SR alebo ČR a pritom zasielame objednávky po celom svete. máme aj iné internetové obchody a toto riešime len v rámci spoločenských a svadobných šiat. je nám ľúto, že si niektoré zákazníčky myslia, že môžu internetové obchody zneužívať. a ubezpečujem vás, že nie sme jediný ktorí riešime toto nechutné správanie zo strany zákazníkov. takže sa nehnevajte, ale ked vy sami dovolíte aby na vašej stránke vznikla takáto diskusia tak sa nedivte, že aj my vyjadríme názor ktorý vieme podložiť dôkazmi. to, že sme zahraničná spoločnosť je samozrejme ( je blázon ten čo podniká cez slovenskú spoločnosť, aj na to sme prišli po čase ), máme stanovené obchodné podmienky a radi ideme zákazníčkam v ústrety, ale odmietame byť požičovňa zadarmo. a tento boj nikdy nevzdáme. pekný deň
@jankaadanka777 Dobrý deň, rada by sme pripomenula, že nie je v našich možnostiach ani kompetenciách preverovať spory medzi účastníkmi diskusie. Ponúkame virtuálny priestor, kde sa môžu užívatelia aj dodávatelia slobodne a slušne vyjadriť na základe svojich skúseností. Nerozumiem, prečo ste náš web označili 3krát za priestor určený na ohováranie dodávateľov. Chápem Vašu frustráciu zo vzniknutej situácie, ale prosím, neprenášajte ju na našu stránku, ktorá so sporom nič nemá. V prípade, že máte pocit krivdy alebo porušenia Vášho dobrého obchodného mena, máte možnosť využiť všetky právne prostriedky na jeho očistenie. Pekný deň.
Adminka Dana
@sonka_fordinalova môžete si písať čo len chcete. a vás osobne berieme ako podvodníčku ktorá si evidentne pomýlila internetové obchody s požičovňou zadarmo. a tieto recenzie zvyknú čítať len podvodníci a tým sa snažíme vyhnúť. takže vám osobne dakujeme že u nás nenakupujete a nemusíme riešiť dalšie podvody zo strany zákazníkov. je to až hanba čo všetko si ľudia dovolia. a len tak mimochodom, keby sme robili podvody ako vy tvrdíte, tak by náš internetový obchod neexistoval už skoro 10 rokov. a určite bude existovať aj další 50 rokov, kým budeme vedieť zákazníčkam dodávať kvalitný tovar. naozaj nemá zmysel podvodníkom niečo vysvetľovať. evidentne je to národný šport niekoho len využiť a odkopnúť. nebudeme tu radšej ani písať koľko krát si mysleli zákazníčky, že šaty si vezmú napr. na svadbu a potom ich vrátia prepotené a použité. preto máme nastavené obchodné podmienky tak aby sa to u nás viac neopakovalo. ak má s tým niekto problém, tak odporúčame nakupovať u tých čo im to budú tolerovať, my podvody netolerujeme a tým pádom dostávame aj kritiku. pekný deň