Hľadám fotografa a kameramana na 11/2017 v Prešove

17. aug 201612

Ahojte, hľadáme kameramana a fotografa kvalitnej práce na novembrový termín 2017. Ideálne balík oboch služieb v jednom, ale nie v jednej osobe! Prešov a blízke okolie. Prosím, odporúčte, ak máte dobrú skúsenosť. Hľadáme niečo moderné - skúsených, mladých a tvorivých ľudí za prijateľné ceny, ktorí vedia narábať s prostredím a nie len tak "točia/fotia zo zábavy". Konkrétne ponuky poprosím aj s cenami, Ďakujem za každú radu 🙂

• terminy su zatial volne 🙂 viac info na webe .. dakujem . foto & video

• @dzulila  Dobrý deň, v novembri máme ešte voľné nejaké termíny, pozrite si našu prácu, v prípade akýchkoľvek otázok nás kľudne kontaktujte. Sme tu pre Vás. Neváhajte využiť našu akciovú ponuku iba do konca roka za kameramana aj fotografa 😎

• @dzulila  Dobrý deň, pre prípad, že by Vám nevadilo, že nesplňam dve z dvoch Vašich požiadaviek: (som iba fotograf a niesom z okolia) skúste sa pozrieť aj na moje portfólio 😃 Ak by Vás fotky zaujali rád doplním bližšie info 🙂

• Sponzor fóra
  • Dobrý deň,
    veľmi rada Vám ponúknem naše služby. Váš termín máme zatiaľ voľný. K dispozícií máme rôzne svadobné balíčky. V prípade záujmu o viac informácií mi napíšte prosím IP. 🙂
    PS: S pricestovaním nemáme žiadny problém nakoľko pôsobíme po celom Slovensku.
    Ďakujem
    S pozdravom

• ďakujem všetkým za ponuky, prezrieme si ich a možno niekoho oslovíme😉

• Budeme radi ak nazriete na naše portfolio 😊

• Dobrý deň.
    Ponúkam Vám moje služby. V prípade, že Vás moje portfólio a ceny zaujali, neváhajte ma kontaktovať.Rád poskytnem bližšie informácie.
    S pozdravom

• Ponúkam Vám svoje služby.

• @dzulila  ahoj, pozrite moje fotky na webe, ak sa Vám budú páčiť, budem rád ak sa ozvete.

• @dananai  
    @martinko999_2  
    @sokiphoto  

Zdravím, všetkých, ktorí sa mi tu núkajú🙂