Fotograf na svadbu, 07.9.2019, Bošany

6. apr 201916

Ahojte,
hľadám fotografa/ku, ktorý ma volný termín 07.09.2019 a mohol by fotiť svadbu v okolí TO ( Bošany).
Ďakujem za ponuky

• Dobrý večer, pozrite si našu webovú stránku, kde nájdete cenník aj portfólio 🙂 V cene sú dvaja fotografi 😉

• Dobry vecer. Termin by bol zatial volny. Budem rad ak nahliadnete do mojho portfolia. V pripade zaujmu poslem cenovu ponuku 🙂

• Dobrý večer, poteší ma ak nahliadnete aj na môj web, kde nájdete všetky potrebné informácie. V prípade záujmu, alebo akýchkoľvek otázok ma neváhajte kontaktovať telefonicky, alebo cez kontaktný formulár na mojej web stránke. Som Vám k dispozícii.

S prianím pekného večera
    skolnikphotography.

• Sponzor fóra
  • @nadezzzda  Dobry den, som fotograf z Bánoviec, termin mam volny, pozrite si aj moje svadobne fotografie, cennik mam na stranke

• @nadezzzda
    ahoj, pozrite si moje fotky na webe, ak sa budú páčiť, budem rád ak ma kontaktujete.
    Tomas
    .

• Dobrý deň, termín mám voľný 🙂 Skúste pozrieť na môj web a v prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať. Lucia

• @nadezzzda
    Pekný deň, Váš termín mám momentálne voľný,tak Vám rád ponúknem svoje služby.
    Viac info i na mojej web stránke - viaceré výhodné balíčky , pozdravujem, Milan

• Martin Novotka je top😉👌za málo peňazí,vie spraviť veľa muziky, ako sa hovorí 😉👌👍

• Balík KOMPLET 499€, doprava 40€

• Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.

• Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.

• @viki935  dtto ,šme še pobavili...a čo na to admin ?

• Svadobný fotograf Topoľčany

• Sponzor fóra
  • Dobrý deň,
    ponúkam Vám naše služby. 🙂
    V prípade otázok ma prosím kontaktujte a rada Vám odpoviem.
    Ďakujem
    S pozdravom

• @nadezzzda  Dobrý večer, Váš termín máme voľný, v prípade záujmu nám napíšte ktoroukoľvek formou. 🙂 Fotografie nájdete na našom webe, sociálnych sieťach i tu. Pekný večer prajem. Veronika