Vysadenie antikoncepcie. Čo to so mnou urobí?

18. jan 201724860
  • @apple2   aspon jde vidět, jaké HA je svinstvo..nikdy jsem problém neměla 🙂

  • Možná, ale lepší než být těhotná v 17-ti!!! VĚŘ MI není zrovna účinná forma antikoncepce 🙂

  • @zmaldik  Ta moje rce byla myšlena tak, že injekce jsou jenom další umělé hormony na podporu menstruace (proto nic neřeší). Tělo si asi musí prostě zvyknout, že už nedostává ty hnusy v tabletkách, ale že musí zase začít vyrábět ty svoje a to prostě trvá. Určitě je vhodné gynekologa navštívit, ale nechala bych si to tělo prostě zvyknout🙂 Takže já souhlasím, že každé tělo reaguje jinak (a určitě i chápu obavy těch, kterým trvá tak dlouho se srovnat do normálu i jejich volbu injekční podpory), ale ze zkušeností žen z mého okolí vím, že vyvolávačka zaručuje úspěch tak na jeden až dva měsíce a pak se třeba menstruace opět nedostaví. 🙂

    kitinka76: HA je určitě "úžasná" v tom, že se člověk nemusí strachovat, jestli bude těhotný nebo ne, ale před pohlavní chorobou vás to neuchrání a před blbostí už vůbec ne😃 Myslím, že jenom málo těch mladých maminek jsou skutečně dívky, které dbají o nějakou ochranu při sexu 😉

  • Sponzor fóra
  • Ahoj...tak jsem právě byla u Apolináře a musím na konizaci děložního čípku, podstoupila jste to některá? Doktoři tvrdí, že to pak nemá vliv na těhotenství, ale nevím, jestli jim věřit 😐 Mám fakt strach 😞

  • Pro Sarkur : konizace děl. čípku má vliv na těhotenství jen takový, že se těhotenství může stát rizikové ( poptrat nebo předčasný porod), ale záleží na tom kolik čípku ti vemou. Dá se to pak řešit tzv. cirkláží, kdy se ten čípek laicky řečeno sešije, aby nedošlo právě k předčasnému porodu a pod. Ale vliv na otěhotnění to určitě nemá.

  • po prečítaní tejto témy neviem čo urobiť 😞 Už dlhšie uvažujem prestať brať HAK po 2,5 roku....len mam obavy co to urobí, z antiky som schudla 12 kg a nerada by som ich naspat 😞 No pleť mam ako pred ale vnutorný pocit mi hovorí nech ju vysadím, začala som byť akási podráždená ale neviem či to súvisí no predsa len to už dlhšie pretrvava...zajtra idem k doktorke tak sa budem musiet povypytovať 😞

  • Já jsem antikoncepci vysadila v červenci 2011, protože jsem už delší dobu cítila, že nemám moc chuť na sex a přečetla jsem si, že to může být způsobeno dlouhým braním HA. Brala jsem ji hned od 15, takže dohromady 8,5 roku. Vysazení splnilo svůj cíl 😉 Každopádně jsme se hned další měsíc rozhodli, že se začneme snažit o miminko a vyšlo to napoprvé, takže se nemůžu moc vyjadřovat, co to udělalo s mým tělem - byla jsem bez HA jen dva měsíce a pak hned těhotná a to jsou teprve změny 😉) Nic hrozného jsem ale nestihla pocítit, ani jsem nepřibrala, ani pleť se mi zásadně nezhošila, z toho jsem měla strach..

  • @hrdlika1  Tak to gratulujem 🙂 my este babatko tak skoro neplanujeme,ale ani HAK som neužívala z tohto dovodu,ale kvoli tomu že som mavala neznesitelné bolesti , ktoré na čas pri užívaní ustupili ale teraz mavam tiež obcas bolesti, k tomu chut na sex minimalna a to už dlhší čas, čo pripisujem aj k zápalom čo som mala ale aj k antike, lebo zapaly ustupili nechut zostala 😞 a ktomu naladovost hrozna a nohy mam ako balvany, sice len pocitovo ale aj tak , takže dúfam že po doužívaní sa to zmení 🙂 ale nerada by som aby mi vypadali vlasy pre svadbou...ach

  • já už jsem bez antikoncepce čtvrt roku a kromě celkově lepšího pocitu nepozoruju žádnou změnu, ani velké menstruační bolesti se nevrátily. Nevrátila se ovšem ani chuť na sex 😞, což je nejspíš příčinou, že mimčo stále nikde 😢 ale nevzdávám to a doufám 🙂

  • Ja budu vysazovat antiko tento měsíc po 13letech, neměla jsem žádné problémy ani při braní (ani změnu nálad, chutě atd.) tak doufám, že to tak i zůstane, jen to zhubnutí by mohl být příjemný bonus 🙂 Při změně na jiné prášky jsem nabrala 10kg, které se mi drží, tak třeba to pomůže.

  • Ja som vysadila HAK Novynette minulý týždeň v piatok, po cca 2 rokoch. Pribrala som 20kg! 😠 Tak dúfam, že to pôjde pomaly dolu...

  • ja som na tom podobne ako leila 😞

  • @leila13  fuha ja som znej 12 kg schudla tak dufam že sa mi to naspat nevrati 😞 mne doktorka vravela že pri nizkohormonalnej by sa to nemalo stat.....

  • tak som zvedava co to spravi ked ju vysadím,...a to si postupne piberala z nej?ja som ju brala 2,5 roka ale už my viac skodí ako pomáha 😞
    @leila13

  • Sponzor fóra
  • skôr by ma zaujimalo kočky že ak vysadím a hned otehotniem je to ok?

  • @novakova2000  ja som sa na toto pytala mojho doktora a on povedal ze je to v poriadku. lebo som citala nejake clanky ze ked vysadis musis si dat pol roka pauzu kym otehotnies aby sa telo bavilo tych tabletiek.ale moj doktor povedal ze to je blbost. ze teabletky len zabranuju dozrievaniu vajicov, nic ine to nerobi. a teda ze ak vysadim kludne mozem byt hned dalsi mesiac tehotna 😉

  • @petuska86  aj mne to povedala gynekologička a ešte mi povedala ze prvý mesiac po vysadení mam vysoké precento ze otehotneim tak som zvedava🙂

  • @novakova2000  presne to aj mne povedal, ze ked tolke roky som to brzdila tak je pravdepodobne ze ked je vsetko ako ma byt tak by sa to mohlo podarit hned prvy mesiac 😉 tak ti drzim palce

  • @novakova2000  ono sa vraj moze antika v tele este ten mesiac dva držať kym sa to rozbehne uplne ale to nieje pravidlo a niekomu sa to hned podari otehotnieť 🙂

  • @novakova2000  ja som otehotnela prakticky hned na prvy sup..a vsetko bolo bez problemov, tehotenstvo, porod, dcerka je zdrava.. 🙂

  • @petuska86  dakujem🙂

  • @angie007  super🙂

  • @bona  tak to má byt🙂 tak dufam, ze aj u nas tak bude po svadbe ideme nato🙂

  • Ahojte 🙂 Ja som HA vysadila minuly tyzden po cca 5 rokoch. Nemala som na to nejaky vazny dovod, proste som uz k tabletkam zacala mat istu vnutornu nechut. Ked som si mala dat tabletku, pomyslela som si: Fuj, uz staci! A tak som ich prestala brat. Sama som zvedava, co to spravi, kedze som ich zacala brat hlavne kvoli akne. Teraz mam plet uz ako-tak dobru, aj ked obcas sa vyskytne nejaka ta vyrazka. Povedala som si, ze si budem plet cistit poctivo 2krat za den (tak som sice robila aj doteraz, ale niekedy som predsa zhresila 😬 ), tak dufam, ze sa mi akne nevrati. 🙂

  • @ajinka007  mne doktorka vravela dva dni dozadu že praveze ked niekto nasadil HAK napriklad kvoli akne alebo kvoli padaniu vlasov tak sa zvykne vratit 😞 lebo som sa na vsetko pýtala kedže ju chcem vysadiť a čítala som vseličo....tiež som zvedava co to spraví 😞 trošku mám aj obavy lebo som vdaka nej schudla 12 kg ale tiež mi je z nej divne + ten vnutorný pocit ze ju mam vysadiť...ale v podstate ja som ju začala brat kvoli tomu ze som mavala strase neznesitelne bolesti, tie ustupili asi na dva roky ale teraz uz nema taky ucinok zial 😞 ale inak ziadne zmeny okrem chudnutia neurobila ani z vlasmi ani s pletou, tak dufam že do svadby nebudem bez vlasov 🙂

  • holky, tak co se týče různých změn po vysazení HA, tak moje zkušenosti : vysadila jsem koncem listopadu po 10letech. Od té doby docela zhubla (přitom diety nedržím, neomezuji se v jídle ani ve sladkém). Občas se mi udělá malinký pupínek, ale jinak se pleť nijak nezhoršila ani žádné jiné problémy nemám. Jediné, co je trochu nepříjemné, že jsem nikdy netrpěla na bolesti při menstruaci a teď, když to dostanu, tak první nebo druhý den většinou cítím větší tlak a pobolívání břicha, ale nic hrozného. Jinak vše mi naskočilo parádně, mám pravidelný cyklus, šlape jak hodinky 🙂 Je to individuální, tak se neděste všech příznaků, pokud se teprve chystáte vysadit HA. Já byla po prostudování různých reakcí taky vyplašená, ale vše je ok. Ono záleží na každé z nás...každé tělo se s tím vypořádává jinak...tak vám přeji krásné snaženíčko a těším se na první miminka 🙂)

  • @angie007  mne vlasy padaju tak ci tak - bohuzial, mame to v rodine 😠 Ja si myslim, ze po tych 5 rokoch by sa mi to aj nemuselo vratit, ved to nie je kratka doba. Mne sa vaha nijako rapidne nezmenila, brala som s minimalnym obsahom hormonov. No uvidime... A este sa tak trosku spolieham na to, ze cez leto sa trosku opalim a akne zmizne aspon na svadbu. Pred tym, ako som nebrala HA to totiz vzdy zabralo. 🙂 Ten moj vnutorny pocit je momentalne silnejsi ako akakolvek hrozba vratenia akne, takze brat ju nemienim. No uvidime, nic ine nam nezostava, len dufat 🙂

  • @ajinka007  to sa ti mohla celkovo zmenit plet a nie len kvoli HAK takže možno to akne mas uz ako tak za sebou 🙂inak presne aj ja...ja sa jej chcem tak zbavit ze my tez viac menej vsetko jedno 🙂 a nechapem to ,že prečo nastal taký zlom že ju uz nechcem ani vidieť 🙂

  • @angie007  - ano, postupne v priebehu 1,5 roka 😢

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém