Poradíte so svadobným rozpočtom?

16. apr 201320

Dievčatá, prosím ochotné dušičky, ktoré by mi mohli zaslať aspoň približný rozpočet so všetkým....budeme mať cca. 100 ľudí(okres Topoľčany). Ktoré máte skúsenosť, nápady ako ušetriť....za každú radu budem vďačná 🙂

  • budete to mať v reštike, alebo iba prenajatá miestnosť a cateringovka? dj, alebo kapela? alko a nealko si zabezpečujete sami? 🙂
    napr. miestnosť 600 €, dj + kapela 1000 €, obrúčky 500 €, požičovné 500 €.. nuž, nabaľuje sa to 😮
    zohnať dobrú cateringovku a zvládnuť výzdobu.. na každej položke sa dá čo-to ušetriť 😉

  • pokial este nemate jasno, ci restiku, alebo salu, ja som jednoznacne za salu+catering... mozes si tam doniest vsetko vsecicko svoje... restiky su predrazene a nedovolia ti doniest napoje.. v sale niesi od nicoho zavysla... a co sa tyka ostatneho, tak poradim len hladaj, hladaj, hladaj, hladaj... pre info pripajam nase vydaje... catering - 18e/osoba, foto-200, kamera-200, obrucky 450, vyzdoba- hand made, oznamenia-len tlac... da sa usetrit na milione veci, len to chce dobru organizaciu a cas sa tomu venovat... 😃

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Organizujeme svadby, stužkové, plesy, rodinné oslavy, firemné večierky a iné spoločenské podujatia.
    Ponúkame organizovanie svadobných a iných spoločenských udalostí
    Obchodné podmienky: http://brilliantagency.sk/obchodné-podmienky
    Plánujete oslavu, krstiny alebo inú spoločenskú udalosť? Potrebujete pomôcť so svadbou? Nestihate zabezpečiť občerstvenie? Tu ste na správnej adrese😊