Vysadenie antikoncepcie. Čo to so mnou urobí?

18. jan 201724860
  • Andy, je to možné.... Ale prečo sa to začalo tak krátko po vysadení? Vieš, nemyslím, že to nemá súvislosť. Bola som na rôznych vyšetreniach, a všetko je v poriadku. Preto sa prikláňam k názoru (aj gynekológ a kožná Dr.) že je to z toho. 😉

  • andilek18 mam rovnaku skusenost ako ty...tiez som brala dva roky Logest a po jeho vysadeni mi strasne zacali padat vlasy...tiez som mala vsetky vysledky dobre, cize to bolo z tej hormonalnej nerovnovahy po vysadeni...doktorka mi doporucila papat vitaminy zinok a selen 🙂

  • lilusiatko, mne ešte Panthenol - ten mi pomáha, a vlásky umývam šampónom Fitoval + 🙂

  • Sponzor fóra
  • holky tak od zajtra uz neberem HAK a chcem sa spytat aky cyklus ste si pocitali po vysadeni? uz si moc nepamatam aky som mala pred HAK 😃

  • ja prekvapive dobry, po30 dnech ted mam po 27, nekdo ceka 3 mesice a dele. zkus brat vitex

  • Ahojky, ja měla 37, pak 35 a 31. Celkem se to srovnává samo 😉

  • tak som citala na nete, ze cyklus by mal byt od 21 do 35 v norme tak uvidime, ale ked mi par dni bude meskat tak nebude mi to vadit....len dufam,ze to dostanem 😉

  • jo to je nejdůležitější, já v lednu po prosincovém vysazení čekala a čekala a nic, tak jsem se objednala na gyndu a večer předtím, než jsem tam šla, tak to přišlo...jak na zavolanou 😉 36. den

  • ahojky...no ja som mala 45dni 😞 ....aj to mi dali vyvolavacku...lebo, ked som dobrala HAK tak sa mi z tej hormonalnej nerovnovahy spravila cysta...a preto mrška nechodila a nechodila...a bolesti ukrutne... 😞

  • já měla 32 a úplně bez bolestí a strašlivě slabounké, byla jsem strašně překvapená, až se mi to nezdálo.

  • Baby ja som vysadila v decembri, potom som dostala az 19.2. 😐 A odvtedy zase nic...Uz je to viac ako 2 mesiace..Obcas ma pobolieva podbrusko..Asi to neni v pohode ze? 😕 Tehotenske testy negativne, a ani by som nemala byt tehotna, mali sme ochranu. Nechce sa mi zase na gyndu, sakra 😞

  • clara: Někdo má ten rozjezd pomalejší. Ale gyndě se asi nevyhneš tak jako tak.
    Jinak já jsem měla před HA cykly kolem 30 dní, pokud si pamatuju a po vysazení asi 5 měsíců taky tak nějak a pak to začalo haprovat a byly různě dlouhé, od 35 do 43 dnů. Beru vitex, tak uvidím.

  • Zdravíčko, ja beriem HA ani nie rok, ale chystam sa ju vysadit. Chcem ešte dobrať 2 blistre, len mi to vychádza tak, že ten týžden čo budem mať svadbu by som mala začať brať další, keby som pokračovala v braní HA. Ale už nechcem, tak sa pýtam či sa za ten týžden stihnú prejaviť nejaké "vysadzovacie" príznaky. Nechcem byť totiž na svadbe vyhádzaná ako nejaká exotická huba. 😒

  • lesnamanicka - tyden se nebude dit urcite nic, hlavni psycho mi prislo az tak po mesici 😉

  • lesna: Taky si myslím, po týdnu to tělo ještě moc nepozná. já osobně mám pocit, že nejhorší je to teď, po půl roce až roce. Fakt jak před HA, v pubertě. 😠

  • Sponzor fóra
  • andelko, soucítím hluboce s tvou pubertou 😬 😬 😬 vědět to dopředu, nikdy to nežeru!

  • rosi: Nápodobně. Sice není jistota, že by se mi pleť během dospívání do dospělosti spravila, ale stejně si říkám, že ta radost, že mi HA na tohle pomohla, byla předčasná. Mít v 26 záda jak puberťák fakt není žádná slast. Nemáte někdo tip co by zabralo?

  • andelka - nie si v tom sama 😃 ja som zacala radsej opat brat HA 😃

  • ooo: to je ale jen oddálení, stejně bych to musela dřív nebo později řešit. Nevyhla bych se tomu.

  • andelka - ja viem, ze to je len oddialenie, ale zatial mi ha vyhovuje, mala som rok taku neplanovanu pauzu, ale vratila som sa k nej 🙂

  • Caute kocky..mna tak teraz v suvislosti s touto temou napadlo, myslite, ze to, ako telo zareaguje po vysadeni, ma suvis aj s tym, kedy zena zacala antikoncepciu brat? Napr. ze cim skor, tym vacsi problem potom?
    Ja zacinam rozmyslat, ze skoncim, beriem Logest cca 7rok, od 18tky, bola to moja prva HAK, sadla mi bez problemov, takze som za ten cas ani nemenila..problemy nemam doteraz, dovodom vysadenia je skor to, ze by sme uz mozno aj babo.. 🙂 Len ma popravde trochu vydesili tie negativne skusenosti po vysadeni.. 😬

  • ahoj holky,tak já vysadila po 9 letech a to před dvěma týdny..asi dva dny po mentstruaci - když jsem už nenasadila další platíčko - jsem z ničeho nic jeden den špinila,pak už dobrý. Problémy zatím žádný nepociťuju ani žádný změny,tak uvidíme co to se mnou bude dělat,doufám že nic špatnýho 🙂

  • ahojte, ja som vysadila HAK v januari..po 8 rokoch" mesacne vyuctovanie" neprislo, tak som bola na vyvolavacke.. potom to prislo.. ale som na liekoch.. kvoli velmi nizkej hladine hormonov... mam totiz este problemy so stitnou zlazou.. tak mi dala Mudr. este Duphaston... beriem ho uz 4 mesiac.. plus kyselinu listovu.. Mudr. povedala, ze potrebujeme telicko pripravit na babatko... tak sa z toho tesim.. lebo "vyuctovanie" mi uz chodi pravidlene kazdych 21 dni... ako hodinky...

  • No.. pred nejakym mesiacom a pol som sem pisala, ako mi je super po vysadeni, ze nemam s nicim problem. Ale zacalo to.. 😠 cyklus mam ok, prisiel v pohodicke a fungoval od decembra az doteraz 29 dni, krasne, bez problemov. ale plet! to je nieco strasne, som strasne vyhadzana, a nielen na tvari, aj chrbat a dekolt, tak som sa nalakala, ze co s tymto! nasadila som HA nazad, v auguste mame svadbu, tak dufam, ze sa mi to dovtedy upravi.. neviete, kolko trva, kym sa plet po nasadeni HA vycisti? brala som to 6 rokov a akosi si nepamatam, ako to bolo, ked som v 18stke zacinala.. 😐
    keby ste vedeli o niecom dobrom na plet, poradte, pls..
    dakujem!

  • felinko, uplne ti rozumim, presne totez potkalo i me, plet se s vysazenim srovnava cca rok, ja uz jsem ted jakz takz, jeste to neni uplne stoprocentni, ale uz z toho nejsem tak rozhozena. Hlavni ale je, ze ti cyklus fungoval, s tim ja nastesti taky nemela problem... jinak si taky nedovedu predstavit, ze bych na svatbe byla flekata, pac se mi jeste udela opar i bez jebáků... Jinak dobry tipy jsou v diskuzi "Akne",, zkus to pohledat.
    Andelko - zkus na ty zada koprivovy caj kazdy den pit dva salky po tri tydny. A rikej si, ze zada jsou v pohode, nez kdybys to mela na xichte!!

  • jinak holky - co jste teprv vysadily, nejvetsi zahul zacina cca 2-4 mesice po vysazeni, preju at to zvladnete bez obtizi... Na srovnani hormonu holky uzivaly gynex, sarapis soju, pupalku, konryhelovy a řebřičkový čaj (čaj z myšieho chvosta 😃 ), na pleť pak kopřivu, vit. b, zinek.... Všechno dohromady jakž takž pomůže ale xicht mi i ostatním "kolegyním" 😃 trval cca ten rok...

  • me spise trapilo padani a masteni vlasu a uzkosti po vysazeni, plet nastesti ok

  • rosi: No on ani ten ksicht není nic moc, ale tam jde o drobnosti, které se dají zakrýt trochou korektoru. Ale na zádech fakt boláky jak svině (že to v 26 řeknu, bych nečekala, od puberty jsem si fakt odvykla tohle řešit). Zkusím nějak pravidelněji brát vitamíny, třeba to pomůže, nebo ten čaj, dík.

  • felinka - no zasadni blbost cos dle meho udelala je zes vysadila chvilu pred svatbou protoze fakt nikdy nevis co se ti po vysazeni bude dit 😬 byt tebou hnedka se seberu a jdu na kozni oni maji nejaky metody jak na akne mozna to nebude nic uplne "prirozeneho" ale ty potrebujes aby to rychle zabralo a tak by to mohlo pomoct 😉 vitaminy a tak sou supr ale je to vzdycky dlouhodobejsi zalezitost a na to ty nemas dle meho cas...

  • ahojte, ja som tabletky vysadila pred 7 mesiacmi po asi 6 rokoch ale priznam sa snazila som sa ich nebrat v kuse...vzdy som si urobila prestavku po pol roku aspon na mesiac dva... . Menstrulacia mi ide ako hodinky presne nacas ale problem ma skor s pletou nie je to nejake strasne akne ale ja mam skor problem s drobnymi pupacikmi ako proso v okoli ust. Prsia sa mi nezmenili ale je pravda ze mi chuti viacej jest...momentalne ficim na ruskej zmrzline.....

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém
    Články od našich partnerov
    Vyberáš svadobné oznámenia? Tieto trendy si zamiluješ!
    Bojnice: Dokonalé miesto pre romantické medové týždne
    Obálky na svadbe sú minulosťou – inovatívna svadobná aplikácia Modrá stužka
    Archív článkov od partnerov