Dobrý deň
Táto skupina bola vytvorená za účeľom vytvorenia kolektívnej žaloby na spoločnosť Glamira, ktorá oklamala stovky zákazníkov v predaji nekvalitných šperkov. Ja sám som bol oklamaný spoločnosťou Glamira pri kúpe nekvalitného snubného prsteňa v hodnote 950€. Veškerá komunikácia je smerovaná na slovenský zákaznícky servis, ktorý ma na zodpovednosti pani Ivona Bieliková. Verím v to, že sa nájde dostatočný počet ľudí, ktorí sa nechcú vzdaťa chcú odškodnenie za nekvalitný tovar.
Ak poznáte niekoho kto mal taktiež problém s tou stránkou, neváhajte ho pridať do tejto skupiny.
https://www.facebook.com/groups/86678...
kedy som u nich kupovala nausnicky pre mamku a nosi ich dodnes, ziadna zmena farby alebo coho, vsetko prebehlo v poriadku, tak neviem, ci som mala len stastie alebo
@frajko pridala som sa do skupiny…
…chcela by som sa opýtať, či máte niekto skúsenosť s týmto formulárom od Glamiry. Vrátila som im zásnubný prsteň, kedze kameň zafir sa mi úplne sfarbil do žlta. Zaslali mi tento formulár aby som ho vyplnila. Nemyslím si, ze tento formulár je v poriadku v podstate zo všetkého čo je vo formulármi vyplýva to, ze to stále môžu ukončiť len vo svoj prospech, kedze už z fotiek pred vrátením usúdili ze nejde o výrobnú chybu vraj… ( ako môžu z fotiek usúdiť ze nejde o výrobnú chybu ???) nižšie prikladám formulár a taktiež fotky prsteňa prvá fotka prsteňa kde kamienok je biely bola ihneď keď som prstienok dostala. Kameň sa začal sfarbovat už na druhý deň…
Tak to je pravda, ze podla fotiek to asi len tazko zistia a mas pravdu, ten formular je v celku velmi divne postavey, Skor ako keby uz dopredu vedeli, ze aj tak ziadnu reklamaciu proste neuznaju
mam od nich asko prsten tak aj nausnice a teda uz nejaky ten rok ich nosim skoro stale a vobec sa nezmenili, stale vyzeraju ako ked som ich kupila, tak by som povedala, ze to bol len nejaky vadny kus
Mne kupoval muž snubný prsteň cez glamira, priplacal za čistotu diamantu aby voľným okom nebola vidieť žiadna vada, keď snubak prišiel bola v ňom čierna bodka dosť viditeľná a prsteň bol aj veľký, posielal ho do Bulharska poštou na reklamáciu. Chvíľu to trvalo ale poslali nový kus diamant čistý bez chýb, rok na to sme ho dávali čistiť v zlatníctve odkiaľ sme mali obrúčky vtedy aj skontrolovali diamant pravosť a všetko bolo v poriadku. Čiže my a nimi máme nakoniec dobrú skúsenosť (stalo sa to 4 roky dozadu)