Menštruácia a HAK

11. aug 2007130

Mam taku otazocku, trosku intimnu....Uz tri roky beriem antikoncepciu. Vsetko ok. Momentalne ich po poslednej menstruacii beriem uz druhy tyzden, ale dnes rano som trosku krvacala. Moze to byt tym, ze som ich tyzden aj pol brala vecer pred spanim, pravidelne a posledne tri dni som na ne pozabudla a brala ich az rano???????????????????????????
Ja viem....Hned v pondelok nabehnem k doktorovi, len chcem byt kludna ze to nie je nic vazne......Je to normalne??????????? 😞 😢 😞 😢

  • deese...moze byt.ja ked som este davno vysadila tabletky v strede cyklu, tak som mala menstruaciu 2x v jednom mesiaci...asi je to "bitka" hormonov...ale pre pokoj duse skoc k Dr. 😉

  • Fuuuuuuuuujha.....Dakujem. Tehotna nie som, teda test som si od strachu robila.....
    Takze uplne v pohode to moze byt len z toho ze som ich zacala brat rano?????????????

  • může to být tou změnou doby braní, ale taky čímkoli jiným, já jsem takhle špnila když jsem byla nemocná (těsně před tím), volala jsem doktorce a ta mi řekla, že to nic není, že to přejde, ale že můžu špinit klidně i do konce cyklu, naštěstí mě to do týdne přestalo.

  • Sponzor fóra
  • říkala, že se mám za ní stavit jen kdybych špinila i po ukončení menstruace, jinak že by to mělo být naprosto v pořádku 😉

  • Aj ja spinim hlavne na zaciatku a na konci. Mam trojfazovu antikoncepciu, takze na zaciatku maju najvacsi obsah hormonov a na konci najmensi...Ale tentoraz to bola cista krv a nie spinenie, preto som sa zlakla.... 🤔

  • no to nevím, já mám jednofázovku, no nejspíš to nic nebude, ale asi bude lepší doktorce aspoň zavolat a zeptat se, oni budou vědět přeci jen víc

  • Dakujem, samozrejme zavolam alebo sa mu rovno nasackujem do ordiancie a bude! 😃 Taketo veci nikdy nepodcenujem...... 🤔 😬

  • deese...veru - spravny pristup 😉...aj ja som kedysi brala trojfazovu HAK...tak verim, ze to nebude nic vazne 😉

  • Trojfazove su cudne podla mna. Mne to vyhovuje, setri to telo hlavne ked sa ma pripravit na "svoje dni" ale predsa....Je to hratka s telom...Len som sa zlakla lebo ich beriem uz dost dlho a clovek nikdy nevie...Toto sa mi este nestalo. Aspon si to nepamatam... 😬

  • neviem ako to je...ja som ich brala tiez hlavne preto, ze mali mensiu koncentraciu hormonov a "setrili telo"...brala som ich asi 6 rokov (TRISISTON a nikdy ziadne ina tabl. - sem tam som si dala na mesiac pauzu medzitym, aby si "telo oddychlo"....a cyklus presny ako hodinky 28 dni...a dokonca sa mi nerozhadzal ani po uplnom vysadeni..nastastie...a teraz som uz v siestom mesiaci a vsetko je OK 😎 ...ale fakt ze je to individualne....jediny problem bol to duplicitne krvacanie v jednom cykle, co som spominala....inak nic...

  • Aj mne nerobia vobec problemy...Su velmi setrne, to ano. Mozno to bude aj tym, ze som tyzden po chorobe a brala som aj antibiotika....Ja neviem....Chcela by som mat mamu gynekologicku 😎

  • aj to je mozne 🙂...no to by nebolo zle...ale myslim, ze diagnoza povolania by sa prejavovala casto a mohla by do Teba "neunosne mudrovat" 😃 😃

  • Ale stale lepsie ako otec gynekolog 😃

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém