Zlatníctvo Carisma - nikdy viac

28. dec 201587

Ahojte..

neviem ci mam plakat..alebo sa z toho smiat. Dajte si na nich pozor a nekupte tam ani koralky.

dostala som kraaasny snubny prsten z rady Alo diamonds, kupovany u nich. Po troch mesiacoch obcasneho pouzivania, mi vypadol briliant.

Chodim tam ako do potravin, reklamaciu mi uznat nechcu, ani pos.aty reklamacny listok vypisat. Dnes som uz vytlacila zakon o ochrane spotrebitela, isla tam s tym, ze reklamaciu mi uznat musia. Slecna predavacka sa zavrela do takeho kumbala, tam telefonovala z veducim...potom sa rozhodli ze reklamaciu mi prijmu s tym ze mi vypisovala reklamacny listok a tam napisala : zakaznicka suhlasi z nevyreklamovanim z dovodu chybneho briliantu. Sa jej pytam - ze to co ma byt??? Toto vam nepodpisem... tak to prepisala, bolo tam napisane len : ziada bezplatnu vymenu briliantu. som to podpisala... a pod tym bolo konecne vyjadrenie reklamacie (o com predsa rozhodne zlatnik) a tam napisala: nepreberame reklamaciu z dovodu chybajuceho briliantu.. MA TOTALNE NAHNEVALI... pozeram, ze to co ma byt????? ja vam nic take podpisovat nebudem, preco to tam dopisujete???? Ja som Vam nic take nepodpisala!!! tak som jej to vytrhla, roztrhla..a povedala jej, ze pokial mi niesu ochotny prijat reklamaciu ich davam na SOIku.

 A ma napadlo, ze lepsie bude spravit znalecky posudok a dat to na sud. Nechcem robit nikomu zle, ale uz maju ludi asi fakt za debilov...

Pripadne prosim poradte ako dalej...uz kaslat cele peniaze, ale si myslia ze si mozu robit co chcu.

😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠

  • smutne dat ich do lamparne... 😠

  • teraz su prazdniny, kym by to zacali riesit, bola by zima zase....

    dala som to do sme, oni riesia staznosti.

  • neuveritelne... vidim, ze si z NR. kde sa ti to stalo, pesia zona alebo centro? na pesej sa mi zdali celkom mile, ale v centre naopak take povysenecke, akoby som ich obtazovala

  • Sponzor fóra
  • zajo79 - obchodní inspekce a sdružení pro ochrannu spotřebitelů...máš právo na reklamaci, když tam ten briliant neumějí pořádně dát tak, aby tam držel, tak by raději měli vyrábět resp. prodávat prstýnky bez briliantů...do 3 měs. když se ti toto stane je jasné, že to je výrobní vada a nikdo se s tebou nemůže hádat...možná by bylo lepší tam ještě zajít a nahrát si rozhovor s nima na diktafon a pak jim to ukázat, jeslti už jsou schopni tu reklamaci uznat, nebo budeš muset použít tuto nahrávku...nevím, když oni tak, byla bych také tvrdá...

  • zajo79 jinak jesltli chceš platit znalecký posudek a pak se dohadovat u soudu, tak se nemusíš výsledku dobrat ani za 5 let...nevím jak to je v SK, ale v ČR když něco dáš sdružení ochrany spotřebitelů, tak na vlastní náklady nechají tento posudek udělat, pokud je potřebný...víc neporadím, víc nevím...

  • marcicek: to, cos napsala je nesmysl. SOS nevstupuje do spotřebitelských sporů a rozhodně neplatí nikomu znalecké posudky....

    zajo79: pokud podáš stížnost na SOI, tak ti mohou konstatovat porušení zákona a uložit jim pokutu - peníze ti ale nevymohou, nevstupují do vztahů spotřebitele a prodejce. Takže jedinou cestou, jak se domoci svých práv je řešit záležitost soudní cestou - případně je nejprve doporučeně s dodejkou upozornit, že to touto cestou budeš řešit, dost často prodejce po takovémto oznámení vyměkne.

  • Ahojte, to je neuveritelne ! Obrat sa priamo na veduceho predajne, alebo majitela, alebo na niekoho, kto moze urobit rozhodnutie, nie na tie dievcence. Pripadne sa skus rovno s niekym odborne pripravit a chod tam s argumentami. Napis im formalny list, kde vysvetlis cely problem a poziadas o prijatie reklamacie a posli im to postou. Drzim palce a prajem pevne nervy, dufam, ze sme pomoze. Ja mam s Carismou v Centre zujimavu skusenost. Tie dievcence co tam robia su neuveritelne sprostucke. Ocino si tam kupoval hodinky TagHeuer. Drahe ako cert, ale na 50.je to OK. Dievcence ani nahodou netusia co predavaju a ich vlastnou hlupostou takmer pripravili majitela cca o 70.000SK. a viete preco ? Nemali na hodinkach spravny stitok s cenovkou. Ako to potom vysvetlovali netusim.

  • do sme som to uz poslala...som zvedava co sa bude diat.

  • kupovali sme v Tescu v galerii
    ale ked su aj v centre take sproste, tak tam skusim nabehnut, ci mi nahodou nevypisu reklamaciu...

    ide mi len o to, nech prijmu reklamaciu, vypisu listok..a dovi dopo..ako to dopadne tak to dopadne. Ale nebudu mi upierat to, naco mam narok.

  • ja nechcem prachy nazad...ak mi daju aj zadara zirkon, tak sa nato vykaslem.

    ide mi o princip..ze mi upieraju prijat reklamaciu. a robia tahy ako 5 rocne deti robia. teda pardon, nerobia..mam 5 rocneho syna, toho by to nenapadlo podvadzat...

  • A co jim reklamaci poslat doporučeně poštou?

  • Holky,nechci aby to vypadalo,že se zastávám těch prodávajících..to opravdu ne!!!!Jejich jednání je otřesné...ale jak se může reklamovat něco,co si člověk mohl třeba vyndat a pak si vymyslet,že to ztratil a chce náhradu....

  • zajo mne robili obrucky na 5 krat trvalo im to 5 mesiacov zaplatili sme 22 tisic ... uplne otras pristup ... no vsak aj tak mi ich uz netreba

  • janicka: z prstenu za normálních okolností kámen manuálně vyndat nejde, pokud je ukotven dobře.
    A jakákoliv manipulace by byla na materiálu vidět (kdyby to někdo páčil, aby z toho kámen dostal apod.)

  • Sponzor fóra
  • ako im reklamaciu poslem postou???

    budem bez prstena, bez dokladov... su to svine, este by mi nedali nic.

    Nejde mi fakt o nic, len spisat blbu reklamaciu..a nebavit sa so mnou ako z debilom z pomocnej skoly.

  • ani profesionálně???Víš jako kdyby to vyndal někdo v nějaké dílně...je to asi už hodně přitažené za vlasy..ale i to je vyloučeno,že by se to neobešlo bez rozpoznání????

  • tak ziadny suter mi za taketo prietahy nestoji.....

    😐

  • Nejsem znalec ani nepracuji v oboru zlatotepectví, takže skutečně netuším. P
    okud bychom uvažovali v této rovině, tak bychom se tu mohli bavit i v té rovině, zda jde profesionálně a bez následků rozbít plazmu, abychom mohli žádat zpět peníze a koupit si novou za polovic, protože ceny šly hodně dolů 🙂

    zajo chce normální přístup při řešení reklamace, na ten prsten se ale nikdo ani nepodíval, aby posoudil, kde se stala chyba- to je to, oč tu běží.

  • no ja zase musim povedat, ze sme boli so zlatnictvom Carisma spokojni, mame od nich obrucky, kupovali sme ich na pesej zone v NR, hotove boli do mesiaca, tak ako nam aj povedali a zatial s nimi nie je ziadny problem, tak dufam, ze ani nebude..

  • Já jsem dostala přívěšek na řetízek a během taky tří měsíců mi vypadl... Zašla jsem tam a logicky přece nemám šanci malinký kamínek najít! Tak mi prodavačka bez problémů řekla, že to není poškozené tedy to vypadlo samo, takže mi tam dají nový!
    Tady toto je opravdu smutné, protože kamínek nejde najít! To by se muselo náhodou stát doma a ani tam není šance ho najít-koberce atd.!
    Držím Ti pěsti, ať konečně něco udělají a máš svůj prstýnek v pořádku a můžeš ho nosit...

  • iwci - no tak nemyslím si, že by to byl nesmysl, paní, která je členkou tohoto sdužení na mezinárodní úrovni a opravdu takovou pomoc nabízení a mají znalce, kterému takové věci posílají na posouzení a dokonce vedou spory s firmami... 😉

  • zajo79 - prostě bych to zkušila přes ně, nic nemůžeš ztratit, ale osobně bych žádného soudního sporu nešla...platit právníky a aby se to protahovalo a prodražovalo...to by mi za to nestálo...a tu reklamaci bych zkusila podat na jiné pobočce...uvidíš, čím to bude,jesltli těma slečnama, nebo majitelem... 😉

  • Náš zákon paragraf 19
    (1)prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
    (2) V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace.
    (3) Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

  • zakony viem...som ich vytlacila, oni to nechcu prijat..jedine pod podmienkou, ze suhlasim, ze to nevyreklamuju dopredu. uplne na hlavu 😠 😠 😠 😠

  • posli nanich telku,snad sa potom po.eru s prepacenim

  • zajo: a co se obratit primo na ALO Diamonds? je to jejich prsten a rict jim o chovani toho zlatnicvi a rict prave, ze i na internetu (rekni klido i tyto stranky- zlatnici presne vedi o ktere jde - prinasi jim to hodne zakazniku) davas reference!!! a ze bys nerada psala spatne o ALO Diamonds, ale proste je to jejich vyroba atd ........... normalne bych fakt zasla na jejich podobcku"

  • estrelita aj to je riesenie ale zajo asi prave chce vyriesit situaciu s tym zlatnictvom,koli principu,co si to predsa dovoluju k zakaznikom

  • gibb: tomu naprosto rozumim, taky bych se snazila. to jeho chovani je neskztecne, ale zkusila bych to prave i pres vyrobce. vzdyt to jsou neskutecne drahe prsteny a oni si strasne zakladaji na renome!!

  • marcicek-ja v SOS pracuji (primo v Praze na Palmovce),takze s cistym svedomim prohlasuji,ze zadnemu spotrebiteli v jeho sporu SOS znalce nezaplatilo😉zakon mu to proste neumoznuje.

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Zlaté a Platinové svadobné obrúčky na mieru - aký krásny spôsob povedať si “Milujeme sa zo všetkého najviac!"
    Slovenský výrobca, ponuka modelov ručnej i strojovej výroby, výroba, hlavne podľa vašej predstavy.


    Svadobné obrúčky s DOŽIVOTNÝM SERVISOM ZDARMA!
    K tomu ešte GRÁTIS gravírovanie do zlatých svadobných obrúčok a doručenie na Vašu adresu!