Vysadenie antikoncepcie. Čo to so mnou urobí?

18. jan 201724860
  • Ahojte vidím,že každá máte iný problém ja som brala HA 4 roky a dala som si na pol roka pauzu ,kedysi som mala pleť takú peknú a čistu a teraz hrôza boľavé červené hnisavé Ha som už nasadila naspäť asi cca 3 mesiace tak hádam sa to zlepší je to lepšie ,ale ani zdaleka to nie je ono...ak máte s týmto skúsenosti dajte mi vedieť čo ste robili...

  • @maruska116  Ahojky. Já vysadila prášky asi po 2 nebo 3 letech na naléhání přítele, ať si nehuntuju zdraví. První dva měsíce po vysazení úplně v pohodě a teď - cyklus 60 dní - šla jsem na vyvolávačku a doufala jsem že bude vše OK a zase ne. teď už je to nějakých 65 dní takže zase budu volat na gyndu... Trochu jsem doufala že vysadím prášky a bude miminko a teď.... kdo ví jak dlouho bude trvat než se to spraví. Snad to nebude dýl než u tebe (díky tobě mi svitla naděje, že třeba za rok bude klid, díky 🙂 )

    Antikoncepci nikdy více a jestli někdy budu mít holčičku tak udělám vše pro to, aby nemusela procházet tím čím teď já.

  • @sisinka66  Je to dost běžné po vysazení, mě to teď po 3 měsících také začalo. Já už tedy nasazovat nebudu takže to řeším kosmetikou, hlavně ovocné kyseliny. Pokud bereš tu samou HA mělo by se ti to spravit, pokud ně a má třeba jiné složení tak už tak zafungovat nemusí. Ale počítej, že tě to čeká po každém vysazení dokud se neočistíš. Ještě můžeš zkusit čistící čaje.

  • Sponzor fóra
  • Ahoj holky, obnovuji diskuzi a chci se zeptat, zda některá můžete porovnat produkty indické medicíny - ŠATAVARI, ZDRAVÍ PRO ŽENU a kapky GYNEX od firmy Energy? 🙂 Vysazuji HA a budu ráda, za info.

  • @kesinka  ahoj, chcem sa spýtať, píšeš ze si brala HAK 10 rokov, po akom čase sa ti podarilo otehotniet? som na tom istom, chcem vysadit HAK asi po 10 rokoch užívania, a budúci rok by som chcela ostať tehot., tak len chcem vediet ako sa darilo vám? dik

  • Ahojte kočky, 7 rokov užívam HAK Yadine a rozhodla som sa, že ju vysadím. Nechcem už do seba zbytočne cpať hormóny. Len sa trochu obávam,čo to so mnou spraví. Máte s tým skúsenosti? Či s Yadine alebo inou HAK? Ďakujem

  • Brala som ATK lunitu 2,5roka a po vysadeni len same zle veci: vaha stupla zo 62 na 81kg. Vyrazky na tvari sa mi objavili,menzes mam tak max. za dva mesiace len raz aj to bolesti ako nikdy, cela som sa niako zagulatila a to za pol roka som tolko bribrala.samozrejme potom uz aj krize bolia...no cele zle 😞
    Pozn. mám 21 rokov... 😞 a citim sa ako snehuliak

  • ahoj, vysadenie ti moze trosku rozkyvat imunitu, skus ju posilnovat otuzovanim, pripadne vyzivovymi doplnkami, nemusia to byt prave tabletky pokial ti to nevyhovuje ale nejake stavy napr, mne vyhovuje rakytnikovy od weledy, ten je velmi ucinny na prevenciu

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém
    Články od našich partnerov
    Vyberáš svadobné oznámenia? Tieto trendy si zamiluješ!
    Bojnice: Dokonalé miesto pre romantické medové týždne
    Obálky na svadbe sú minulosťou – inovatívna svadobná aplikácia Modrá stužka
    Archív článkov od partnerov