Poradíte dobrého fotografa/ku na 12.7.2014 do Martina?

24. mar 2014150

🙂

• Dobrý deň, Váš termín mám zatiaľ voľný. Cenovú ponuku Vám posielam do IP. 😉

• Dobrý deň, dovoľte, aby sme Vás oboznámili s výhodami nášho fotografovania.
    Samozrejmosťou je profesionálny prístup, dvaja fotografi a originálne spracovanie.
    V prípade záujmu Vám radi odpovieme na vaše otázky.

• Zdravím, môžte si pozrieť aj moju prácu, Váš termín mám voľný.

• Sponzor fóra
  • Dobrý deň, ponúkam Vám svoje služby.

• Budem rád ak si pozriete moje portfolio, na mojom webe nájdete aj obsiahlu galériu s cenníkom 🙂
    Prajem krásny deň!

• v Martine som uz parkrat fotil, pozrite aj moje svadobné fotografie 🙂

• Dobry den, sme z Martina, zasa a praca a pristup hovori za vsetko. Vas termin mame zatial volny.

• Budeme radi ak si poriete našu tvorbu :-

• Dobrý deň! Naše služby sú tu pre Vás!

• Dobrý deň. Som fotograf a venujem sa fotografovaniu svadieb a detičiek. Pozrite si moje práce a hodnotenia na FaceBook stránke. Ak vás moje fotografie oslovia veľmi rád zväčním váš veľký deň.

• ahoj @petkaam  zatial mam tvoj termin volny, tak necakaj, pozri portfolio, kontaktuj ma a vidime sa 😉

.

• @petkaam  Dobrý deň prajem, ponúkam vám svoje služby svadobného fotografa, zároveň dávam do pozornosti moju prácu, ktorú nájdete v mojom profile, aj na mojom webe. 🙂 Som zo Západného Slovenska a pôsobím na celom našom malom Slovensku. 🙂

• Dobrý deň prajem, som svadobný a portrétny fotograf. Rád by som Vám do pozornosti moje portfólio. Prajem príjemný deň.

• Dobrý deň, Vás termín mám zatiaľ voľný, ak by sa Vám páčila práca mojich rúk, bude mi cťou sprevádzať Vás Vašim veľkým dňom. Zároveň Vás pozývam pozrieť si bližšie môj profil a prajem Vám krásne prípravy.

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    "fantastikFOTO fantastické fotografie a video pre všetkých" svadobné foto + svadobné video od nás = 20% zľava
    JM Photography
    Bratislava