Hľadáme fotografa a kameramana na 10.10.2015 Bardejov

5. jan 201513

Hľadáme fotografa a kameramana na 10.10.2015 Bardejov

• Dobrý deň, som svadobná fotografka z Košíc a Váš termín mám zatiaľ voľný. Do Bardejova nie je problém prísť. Portrétne svadobné fotenie môžete mať v cene už od 250,- Eur. Ukážky mojej práce nájdete v mojom profile a na mojej web-stránke. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.

• Ahoj, krasne fotky foti Miso Zborovjan, je priamo z BJ a je aj cenovo dostupny 🙂 http://zbojnik.tumblr.com/

• Sponzor fóra
  • Dobrý deň.
    Ponúkam Vám moje služby. V prípade, že Vás moje portfólio a ceny zaujali, neváhajte ma kontaktovať.Rád poskytnem bližšie informácie.
    S pozdravom

• Sme tu pre Vás! 😉

• Odpurúčam skvělého fotografa s ľudským prístupom Vladimiír Droblienka ktorýž je priamo z vašeho mesta .. ps: kvalitná práca.

• @mirka_vivka  Dobrý deň milá nevesta, Váš termín mám zatiaľ voľný, viac info na mojom profile, popr. webovej prezentácii. Pri rezervácii do konca januára ponúkam 10% zľavu na celodenné fotenie. Prajem príjemné prípravy. S pozdravom, Ján Senčák

• Dobry den, termin mam volny poslal som Vam IP.
    Ponukam Vam baliky akompletne aj s fotoknihami.

• Ponúkam Vám naše foto+video služby

• dobry den, venujte na svoj pohlad na nasu pracu na webe, az bude pacit, ozvite sa 😉

• Rád Vám ponúknem svoje služby, v prípade otázok ma kontaktujte...

• Dobrý deň môžete si pozrieť aj moju tvorbu pre vážny záujem ma môžete kontaktovať

• Dobrý deň, ponúkame Vám kompletné služby skúseného tímu kameramana a fotografa z jedného štúdia. Ponuku posielam do IP. S pozdravom Martin Kavecký

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Sme dvojica mladých ľudí s hlavami plných nápadov, ktorí s citom zachytia všetky okamihy Vášho veľkého dňa.
    Svadobná fotografia podľa vašich predstáv