Negatívna recenzia na clip in - www.najlacnejsievlasy.sk

9. jún 201390

Dievcata pisem svoju skusenost s kupou clip in vlasov. Rozhodla som sa pre stranku najlacnejsievlasy.sk. Cena priemernej dlzky pramenov bola 40Eur, co bolo super. Ojednavka prebeha rychlo,dokonca predajkyna aj so mnou komunikovala ohladom farby. Chcela som kupit svetlo gastanove aprisli mi domov skoro blond. Ale moja chyba, povedala som si, ze asi dobre nevidim farby...Kurier stal 5 Eur, tak som poslala cloveka do NItry na vymenu. Vymenili za dalsi tmavsi blond. tak som poslala snubenca opat a dohodla som si s pani cas, kedze ona byva v obchode podla vsetkeho len niekolko minut denne. Cakala nas o 11.45. Partner dorazil 11.57 a obchod zavrety. Ked sme sa jej dovolali tak obidvom nam zlozila telefon, ze nema cas s nami rozpravat, lebo sa ponahla za zakaznickou a je nasa chyba, ze sme meskali, a cakala 10minut!! tak sme jej poslali spravu, co to ma znament tento pristup a napiseme negativnu recenziu. Ju to stoji par minut cesty do obchodu a nas niekolko kilometrov cestovania. Tak sa zlakla recenzie a napisala sms, kde sa strucne ospravdlnila, ze ona sa ponahlala za lekarom (uz nie za zakaznickou a bla bla) a ze nezazila aby niekto meskal. No Halooo, zobudte sa pani, som povedala. A tak som poslala vlasy spat so ziadostou o vraenie penazi. Odpoved ziadna. O10 dni pisem mai, ziadna odpoved a tak volam, co sa deje. pani zas, ze oni si nevyzdvihuju postu a nektroluju, ale ze urcite pojde raz na postu...A maily tiez len obcas kontroluju a moj aj videla ale nemala co odpisat, tak nech len cakam. Tak som cakala dalsie 2 tyzdne a pisem opat a zas ziadna opoved. A tak volam a pani uz nervozna, co tolko vyvolavam, uz mi raz vysvetlila ze nechodia casto na postu. To uz som mala z tychto jej nedotatocnych mentalnych pochodov dost a razne som ju ziadala o dospele rozmyslanie a aspon slusnu odpoved na mail a telefonat. Ked som ziadala hovorit s majitelom, tak ma odbila, ze je cudziec a s nim sa nedohovorim a co sa bojim o peniaze... No mam dost zo spravania niektorych obchodnikov. Uplne znechutna pristupom som jej o svojich dojmoch povedala a pani mi na to skoro nakricala, ze je to chyba, ze som nemala vtedy meskat 12 minut a ze to este nezazila!😃DD
Tak babenky, ak nechcete ani vy zazit takuto nenormalnu situaciu s nenormalnou predajkynou, radsej si doplatte za vlasky a kupte inde. Lebo slogan najlacnejsie vlasy hovori za vsetko a znamena aj skutocne najacnejsie sluzby a najlacnejsi pristup.

  • Ak nevieš nakupovať cez internet a nečítaš obchodné podmienky, tak to radšej fakt neobjednávaj nič...
    Pozrela som si tú stránku, majú tam vzorkovník, tak nechápem, ako to, že si sa 2x netrafila do správnej farby...
    To, že ste sa dohodli na určitom termíne vrátenia a vy ste meškali, je len a len vaša chyba, ona nebola povinná prevziať to osobne a ešte čakať na niekoho po dohodnutom čase... a ešte ty si sa jej vyhrážala, že napíšeš negatívnu recenziu? akože za čo? za to, že ti bolo ľúto dať 5€ na kuriéra a bolo by všetko v pohode, tak radšej si cestovala niekoľko km a ešte si aj meškala?
    Mala si hneď od začiatku postupovať podľa obchodných podmienok a nemusela si zažiť "takúto nenormálnu situáciu s nenormálnou predajkyňou"...

  • no hoop, čítala som teraz obidva príspevky a moja otázka znie: "a kde je ľudskosť a solídny prístup k zákazníkovi". Ja byť na mieste "vladka30" tak to riešim ešte razantnejšie a po peniaze si idem osobne aj za cenu ďalších nákladov. Tento opísaný prístup je neprípustný v trhovej ekonomike. To len ja "súkromník" (predám, zinkasujem peniaze a viac sa nestarám? - česť výnimkám, nehádžem všetkým do jedného vreca).
    A z toho druhého príspevku som nadobudla taký osobný dojem, že pod menom "tatianapo" vystupuje tá inkriminovaná predajkyňa ukrytá za túto prezývku!! To ja som teraz šoknutá - to v živote ste ľudia, nikdy ešte nemeškali? Za svoje peniaze sa treba biť. Veď súkromníci žijú z našich peňazí, nebyť nás, nepredajú nič!!!!

  • no akoze prikladam sa ku @tatianapo  ked chcem nieco si vybavit tak sa snazim prist radsej este skor ako na dohodnuty termin ako neskoro, pozistovat si recenzie ...chyba je na strane aj kupujuceho aj predavajuceho

  • Sponzor fóra
  • "predám, zinkasujem peniaze a viac sa nestarám?" Veď písala, že s ňou komunikovala ohľadom farby už na začiatku - teda sa jej venovala, aby si vybrala vhodnú farbu, po druhej zlej farbe bola ochotná osobne prevziať tovar... a zákazníčka meškala... takže to nebolo o tom, že sa nestaral predajca... zákazníčke bolo ľúto dať 5 € za kuriéra, tak všelijako kombinovala až sa prekombinovala... a ešte bola aj nedôsledná a meškala... tak čí prístup je neprípustný? ona mešká a ešte sa bude čudovať a vyhrážať sa negatívnymi recenziami?

    @novalienka  pekne si domýšľaš... možno by bolo dobré vedieť aj názor druhej strany a nehodnotiť na základe subjektívneho pohľadu na vec... podľa mňa vladka30 neuviedla všetky informácie, ale to ani ty, ani ja nemôžeme vedieť...

  • vyjadrila som svoj názor.

  • No tak pozor, toto je obyčajná manipulácia zo strany predávajúcej. V skutkovej podstate nebola ochotná urobiť nič. Všimla som si, že všetko to boli len slová a pokyny a ospravedlnenia. Takisto som si všimla, že okrem slov neurobila nič a ani raz sa s ňou osobne nestretla. Celé mi to zaváňa podvodom. A @tatianapo  - samozrejme, že sa bude vyhrážať zákazníčka! To akože kvôli 10min. stráca nárok na reklamáciu? To je v ktorých obchodných podmienkach napísané? A kde je napísaný obmedzený počet výmeny tovarov? To sú aké obchodné podmienky? Je mi jedno, čo sa predáva. Ak strácam možnosť výmeny tovaru po prvom raze, alebo kvôli 12min. meškaniu ( časový údaj je nepodstatný), tak obchodníčka je nezodpovedná a zavádza. A názor že si to zákazníčka mala zistiť je populistický žvást. Ja osobne nepoznám obchod, pri ktorom keď si nakupujem si musím čítať obchodné podmienky, lebo sa mení interval počtu reklamácií (keď tak, tak čo ja viem, je obmedzený na 3x a potom vrátenie peňazí, tak určite nie na 1), alebo sa tam mení povolený čas meškania. To je jednoznačne pohŕdanie zákazníkom, klamanie a podvod za účelom vymáhania peňazí. A ak sa to niekoho dotkne, tak nemôže obchodovať. Tu si nepotriasame rukou a nebúchame sa po pleci. Niekto ponúka tovar a ja, pokiaľ mám záujem, zaplatím. Bodka.

  • Nehnevajte sa na mna ale mna toto strasne pobavilo ako sa hadate 😃 taka vec sa musi vidiet to sa neda kupit cez net pokial nie si uplna ciernovlaska, ci peroxid blond. @parvinka0001  ma pravdu, chyba je na oboch stranach

  • kupovat taketo hnede a kadejake odtiene nieje sranda cez net ak uz tak prv poslat foto dotycnej predavajucej nech poradi ved ona vidi vlasky....istota je len u ciernych a peroxid blon kde su vlasy uplne zosvetlene

  • @zuzanaech  nic v zlom, ale netreba sa ohanat takymito recami, radsej najprv nastudovat zakon... kupa zleho odtienu nie je dovod na reklamaciu, reklamovat mozete len tovar,ktory ma zavadu (nestrafit sa do odtienu nie je zavada). A po druhe, podla zakona nema zakaznik pravo na vymenu tovaru (vymena je len vecou osobitnych podmienok daneho obchodu). Pri nakupe cez e-shop ma zakaznik pravo tovar do 7 dni vratit, pricom predajca vrati peniaze za tovar.

  • Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Ahojte nevesty 🙂
    Volám sa Paula a som profesionálna make-up artistka a hairstylistka. Pozrite si moju prácu a uvidíte či je to to, čo hľadáte 🙂
    Nikdy nezabúdajte, že ste krásne, v prvom rade je to Vaše vnútro, potom krása viditeľná zvonka. Každá spokojná a usmiata tvár dáva mojej práci zmysel
    Svadobné líčenie a účesy v salóne v Bratislave, alebo v pohodlí Vášho domova.
    Články od našich partnerov
    Vyberáš svadobné oznámenia? Tieto trendy si zamiluješ!
    Bojnice: Dokonalé miesto pre romantické medové týždne
    Obálky na svadbe sú minulosťou – inovatívna svadobná aplikácia Modrá stužka
    Archív článkov od partnerov