Fotograf + krátke video 17.4.2021

zdravím, poprosila by som ponuky na fotografa plus krátke video (10min) na termín 17.4.2021. Miesto: obec Pata (blízko NR, TT) Ďakujem
Odpovedať
Profilova fotka
@janka8585
Odpovedať
Profilova fotka
@janka8585 Pekný deň,rád Vám ponúknem Foto i Video služby v zohranej dvojici a výhodných balíčkov ,,2 v 1,, Termín voľný, Viac i na mojom webe-sú tam 4 základné časové balíčky + individuálny prístup. V prípade záujmu ma prosím kontaktujte.Pozdravujem, Milan
Odpovedať
Profilova fotka
@janka8585 Dobrý deň, poslal som Vám správu :-)
Odpovedať
Profilova fotka
;-)
Odpovedať
Profilova fotka
@janka8585 Termín mám zatiaľ voľný. Nahliadnite na môj web pre viac info prosím ;)
Odpovedať
Profilova fotka
Ja mám tiež termín voľný. všetky info vrátane ceny na stránke. p.s. Ak máte na mysli fotografa + klip v jednej osobe, buďte pri výbere zvlásť obozretní, osobne to neodporúčam.
Odpovedať
Profilova fotka
@janka8585 Dobrý deň, skúste si pozrieť aj moju prácu. Ak máte nejaké otázky rád na ne odpoviem.
Odpovedať
Profilova fotka
Ponúkam Vám svoje služby ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry den, budeme velmi radi ked si pozriete nasu profesionalnu tvorbu (specializujeme sa na kratke cinematicke videa a ponukame aj fotograficke sluzby). V pripade, ze Vas nasa tvorba zaujime staci napisat a vyziadat si cenovu ponuku. Prajeme prijemne svadobne planovanie tim FOTOSUCHY
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý večer. Ponuku som poslal do správy :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, termín u nás aktuálny. Budeme radi ak nazriete na naše portfolio. VIDEO + FOTO výhodne cenové balíčky !
Odpovedať
Profilova fotka
Príjemný dobrý deň ... termín máme voľný ... posielam kompletnú ponuku na foto plus video do internej pošty
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
ak by ste mali záujem termín svadby je voľný a ponúkame aj krátke video aj fotokútik
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie