Hľadám fotografa na 23.5.2015, Zemplínska Šírava

25. nov 201415

Hladam FOTOGRAFA/FOTOGRAFKU termin 23.5.2015 na Zemplinskej Sirave.

Ak ste zazili, prip. poznate niekoho osobne a mozete mi ho odporucit napiste prosim. Nemusi to byt zarucene ultra top profik. Na cene zalezi!! 😉 Dakujem krasne za vsetky ohlasy.

• @zuzuzuzka  Pekný deň prajem. Pozrite si aj moje svadobné fotografie 🙂

• ahoj my sme mali Veroniku http://www.mojasvadba.sk/catalog/vendor/veronicau/ ma tam aj nas album 🙂 a urcite ju v buducnosti zavolame nafotit aj rodinku 🙂

• Sponzor fóra
  • Sme tu pre Vás! 😉

• Ahoj my sme mali Tomáša Topoľančína, kuk môj svadobný album 🙂 my sme boli spokojný 🙂

• @zuzuzuzka  Dobry den, som fotograf z KE a ponukam svoje sluzby. Kompletne info najdete na mojej webstranke🙂

• @zuzuzuzka  Dobrý, FOTOGRAF sa hlási 🙂

• @zanka85  jemu som pisala a sa mi vobec neozval...poslala som mu aj mail aj RP a nic

• @zuzuzuzka  tak nvm, my sme mu volali keď sme si ho zajednávali a hneď nám dvihol a do týždňa sme mali už aj zálohu zaplatenú

• Dobrý deň.
    Ponúkam Vám moje služby. V prípade, že Vás moje portfólio a ceny zaujali, neváhajte ma kontaktovať.Rád poskytnem bližšie informácie.
    S pozdravom

• Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.

• ozvite sa, urcite sa dohodneme 🙂

• Ahoj, skús pozrieť moje portfólio aj na mojej fb stránke. Možno Ti môžem ponúknuť to, čo hľadáš. 🙂 Pre viac info kľudne píš, dohodneme sa. Som z KE.

• Viac info v profile...

• @zuzuzuzka  krasne pozdravujem, skuste unas 😉

• RM media Vranov nad Toplou Vam ponuka svoje sluzby...

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Zuzana Minarovičová
    Celé Slovensko
    Ahojte, volám sa Zuzana a som svadobná a rodinná fotografka. Bude mi potešením nafotiť Vám Váš svadobný deň, kdekoľvek to bude. Píšte, volajte .-) ...
    IKO foto
    Trnava
    Fotograf "na voľnej nohe" prístupný všetkým bláznivým nápadom.