Fotograf a kameraman Spisska Nova Ves 16.5.2015

30. nov 201419

Ahojte,

viete odporucit fotograf a kameraman, resp. kto ma volny termin 16.5.2015 Spisska Nova Ves?
DAkujem 🙂

• @bromid  Dobrý deň, u mňa zatiaľ voľno 😉

• @bromid  Dobrý deň, som fotografka z Košíc a zatiaľ mám voľný Váš termín. Do SNV chodím fotiť taktiež. Portrétne svadobné fotenie môžete mať v cene už od 250,- Eur. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.

• @bromid  Skúste si pozrieť aj moju tvorbu, fotievam na Liptove, čo je SNV naskok 😉

• Sponzor fóra
  • Sme tu pre Vás!

• Dobrý den, tento termín máme volný a rádi za Vámi přijedeme. Na našich stránkách naleznete fotografie a veškeré informace o nás. Hezký den

• Termin mam volny. Viac info v profile alebo na stranke.

• Dobrý deň.
    Ponúkam Vám moje služby. V prípade, že Vás moje portfólio a ceny zaujali, neváhajte ma kontaktovať.Rád poskytnem bližšie informácie.
    S pozdravom

• odporúčam Plutofoto Tomáš Hudáček zo SNV a kameramana Jara Dzurmana z LE alebo Nordcam z PP 🙂

• Dobrý deň, som zo Spišskej Novej Vsi a termín mám zatiaľ voľný veľmi rada prídem nafotiť Vašu svadbu. 😉 ...mám skvelé miesta na fotenie portrétov. 😉

• Ahoj, skús pozrieť moje portfólio aj na mojej fb stránke. Možno Ti môžem ponúknuť to, čo hľadáš. 🙂 Pre viac info kľudne píš.

• @bromid  pozrite si aj moje svadobne fotografie, termin mam volny

• @vlnkafoto   ahoj!
    A co 08.08.2015? Je to ešte voľne??
    Vďaka

• @lenkaronan  ahoj 🙂 Nuž 8.8.2015 sa žení môj kamarát, ktorý ma zatiaľ neoficiálne požiadal o nafotenie svadby. Dnes preverím, či to platí a hneď dám vedieť!

• Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.

• @bromid  Dobry den, som fotograf priamo zo SNV a ponukam svoje sluzby🙂

• Sponzor fóra
  • Dobry den, tento termin mam volny...som z PP a budem rad, ak si pozriete moje portfolio 🙂

• ahoj, matus pramuka fotil nas, pozri si album 😉

• @ramsu  

Aj my sme si vybrali Matúša 🙂 Už sa teším na výsledok 🙂