ahojky asi aj my, (chceli sme sice 2014 ((resp. asi len ja som chcela maj 2014)) a teraz to vyzera na cca oktober 2015 alebo v rozmedzi april-oktober... najnovsie z oktobra bol tiez 2.maj, ale kto vie u nas sa to staaaaaaaale posuuuuva a presuva (lebo sme LEN studenti a z prvej strany su vraj financne vystaveni draheho rodicia....) -_-
;-)
jupíí baby, som rada,že sa nám to tu zbiera :)
my čakáme iba na moje Mgr. keďže študujem len ja, frajer pracuje...
@werah@ettie@prinseska@prinseska@quixina
My tiež čakáme kým sa nejako prekleniem cez to moje študium... som už totiž 3 rokom zasnúbená :-) ale ked sa budeme brať ešte mi bude rok do Ing chybať ale tak nechcem chystať svadbu zároveň zo štátnicami a diplomovkou a ani dalsi rok cakat tak sme sa dohodli ze to bude na konci 4. ročníka :-)
U nas to bolo do minuleho roku, uz by ste sa mali zobrat, uz ste spolu dlho (6 rokov sa pozname, z toho 5 rokov a 5 mesiacov sme spolu).... teraz je to o tom, ako som pisala vyssie, ze teraz sme LEN studenti.... a zasnuby su u nich v tendencii ze "do roka a do dna..." tak tiez cakame na skoncenie skoly, len potom by mal ist Tomi do Ciech tak je to take cele v otaznikove....
tak som si povedala, ze rok 2015 je krajsi ako 2014 a bude lepsie... len musim prestat s ocakavaniami a s planovanim, inak ma slak trafi :D
ja ešte ani zásnuby nemám za sebou, ale nakoľko sa aktívne o tom s frajerom bavíme a on nie je typ, ktorý by tliachal do vetra, viem že rok 2015 bude náš :)
my sme zasnúbení už od decembra 2011, ale svadba v nedohľadne, pretože sme zatiaľ nevyhrali v lotérii :-D
svadbu si chceme v plnej miere hradiť sami, ja stále študujem a zatiaľ nemáme našetrené nič, takže sa to stále odkladá.
Ale nemám pocit, že by mi niečo uchádzalo