Fotograf a videoklip, jún 2020, Sereď

Hľadáme fotografa na fotenie a zhotovenie krátkeho videa svadby v okolí Serede, na jún 2020.. Dikicko za ponuky 😊
Odpovedať
Profilova fotka
@luzy36
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, nie je problém, Sereď je na skok 😉 Pozrite si náš web a v prípade, že Vás naša tvorba osloví, stačí napísať 😊
Odpovedať
Profilova fotka
@luzy36 pozrite si aj moje svadobne fotografie
Odpovedať
Profilova fotka
@luzy36 nahliadnite na moju fototvorbu na webe :)
Odpovedať
Profilova fotka
Som prekvapený koľko fotografov ponúka fotenie a zhotovenie krátkeho videa. Pri tom, že sa prezentujú ako profesionáli mi to príde ako ťažko splniteľné. Krátke video neznamená krátke natáčanie.
Odpovedať
Profilova fotka
@tonobalucha presne tak. robia to, pretoze to zvysuje ich "predajnost". prirodzene, je to ciry nezmysel - jeden clovek nemoze profesionalne robit foto a video naraz. avsak vysvetlit to nevestam je marny boj s veternymi mlynmi....
Odpovedať
Profilova fotka
@luzy36 Pekný deň, rád Vám ponúknem kameramana i fotografa zvlášť alebo i v jednom výhodnom balíčku Viac info o jednotlivých balíčkoch i na mojom webe , v prípade záujmu ma prosím kontaktujte . Určite toto neriešte jedným človekom,nebudete mať totiž najpodstatnejšie chvíle svadby buď na Foto,alebo na Videu 8-) Minimálne na odobierku,obrad ,gratulácie a úvod zábavy sú nutní obaja! Pozdravujem - Milan
Odpovedať
@tonobalucha Prečo, hodí si gopročku na statív a nechá to bežať celý čas, ba aj na hostine. :-D To čo z toho vyprodukuje by som si pozrel :-D :-D Hlavne, že nevesta bude mať aj foto aj video a to najhlavnejšie, za rozumnú cenu . :-D :-D :-D :-D
Odpovedať
Profilova fotka
dobrý deň termín svadby máme ešte voľný ak by ste mali záujem sme tu pre vás
Odpovedať