Vysadenie antikoncepcie. Čo to so mnou urobí?

18. jan 201724860
  • Baby, po akom čase ste spozorovali výrazné zhoršenie pleti? Práve ma tu kolegyňa straší, že nie som za vodou a je to tak po 2,3 mesiaci... 😞
    Myslela som, že keď mám po 1. MS, že už prvé výkyvy sú za mnou a horšie to nebude...😞

  • bohuzial je to tak alique - mne sa vyrazne zhorsila plet po 3 mesiacoch ale neviem, ci to nebolo tym, ze som vobec nemala MS alebo len tym, ze uz som nemala HAK... ako som pisala vyssie, doktorka mi pichla vyvolavacku takmer po polroku a to uz som bola fakt v hroznom stave .. teraz sa znova bojim, co to bude...

  • @yvetta  No právě že já bych taky ráda přirozeně, ale zas nevím, jestli je pro tělo dobré být bez MS

  • Sponzor fóra
  • Lepsia plet, tak to je fakt jeden z mala pozitiv antikoncepcie. 😐 😐

  • A ako je to ked ste vysadili tabletky s babatkom?ako rychlo ste otehotneli a hlavne narodilo sa zdrave??????

  • mita, ja sice babo nemam, ale traja rozni doktori mi povedali nieco ine o vysadeni antikoncepcie - moja lekarka ze pol roka pred pocatim vysadit, kamos gynekolog ze netreba ziadnu pauzu a jeden starsi lekar ze aspon rok....
    a kamoska co nebrala anti vobec teraz rodila a babatko sa narodilo postihnute...
    myslim, ze asi ked to tak ma byt tak s tym vela nespravit co sa tyka HA...mozno styl zivota ano, ale neviem ci HA je az take svinstvo...mozno zalezi od typu baby, tiez poznam par co to nezniesli a ja si to nemozem vynachvalit...takze takzko o tomto polemizovat podla mna....skor ak sa chces ocistit tak to sprav pre svoj pocit ze si spravila vsetko preto aby babatko bolo zdravucke 🙂

  •  samozrejme,ked niekto nemoze otehotniet najlahsie je povedat,ze to ma dotycna z antikoncepcie.moja sestra ma 36 rokov 10 rokov brala tabletky a so synovcom otehotnela na prvy sup asi druhy mesiac po vysadeni,teraz je druhy krat tehotna a kebyze zije na slovensku uz by bola neviem aka rizikova tehulka.
    uz to tu aj niekto pisal,ze antikoncepcia sa casto predpisuje ked chce zena otehotniet lebo po vysadeni je vacsie riziko oplodnenia.
    takze ja si nemyslim,ze treba nejaky cas na precistenie ale ako povedala balli pre svoj dobry pocit kludne🙂

  • @murynka  Hej, to ja to mám naplánované rovnako. HA beriem 10 rokov a myslím, že ak to niekto berie tak dlho ako ja bez prestávky, tak by mal dopriať telu očistu aspoň rok predtým, než sa rozhodne otehotnieť. Takže tak... súhlasím s Murynkou 🙂

  • Já zase souhlasím s paton 🙂 Nejlehčí je říct, že nemůžu otěhotnět kvůli antikoncepci..Ale podle mě je probém většinou někde jinde...Taky jsem slyšela názor, že ženám kterým se nedaří otěhotnět nasadí na chvíli antikoncepci, protože těsně po vysazení je prý šance veliká... 🙂

  • Ale stejně je to prostě individuální 😃

  • @alique  - ja som zhorsenie pleti zaznamenala az po 3 mesiacoch, proste prve mesiace po vysadeni som si myslela, ze ake super vsak mi nic nie je, ale potom to prislo vsetko v jednom - plet, vlasy mam hrozne a plus bolesti pri MS - to som mala aj pred branim HAK 😐 teraz som uz 1 a pol roka po vysadeni a mozem povedat, ze plet mam uz lepsiu dokonca vynikajucu, ale vlasy sa mi uz nezlepsili...
    podla mna to mozes mat ine ako som to mala ja 🙂

  • ahojte, ja beriem HAK cca 2,5 roka a uvazujem, ze by som ich vysadila, lebo mi len robia viac skody ako uzitku 🙂 mam teraz posledne balenie do februara a potom chcem s tym skoncovat... som zvedava, ako na to moje telo zareaguje 😬

  • @mita9  ja som brala HAK cca 7 rokov, po vysadeni mi nabehol cyklus taky, aky som mala pred uzivanim, resp. este pravidelnejsi a otehotnela som prakticky na prvy pokus..😉 Tehotenstvo som mala uplne bezproblemove, porod tiez a teraz sa tesime z krasnej a uplne zdravej dcerky..🙂

  • Tak mě čeká od soboty první měsíc vysazení... Po asi 11 letech, tak jsem zvědavá, co se bude dít. Snažila jsem se něco vyčíst, ale zdá se, že je to naprosto indiviudální. Jenom bych teda nerada vypadala jako puberťák, tak se zásobím pilulkama na pleť a sjednotila jsem si kosmetiku (začala jsem nedávno používat jinou a dělá mi dobře, tak jsem si od té značky pořídila všechno), dodržuju pitný režim a snažím se o sebe trochu víc starat.. Tak uvidíme🙂

  • Caute baby,
    ja som tiez vysadila pred par mesiacmi. Zacala som hned uzivat Sarapis, ktory mi odporucila doktorka na zlepsenie zenskych veci. A zatial co som zaznamenala je silnejsi menzes a pred nim mam trochu zhorsenu plet, inak nic, tak dufam, ze to nebude este horsie, kedze ma svadba caka v marci 🙂

  • Sponzor fóra
  • Ahoj holky, jen se chci podělit o nejnovější zážitek - první milování po vysazení HAK - měla jsem takový hodně zvláštní pocit... Jak se člověk cca 11 let spoléhá na to, že "se nic nestane" a najednou ví, že "se stát rozhodně může" a je to úplně nový pocit, tak to bylo takové jiné, nezvyklé... nějak se mi pro to špatně hledají slova... Jak jste to prožívaly vy? Byla to taky změna nebo stejné pocity jako kdykoliv před tím?

    Určitě bych neřekla, že to byl negativní pocit, jen prostě takový o dost jiný 😉

  • Ahojík holky, tak já beru HA dva roky a plánujeme, že doberu ještě 2 měsíce a budeme se snažiti🙂 nechce se mi vás dočítat..vím, že otěhotnění je individuální, že někdo to zvládne hned, někomu to trvá déle...dá se to nějak zprůměrovat?😃

  • Zprůměrovat asi něžko 😉 Mě čáká svatba v květnu a v červenci jsem vysadila HA, bohužel se nabalují problémy - nízké hormony a nízká sliznice. menzes se mi dostavila pouze první měsíc po vysazení a pak po různých tabletkách. Dneska mě už doktorka postrašila že budeme muset na umělé oplodnění 😞 Ještě bude rozhodující příští měsíc, jako takový poslední pokus, ale doufám, že se snad toho dá dělat víc 🤔Miminko chceme až po svatbě, a příjde mi, že to jsou docela rychlé soudy 😐 , al snad ví co dělá.A lepší to rychleji řešit než pozdě 🙂

  • Ještě mi řekla, že jestli otěhotním po těch tabletkách bude to zázrak, což mi příjde docela krutý a možností přeci musí být víc.Příjde mi, že neví co se mnou, tak pokus - omyl.............. 😠

  • razinka, neviem nic o tvojej pani doktorke, ale osobne poznam pripad ked jednej babe nedavali ziadnu sancu... potom zmenila doktora, isla na zakrok a dnes ma krasne zdrave babo a normalne prirodnou cestou... A je vela vela podobnych pripadov, tak mozno je to na zamyslenie... Drzim palceky 🙂

  • @razinka  ahoky a môžem sa opýtať, či si mala aj pred HA nejaké problémy, to je strašné ako ta odpísala, ale si ma dost vystrašila, ako dlho si užívala HA?

  • necelé 4 roky, nechci strašit, nemyslím si, že by to byla úplně vina antikoncepce, asi někdo prostě může otěhotnět hned a někdo později

  • Aj ja ti drzim palčeky a dufam, že sa dr pomýlila...

  • problémy jsem neměla nebo o nich nevím! Doktorka se taky divila, co se to děje, když předtím jsem byla v pohodě....Na prohlídkách vše OK. A teď 😞 😞 😞 !!! Možná už tam ten problém byl úředtím, ale ne tak výrazný a HA to vše zakryla, patřím právě mezi ty, co neměly nikdy žádné problémy ani bolesti při menzes, zpoždění, záněty či jiné .........

  • chcem tiez skoncovat s tabletkami, ale mam strach, beriem ich 5 rokov skoro. pred HAK som mala v pohode MS )dokonca slabsiu ako s tabletkami), aj celkom pravidelnu, sem tam bolesti, ktore sa dali zvladnut. myslite, ze ked prestanem brat, ze budem mat silnejsiu MS alebo bude ako predtym? inak pred branim som mavala mykozy, potom som sa ich zbavila pred 2 rokmi a odvtedy nic. bojim sa, ze znovu pridu, ked teraz prestanem 😐

  • renata007 vysaď a navšechno se zeptéj u svého lékaře, Musím říct, že jsem u doktorky pečená vařená 😉 Mám tisíc otázek a musím uznat, že moje doktorka je úžasná, jak se mi věnuje a na všechno mi trpělivě odpovídá, i když se vrátím se k ní druhý den po vyšetření, co s ní mluvím, znovu se na něco doptat 🙂

  • razinka: doktorka vobec nebude nadsena. ja chcem skor vediet vase osobne skusenosti. od doktorky dostanem akurat tak klasicku sablonovu odpoved: 'to sa do 3 mesiacov upravi' alebo mi pichne vyvolavacku, co je dalsia riadna palka hormonov a to nechcem, potom to bude zacarovany kruh... akurat, ze mam este 2,5 roka skoly, tak rozmyslam, ci to vysadim hned alebo pockam este chvilku, lebo mam priatela a tehotenstvo neprichadza do uvahy.

  • Ahojte, beriem Logest cca 5 rokov a pomaly sa ho chystám vysadiť. Je tu niekto kto bral logest, aké boli vedlajšie účinky? a či ste mali problém otehotniet?

  • @darinka.b  ahoj, ja som tiez brala Logest, asi 7 rokov a ako som uz pisala vyssie, ja som nemala vobec ziadny problem, ani pocas uzivania, ani po vysadeni..a otehotnela som bez problemov..🙂 I ked, je pravda, ze o uzivani HAK a vysadeni a "nasledkoch" sa podla mna neda napisat nic zovseobecnujuce, u kazdej zeny je to ine..uvidis sama. Kazdopadne by som sa na tvojom mieste vopred nestresovala..😉

  • Dámy, tak jsem dnes dostala dáreček 🙂 28.12. měl být termín druhé neproběhlé přirozené MS po vysazení HA, ale před chvíli jsem zjistila, že přišla už dnes 🙂 Snad už další bude v pohodě 🙂

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém