Hľadáme fotografa a kameramana na 10.10.2015 Bardejov

mirka_vivka
Autor diskusie
30.12.2014
Hľadáme fotografa a kameramana na 10.10.2015 Bardejov
Odpovedať
Zoradiť podľa:
Profilova fotka
vlnkafoto
PRO
30.12.2014
Dobrý deň, som svadobná fotografka z Košíc a Váš termín mám zatiaľ voľný. Do Bardejova nie je problém prísť. Portrétne svadobné fotenie môžete mať v cene už od 250,- Eur. Ukážky mojej práce nájdete v mojom profile a na mojej web-stránke. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.
Odpovedať
Profilova fotka
fotografovanieeu
PRO
01.01.2015

Odpovedať
Profilova fotka
z10
01.01.2015
Ahoj, krasne fotky foti Miso Zborovjan, je priamo z BJ a je aj cenovo dostupny :) http://zbojnik.tumblr.com/
Odpovedať
Profilova fotka
sokiphoto
PRO
01.01.2015
Dobrý deň. Ponúkam Vám moje služby. V prípade, že Vás moje portfólio a ceny zaujali, neváhajte ma kontaktovať.Rád poskytnem bližšie informácie. S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
jilekproduction
PRO
02.01.2015
Sme tu pre Vás! ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
michalmajcher
PRO
02.01.2015
Odpurúčam skvělého fotografa s ľudským prístupom Vladimiír Droblienka ktorýž je priamo z vašeho mesta .. ps: kvalitná práca.
Odpovedať
Profilova fotka
jansencakphoto
PRO
02.01.2015
@mirka_vivka Dobrý deň milá nevesta, Váš termín mám zatiaľ voľný, viac info na mojom profile, popr. webovej prezentácii. Pri rezervácii do konca januára ponúkam 10% zľavu na celodenné fotenie. Prajem príjemné prípravy. S pozdravom, Ján Senčák
Odpovedať
Profilova fotka
flashphoto
PRO
02.01.2015
Dobry den, termin mam volny poslal som Vam IP. Ponukam Vam baliky akompletne aj s fotoknihami.
Odpovedať
Profilova fotka
martinko999_2
PRO
02.01.2015
Ponúkam Vám naše foto+video služby
Odpovedať
Profilova fotka
woowproduction
PRO
03.01.2015
dobry den, venujte na svoj pohlad na nasu pracu na webe, az bude pacit, ozvite sa ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
simonross
PRO
03.01.2015
Rád Vám ponúknem svoje služby, v prípade otázok ma kontaktujte...
Odpovedať
Profilova fotka
jarosimcek