Vysadenie antikoncepcie. Čo to so mnou urobí?

18. jan 201724860
  • simika26, vidis moja a my aj chceme ale nemozem lebo mi doktor potvrdil ze mam cystu velku ako mandarinka no a po svadbe idem lahat pod noz, no tak sa bojim ze ak nahodou otehotniem ci to nebude velky problem, tak teraz to neriskujeme

  • Ahoj, po 10ti letech jsem se rozhodla skoncovat s HA, mám prášky na poslední týden a pak hurá na očistu. Donutily mě v poslední době hlavně migrény. Mám pocit, že je to poslední dobou čím dál horší. Někdy ji mám souvisle během celé menstruace a během cyklu ještě minimálně dvakrát. A to jsem brala poslední tři roky Yasminelle, který mi to mělo zlepšit. Mimčo plánujeme až za rok, takže mám na očistu času dost. Jediný negativum, co mě děsí je zhoršení pleti...Na jaře bude svatba, tak snad to nebude taková hrůza 😐
    Jinak co se týká zkušeností s vysazením, tak ségra HA nebere už tři měsíce, menses má slabší a po tři měsíce žádná bolest hlavy.
    Jo a ještě jsem se chtěla zmínit, že moje známá otěhotněla ihned po vysazení HA a v 5.měsící zjistili u miminka vývojovou vadu neslučitelnou se životem. V rodině žádné problémy nemají a u nikoho se nic podobného nestalo...Nevím jestli je na vině HA, ale je to chemie, tak nevím...

  • Carrie01 tak ta plet je dost na nervy.Ja som teraz ako totalna pubertacka 😞 dufam,ze ma mi to coskoro vsetko upravi...

  • Sponzor fóra
  • Baby tak dnes som navstivila doktorku, velmi som ju potesila ze som vysadila HAK 😉 a ze mi aj pekne nabehol cyklus a ovulacia, dokonca prave dnes ju mam, tak uz ma huckala, ze nech uz ideme na to, ze uz by bolo na case otehotniet a tak.. ta plet a vlasy.. ako tak citam vase skusenosti, tak asi tak za rok bude uz oK 😞 mozem len dufat ze to bude skor..

    Carrie01 odporucam vysadit vsetkymi 10 timi.. mne migrena nicila zivot kazdy mesiac! teraz posledny mesiac ked som este brala, som mala migrenu 4 dni a nic mi nezaberalo, ziadne lieky, nic, plakala som od bolesti! sice som len mesiac a daco po vysadeni. uz teraz sa tesim na svoj zivot bez migreny!

  • Hmm, některý doktor je rád, když pacientka vysadí HA a jiný pořádně nadává. Když vysadila ségra, tak ji pěkně nadal, proč to dělá, když mimčo neplánuje. Já jdu na gyndu až v říjnu, tak jsem zvědavá, co mi moje doktorka řekne.
    Jinak souhlasím, už se těším na život bez migrény 😉

  • asi preto doktor nadáva, lebo mu ide o prachy a keď to niekto prestane brať, menej často bude k nemu chodiť, to je môj názor na lekára ktorý nadáva, keď to nejaká chce vysadiť

  • babyyyyy budúci pondelok by mi mali prísť, tak držte palce nech to prežijem - toto je môj 3tí týždeň bez HA 😃

  • držíme. Wera, a vieš si predstaviť život, že by si nikdy predtým nebrala?? ako ja a fungujem a ešte viac ma to utvrdzuje, že príroda dala všetko žene, čo má mať a aby to všetko fungovalo. Mne to funguje a som šťastná, že mám len to, čo je moje a nemusím svoje telo prekrucovať hormónmi. Keď sa nad tým zamyslím, že ako sa telo dokáže vôbec z toho spamätať, že bralo hormóny a vlastné si nevyrábalo, neviem...

  • meduela - ja som si tabletky dala dobrovoľne, vedela som do čoho idem a neľutujem to - keď mali prísť moje dni, tak som aj 2-3 dni celé prevracala, nemohla som sa ani postaviť z postele ako mi bolo zle, a chodili mi všeliako, niekedy aj 2 týždne meškali, inokedy prišli po 2 týždňoch - HA mi pomohla a keďže som veľa cestovala, tak bolo super že som vedela kedy presne prídu a nebolo mi zle.. Meduela, každý máme právo rozhodnúť sa - ja som sa rozhodla takto, ty zase nebrať, každá sme iná a máme iné názory a to je to jedinečné čo je na nás 😉

  • veĎ aj mne bývalo presne ako tebe zle až na cyklus,ten mám v poriadku furt
    wera- veď ja nehovorím že ťa niekto nútil brať ani nebrať

  • meduela - ja viem že si to nepísala, len som napísala na to či si viem predstaviť život bez brania HA 🙂 áno viem a mala by som hnusné spomienky na 2 dni v mesiaci každý mesiac 🙂

  • no aspoň sme si to vyjasnili 🙂
    tak mne sa nejak prírodne časom upravujú aj bolesti, prvý deň dá zabrať ale úplne bez tabletky- nejakej od bolesti -zvládam. bolesti sa aj tak časom upravia každej, či to brala alebo nie.

  • neviem ja som mala bolesti od 11tich rokov až kým som nezačala brať a to mi pomohlo - uvidíme čo bude teraz 🙂
    to je dobre, že sa to u teba dá aj bez tabletiek proti bolesti, mne nepomáhalo nič :-/

  • veď aj ja som si pomohla- teda ked sa dá- teplým termoforom, fakt to funguje, lebo ja mávam až triašku a keď sa povyhrievam, kŕče ustúpia. Inak celkom dobrý spôsob ako sa vyhnúť bolestiam je, že si žena má dať pozor aby jej nazachladli kríže. Pred jej dňami. Keď zachladnú- zlé olečenie vtedy sú ukrutné bolesti, viem z vlastnej skúsenosti. Dokonca je dobré sa im vyhnúť tak, že si pred dňami treba dať na kríže temofor

  • ďakujem za radu, určite to skúsim, uvidíme - dúfam že si moje telo povie že už nechce brať tabletky a nebude ma trápiť bolesťami 🙂

  • Sponzor fóra
  • ja tak už fungujem dlho, ide o to sa vyhriať, vtedy kŕče ustupujú 🙂
    tvojmu telu urobíš dobrú službu

  • teda by mohlo aj moje telo urobiť službu mne 😃

  • alebo ešte jedna rada- nedávať si zmrzlinu tesne pred a keď máš- teda aspoň u mňa to funguje, proste neprechladiť telo

  • Ahoj holky, vysadila jsem cca před měsícem antikoncepci, ovulace proběhla normálně 12. den cyklu (tedy snad to byla ovulace, bolavá prsa, hlenovitý výtok...) a měsíčky jsem měla dostat před týdnem a nic. Test dnes ráno negativní, dělala jsem si ten hodně citlivý. Výtok žádný, zato prsa stále nepřestala bolet. Už jsem z toho nervní, styk byl v období ovulace, nicméně si myslím, že by se mi už ukázal pozitivní test ne? Dělala jsem si Mamatest 10...poraďte někdo prosím, zda plašit nebo je to normální po vysazení 😞

  • tie čo ste vysadili, tiež vás tak strašne bolia prsia? ja by som mala dostať koncom týždňa, ale včera a predvčerom ma tak strašne boleli, nedajbože sa dotknúť - neviem čo to je, ovuláciu som nemala ani nepamätám 😃

  • holky ja som vysadila pred rokom a bolia ma prsia stale, ale urcite je bezne to meskanie po vysadeni - mne po vysadeni chodila asi 8 mesiacov MS ako sa jej chcelo 😐

  • už treba robiť bábätko iveta 🙂

  • Lulinka mne to meska uz 3 tyzden 😠 😠 😛

  • baby prsia bolia aj mna, aj pri ovulacii aj pri menstruacii.. takze asi normalka 🙂

  • Holky, ja uz jsem tady nekolik stranek nazpet psala, ze po vysazeni antikoncepce me prsa bolely dost hrozne, docela se nalevaly a prislo mi, ze mam najednou misto dvojek trojky 😴 Ted (rok a pul po vysazeni) je to mnohem lepsi...
    Takze vydrzte, brzy bude lepe 😉 🙂

  • no inak aj mne sa zdaju vacsie 🙂 akoby naliate 🙂 to by mohlo aj ostat taka velkost 😃

  • jejda baby nestrašte, ja už väčšie nechcem 😃

  • wera neboj, ony se zase zmensi 🙂 😃

  • nezmenšia, také mám originál, ale väčšie hlavne nech nie sú 😃

  • je zvláštne keď ženy píšu že väčšie prsia už nie, ja by som myslela, že naopak, že chcú 🙂

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém