Dievčatá, prosím ochotné dušičky, ktoré by mi mohli zaslať aspoň približný rozpočet so všetkým....budeme mať cca. 100 ľudí(okres Topoľčany). Ktoré máte skúsenosť, nápady ako ušetriť....za každú radu budem vďačná :-)
budete to mať v reštike, alebo iba prenajatá miestnosť a cateringovka? dj, alebo kapela? alko a nealko si zabezpečujete sami? :-)
napr. miestnosť 600 €, dj + kapela 1000 €, obrúčky 500 €, požičovné 500 €.. nuž, nabaľuje sa to :-o
zohnať dobrú cateringovku a zvládnuť výzdobu.. na každej položke sa dá čo-to ušetriť ;-)
pokial este nemate jasno, ci restiku, alebo salu, ja som jednoznacne za salu+catering... mozes si tam doniest vsetko vsecicko svoje... restiky su predrazene a nedovolia ti doniest napoje.. v sale niesi od nicoho zavysla... a co sa tyka ostatneho, tak poradim len hladaj, hladaj, hladaj, hladaj... pre info pripajam nase vydaje... catering - 18e/osoba, foto-200, kamera-200, obrucky 450, vyzdoba- hand made, oznamenia-len tlac... da sa usetrit na milione veci, len to chce dobru organizaciu a cas sa tomu venovat... :-D