hľadám fotografa/ku na 14.6.2014 do 18.00 hod. z KE

9. máj 20147

Hľadám fotografa/ku na 14.6.2014 do 18.00 hod. z KE, ktorý by nám v náš svadobný deň urobil zopár fotiek z príprav nevesty, ženícha ,odpytovania .
Obrad máme o 17.20 , preto by sme v deň svadby v čase cca od 12.00-15.00 stíhali a radi absolvovali aj svadobné fotenie + fotenie počas obradu.
 Nášmu fotografovi do toho niečo veľmi súrne prišlo a v deň svadby nás môže nás fotiť iba od 18.00. Ak máte voľný termín alebo o niektom viete píšte.
Ďakujem

• @zuzula507  Dobry den, som fotograf z KE a SNV, Vas termin mam este volny, kompletne info na mojej webstranke🙂

• Dobrý deň, Rád by sme Vám ponúkol novinku na slovenskom trhu v oblasti fotenia svadieb FunFace fotobox. Ide o jedinečne zariadenie vhodné na každú svadbu, párty, oslavu, či firemný večierok. Zábava, fotenie, posielanie foto ONLINE, ako aj tlačenie fotiek, to všetko FunFace fotobox hravo zvládne.

• @zuzula507  dobry den skuste u nas

• Sponzor fóra
  • @zuzula507  Dobrý deň. Tento termín je u mňa voľný. Práce môžete vidieť na webe. Kontaktujte ma, na všetky otázky rada zodpoviem 🙂

• Dobrý deň,
    veľmi rada Vám Vašu svadbu nafotím 🙂

• Viac info v profile alebo na mojej stránke...

• Zdravim Vas. Je to smutne, ze poniektori " fotografi" si vezmu aj dve svadby na jednu sobotu a takto jednaju s parikmi.. Ak sa vam do dneska nepodarilo najst fotografa, skuste si prezriet aj moj mini vyber fotografii na mojej webovej stranke. Viac foto onedlho v mojom profile. S pozdravom Peter Vojtasko.

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    JM Photography
    Bratislava
    "It is more important to click with people than to click the shutter." Alfred Eisenstaedt
    Horvatovič
    Rožňava
    Nafotím vašu svadbu podľa vaších predstáv, svadobný dokument - žiadne zbytočné pózovanie pred objektívom.
    JMPHOTO
    Michalovce
    Zvečnite si svoj svet, objektívom môjho fotoaparátu.