Fotograf, 16.10.2020, Nitra a okolie

7. sep 201915

Ahojte, buduci rok budeme mat svadbu v blizkosti Nitry, viete mi poradit dobreho fotografa? dakujem

• Dobrý deň

Sme z Partizanskeho a Tento termín máme stále voľný . V súkromnej správe posielam bližšie info

Pekný deň prajem

Mirka

• Ponúkam Vám svoje služby 😉

• @chiaraxy  neviem, či som dobrý, ale skúste nahliadnúť na moju tvorbu. Som priamo z Nitry a cestujem po celom Slovensku. Nahliadnite na môj web pre viac info a viac mojej tvorby 🙂 Želám všetko dobré & be happy 🙂
    Kajo

• Sponzor fóra
  • Dobrý deň, nie je problém, nahliadnite na náš web, kde nájdete portfólio aj cenník 😊

• Dobrý deň, Váš termín mám zatiaľ voľný, nájdete ma na FB: Kyria photography alebo na webe 🙂 cesta do NR je už v mojej cene, som z NZ

• príjemný dobrý deň ... termín máme voľný ... posielam cenovú ponuku s rozpísanými balíčkami do internej pošty 😉

• @chiaraxy  Dobry den, tiez mam dany termin volny, som fotograf z Bánoviec. Pozrite si aj moje svadobne fotografie na webe, facebooku...

• ak by ste mali záujem termín svadby máme ešte voľný 🙂

• @chiaraxy  ahoj, pozrite si moju prácu na webe.
    Tomas
    .

• Dobrý deň, termín mám voľný,

môžete ma kontaktovať do správy pre bližšie info.

Ďakujem

• TErmín sa nám práve uvoľnil. Budeme radi ak nazriete na naše portfolio.

• dakujem vam vsetkym krasne za ponuky, bolo ich neurekom. uz sme si vybrali. vam ostatnym prajem vela stastia, nech sa vam dari 😊

• Dobrý deň.
    Dovoľte nám ponúknuť naše služby. Sme z Nitry/Trnavy a prenajímame krásne kvetinové fotosteny a zásteny za mladomanželský stôl. Našu prácu si môžte pozrieť v našich albumoch🙂. Ďakujeme

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Sme rodinná firma, prevádzkujeme fotobúdky na svadbách, rodiných oslavách,stužkových slávnostiach a iných akciá, či párty.
    Fotograf Peter Duchovič
    Bánovce nad Bebravou